JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gelukkig maar!Technisch gezien is yohimbine geen drug omdat het niet onder de medicijnwet ergo drugswet valt.
Ja en dan zitten wij met dit prachtige weer achter een PC te werken...![]()
ellende..IddJa en dan zitten wij met dit prachtige weer achter een PC te werken...![]()

Gelukkig zijn ze heel open minded...
Je zit vol met drugs. Bij jou is food het equivalent van drugs.
Klopt..driven by food!Je zit vol met drugs. Bij jou is food het equivalent van drugs.
Het is vrijdag.
Kan ik niet ontkennen..En een suikerjunk.
Zelfs alcohol drinken kan niet zonder dat er een pak suiker in zit.
Dat klopt ook zeker..
)
begin je ook echt een beetje een dipje te ervaren, waarbij je echt moet focussen om in een positieve state of mind te blijven. (super gezond spul!)
Brb Adderall geen drugsTechnisch gezien is yohimbine geen drug omdat het niet onder de medicijnwet ergo drugswet valt.

Hoewel ik moet zeggen dat ik die Xamoi liever niet dagelijks gebruik..zo ongeveer nu (zeg 3-4uur na inname), begin je ook echt een beetje een dipje te ervaren, waarbij je echt moet focussen om in een positieve state of mind te blijven. (super gezond spul!)
Adderall is toch een medicijn voor ADHD? Net zoals ritalin dat is? Dan is dat toch gewoon drugs?

Klopt..driven by food!
Kan ik niet ontkennen..
Dat klopt ook zeker..
Hoewel ik moet zeggen dat ik die Xamoi liever niet dagelijks gebruik..zo ongeveer nu (zeg 3-4uur na inname), begin je ook echt een beetje een dipje te ervaren, waarbij je echt moet focussen om in een positieve state of mind te blijven. (super gezond spul!)
Idem voor PWO's. Zonder trainen doe ik liever niet, maar het hoeft niet iedere keer een variant te zijn die ramvol stims zit..![]()
Zijn allemaal amfetamine afgeleiden toch?Adderall is toch een medicijn voor ADHD? Net zoals ritalin dat is? Dan is dat toch gewoon drugs?![]()
Dat was ook mijn overtuiging inderdaad
.Zou jij niet bang worden bij die gedachte dan?Volgens mij is ze vriendin niet bang dat hij mentaal veranderd maar bang dat hij er 4 keer per dag boven op duikt!

True story

Whahaha

Ritalin heb ik ook weleens geprobeerd, lag gelijk de hele nacht wakkerAdderall is toch een medicijn voor ADHD? Net zoals ritalin dat is? Dan is dat toch gewoon drugs?![]()

Doe nou gewoon eens een licht kuurtje. Test/mast of test/primo. Je zal voldoende energie hebben om te trainen, en dus geen PWO meer nodig hebben. Als je bovendien een beetje op je voeding let zal je heel mooie gains pakken.
Voeding een beetje in de hand houden en geen PWO meer compenseert de gezondheidsrisico's van het lichte kuurtje RUIMSCHOOTS. Je zal dus langer leven als je (licht) kuurt, dat moet je verloofde toch ook toejuichen of wil ze je dood?
Het zal allemaal best, maar toch wil ze het gewoon niet..Dat zou ze niet erg vinden denkVolgens mij is ze vriendin niet bang dat hij mentaal veranderd maar bang dat hij er 4 keer per dag boven op duikt!

Klopt..Ritalin is voor niet ADHR's net speed