MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.081
Nee hoor, zit in het bloedgroepen dieet. Voor bloedgroep C.
:windup:
:aai:
Beetje humor om te lachen moet kunnen ;)
:laugh:
Zeker hoor ik weet wel dat je het zo bedoeld
:D
Ja. En dan gaan de poppen aan het dansen. Waar is dat potje? Waar heb je het gekocht?

Alhoewel. In NL is dat natuurlijk weer ander :)
Zeg gewoon dat ik het bij de tuinen heb gekocht..:roflol: Kunnen ze die klote tent ook gelijk opdoeken:trollface:

Enfin, weer trainen vandaag!

Vanmorgen even gewogen en gemeten..:cheer:

Weging & meting:
Gewicht: 81.9kg (-0.2kg, laatste weging na AYCE)
Taille: 73.5cm (-1.5cm :woot:)

De planning..

Dag 10: Borst & triceps:
Cable fly’s (3-0-X-2):

4x8-10 + dropsets (3)

Incline benchpress (3-1-X-0):
5x6-8

Machine chestpress (3-0-X-1 ss Incline dumbbell fly (4-1-X-0):
5x8-10 + dropset (1) ss 5x10-12 + dropsets (2)

Cable cross tricep extention (3-0-X-1) ss Lying tricep dumbell extentions (3-1-X-0):
4x8-10 ss 4x6-8

En de voeding..vanavond denk even iets van afhaal wok, want kan niet thuis eten:o

Voeding, dinsdag 17-04-2018:
7:30 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1.5 scoop hot blood (Scitec)
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 150g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
17:30 25g nightprotein (XXL)
19:00 Afhaal wok (~750kcals)

~1895kcals, E/K/V = 190g (40%) / 175g (37%) / 50g (23%)

Laatst bewerkt:
Een drugs vrije dag vandaag marv?

• #38.083
Een drugs vrije dag vandaag marv?
Even het label van hotblood checken..

HOT BLOOD proprietary matrix
Multi-Creatine Matrix 4500 mg
Waarvan Creatine 3929 mg

Creatine Monohydraat, Kre-Alkalyn® (Gebufferde Creatine Monohydraat),
Creatine Pyruvate, Creatine Citraat, MicronTec Gefroniseerde Creatine Monohydraat

Anti-Oxidant Complex 230 mg
Groentheextract (> 50% Polyfenolen) (200 mg), Druifzoutextract (95% Proanthocyanidine) (20 mg), Alfa Lipoëzuur (10 mg)

"Hot Blood" Multi-Complex 7138 mg
Glucosepolymeren (4600 mg), L-Arginine-alfa Ketoglutaraat (1200 mg), Beta-Alanine (500 mg), caffeine (283 mg), Acetyl-L-Carnitine HCl (250 mg), L-Citrulline DL-Malaat 200 mg), L-Carnitine L-Tartraat (50 mg), Natriumwaterstofcarbonaat (50 mg), Bioperine® (> 95% Piperine) (5 mg)

Aminozuren Matrix 4250 mg
L-Arginine HCl (3000 mg), L-Tyrosine (1000 mg), Taurine (200 mg), L-Ornithine HCl (50 mg)

Redelijk drugsvrij volgens mij..:o

Even het label van hotblood checken..

HOT BLOOD proprietary matrix
Multi-Creatine Matrix 4500 mg
Waarvan Creatine 3929 mg

Creatine Monohydraat, Kre-Alkalyn® (Gebufferde Creatine Monohydraat),
Creatine Pyruvate, Creatine Citraat, MicronTec Gefroniseerde Creatine Monohydraat

Anti-Oxidant Complex 230 mg
Groentheextract (> 50% Polyfenolen) (200 mg), Druifzoutextract (95% Proanthocyanidine) (20 mg), Alfa Lipoëzuur (10 mg)

"Hot Blood" Multi-Complex 7138 mg
Glucosepolymeren (4600 mg), L-Arginine-alfa Ketoglutaraat (1200 mg), Beta-Alanine (500 mg), caffeine (283 mg), Acetyl-L-Carnitine HCl (250 mg), L-Citrulline DL-Malaat 200 mg), L-Carnitine L-Tartraat (50 mg), Natriumwaterstofcarbonaat (50 mg), Bioperine® (> 95% Piperine) (5 mg)

Aminozuren Matrix 4250 mg
L-Arginine HCl (3000 mg), L-Tyrosine (1000 mg), Taurine (200 mg), L-Ornithine HCl (50 mg)

Redelijk drugsvrij volgens mij..:o

Ik denk dat al die "raw" mensen die alleen maar natuurlijk onbewerkt voedsel eten een hardverzakking krijgen als ze die heeft waslijst zien.

Thanks voor de tip @Skatermarvin
Vandaag oats aangemaakt met Koek & Speculaaskruiden, echt goed te doen zo

• #38.086
Ik denk dat al die "raw" mensen die alleen maar natuurlijk onbewerkt voedsel eten een hardverzakking krijgen als ze die heeft waslijst zien.
Mr. 10 kreeg al een hartverzakking van een kopje koffie..:roflol:
Thanks voor de tip @Skatermarvin
Vandaag oats aangemaakt met Koek & Speculaaskruiden, echt goed te doen zo
Graag gedaan! Dat is inderdaad ook erg lekker!:thumbs:

De training van vanmiddag:woot:

Dag 10: Borst & triceps:
Cable fly’s (3-0-X-2):
10kg: 12 (easy!)
12.5kg: 10 (fik erin:fire:)
15kg: 10 (helemaal naar de t*ring al:roflol:)
Dropset: 17.5-->12.5-->10kg: 6, 6, 10 (dikke vette pomp:fire::fire:)

Incline benchpress (3-1-X-0):
40kg: 8 (warmup)
50kg: 8 (prima!:D)
60kg: 8 (TUT & MMC:fire:)
70kg: 6 (nipt:o)
65kg: 7 (laatste niet paused)
60kg: 7 (t*ring!:fire:)

Machine chestpress (3-0-X-1):
20kg: 10 (easy sqeezy)
30kg: 10 (top!)
40kg: 8 (oef!), 8 (mwoah!)
Dropset: 45-->35-->30kg: 6, 6, 8 (fuaark!:fire:)

Incline dumbbell fly (4-1-X-0):
7kg: 12 (veel te licht:o)
10kg: 12
12kg: 12 (lekker stretchen:fire:), 12 (oef!)
14kg: 7 (mèèèh..)

Cable cross tricep extention (3-0-X-1) ss Lying tricep dumbell extentions (3-1-X-0):
5kg: 10 ss 8kg: 12 (TUT, TUT:fire:)
7.5kg: 10 (single arm. sqeeez!:fire:) ss 10kg: 8 (t*ring!)
10kg: 8 (2f.) ss 10kg: 8 (1 lelijk:o)
Dropset 7.5-->5kg: 10 (top), 15 (snelle pompreps:fire:) ss 10kg: 7 (op=op:o)

Rating: :marvins::marvins::marvins::marvins: (tevreden! lekkere workout wederom, morgen rust..donderdag rug!)

Goeie Tren :thumb:

MMC veronderstelt wel dat je muscles en een mind hebt.

Laatst bewerkt:
Super mooie tattoo heb je daar! Heb je er een duidelijkere foto van??

Ik heb niet echt een mening over het wel/niet bezet houden met supersets. Ik zou in grote razernij verkeren als iemand mijn sets verstoord anderzijds verkeer ik ook in grote razernij als iemand meerdere machines bezet houd en denkt dat hij het goudhaantje van de gym is... Als het ook nog zo'n halve gorilla betreft die een ego heeft door het resultaat van een paar opgewerkte spiertjes schop ik hem het liefst met een barbell tussen zijn klote en smijt ik een paar schijven naar zn kop om hem vervolgens ook nog eens te verstampen in de legpress

VUILE GORE TERINGBENDE OOK ALTIJD

Ik heb niet echt een mening over het wel/niet bezet houden met supersets. Ik zou in grote razernij verkeren als iemand mijn sets verstoord anderzijds verkeer ik ook in grote razernij als iemand meerdere machines bezet houd en denkt dat hij het goudhaantje van de gym is... Als het ook nog zo'n halve gorilla betreft die een ego heeft door het resultaat van een paar opgewerkte spiertjes schop ik hem het liefst met een barbell tussen zijn klote en smijt ik een paar schijven naar zn kop om hem vervolgens ook nog eens te verstampen in de legpress

Volgens mij ben jij rijp voor een ECHTE HOMEGYM!! ;)

Ach, dit is toch ook een soort mening? Een beetje primair, maar wel duidelijk. Als jij het doet is het OK, als een ander het doet niet.

Gooi het eruit, damn het is echt klotezooi he die tren. :roflol: :roflol: :roflol:

• #38.095
Thanks!

MMC aka gekke bekken trekken.
:roflol: #wedstrijdmoeilijkkijken
MMC verondersteld wel dat je muscles en een mind hebt.
True..beideniet aanwezig..

Misschien moet ik nog harder aan mijn muscles denken!
Super mooie tattoo heb je daar! Heb je er een duidelijkere foto van??
Thanks..eens kijken..

Niet van het geheel of althans niet super duidelijjk..

Heerlijk dit:roflol:

Volgens mij ben jij rijp voor een ECHTE HOMEGYM!! ;)
Haha..als je bovenstaande 1 of 2x doet in de gym ben je in iedr geval niet meer welkom..:o
Ach, dit is toch ook een soort mening? Een beetje primair, maar wel duidelijk. Als jij het doet is het OK, als een ander het doet niet.
:roflol: zo iets ja..

Gooi het eruit, damn het is echt klotezooi he die tren. :roflol: :roflol: :roflol:
Whahaha:windup:

Verdomme! Gister weer lopen vreten..eerst snoep op mijn werk (stuk of 25 aardbeien, smurfen, cola sleutels etc. etc.). Daarna wok & een springroll om vervolgens bij de oplevering van mijn beste maat zijn huis een glas champagne te drinken en een paar nootjes erin te gooien..

Eindstand..I'm full of food & shit! 83.3kg (+1.4kg t.o.v gister:scold:)

Enfin..de plannning voor vandaag..vroeg begonnen op werk, en een halve dag vrij...

Vanmiddag naar schevbeningen en vanavond BBQ..:meal: :zuip:

Morgen high carb dag, dus denk vrijdag noodgedwongen strafcardio..:roflol:

Voeding, woensdag 18-04-2018:
6:45 2 koppen koffie + Xamoi + 5mg yohimbine
9:00 2 koppen koffie
11:00 125g kipfilet + 125g spinazie + multivit + vit D
13:00 35g whey isolaat (XXL) + 25g notenmix + blik monster lewis hammilton + 5mg yohimbine
??
??
18:00 BBQ

E/K/V, geen idee ???

:emo:

Mooi hoor, mag ik vragen wat jou dit tot nu toe gekost heeft?

Wat ga je op Scheveningen doen? Shinen met je dikke pens? :roflol:

• #38.098
Ehm...

Leeuw: 450euro
Compas: 400euro
Rozen en tekst op binnnkant: 450euro
Schouder mandala: 400euro
Flower of life eroheen: 350euro
Totaal: 2050euro

Deze optelsom had ik eigenlijk nog nooit gemaakt..:angstig:

Flaneren met mijn pens inderdaad:rocker2: