- Waardering
- 23.845
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
"Kiddie coke"

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Kiddie coke"

.Wat is er gvd aan de hand hier man? Geen rel, geen gejank over natties, geen gezeik over #nocalves, geen tut, geen mmc...Het gaat hard achteruit hier!![]()
Wat is er gvd aan de hand hier man? Geen rel, geen gejank over natties, geen gezeik over #nocalves, geen tut, geen mmc...Het gaat hard achteruit hier!![]()

DBB begint stilaan te vergrijzen. Nog even en we moeten ons eten prakken en met het wandelrekje lopen.
Wat zou je zelf willen? Zijn verloofde wil hem blijkbaar sneller dood en hij maakt al jaren geen gains meer. Een mens verliest op de duur de moed![]()
DBB begint stilaan te vergrijzen. Nog even en we moeten ons eten prakken en met het wandelrekje lopen.

Misschien moeten we volgende week allemaal PWO nemen met DMAA alvorens naar dit topic te komen?![]()

Laat het cutten beginnen!Laat ik nou nog ongeveer 4 maanden voorraad ADHD medicatie thuis hebben liggen!![]()

Daarom is DMAA ook zo leuk spul..

Ik weet het ook niet..Wat is er gvd aan de hand hier man? Geen rel, geen gejank over natties, geen gezeik over #nocalves, geen tut, geen mmc...Het gaat hard achteruit hier!![]()

kunstgebitten brigade!Wat zou je zelf willen? Zijn verloofde wil hem blijkbaar sneller dood en hij maakt al jaren geen gains meer. Een mens verliest op de duur de moed![]()
denk dat we allebei geen 80 worden..
In een verzorgingshuis is nog meer actie dan hier...
![]()
True story...

Wel gezellig! Allemaal lekker hyper en opgefoktMisschien moeten we volgende week allemaal PWO nemen met DMAA alvorens naar dit topic te komen?![]()

Ho, ho..ik had gewoon geen zin meer om te werken, dus ben op tijd naar huis gegaan en toen lekker aan mijn tanning gains gewerkt..Of Yohimbine met Xamoi...Al krijg je daar schijnbaar een dip van. Wat dan weer de afwezigheid van TS verklaart![]()
Grote neus?Ben vooral bang waar hij die grote neus van hem in stopt!

Morgen legs...
)
)
) ss 5kg: 12
) ss 7.5kg: 12 (sqeez!)
)
)
)
) ss Dropset: 10-->7.5-->5kg: 8, 8, 12 (fuaark!
)
)
voet verkrampt)
)
)

(Prima, maar niet heel boeiend..)
Beter preventief niet teveel eten op zaterdag overdag..

Superkut geslapen, dus ben benieuwd!Stond de airco nu wel aan zaterdag?Bij mij thuis was het wel heel warm om te trainen
Herkenbaar die kramp onder voet bij calf raises (vooral seated bij mij).
Ja dat is vet irritant. Iets meer vanuit de bal van je voet drukken i.p.v. tenen helpt bij mij wel.Stond de airco nu wel aan zaterdag?Bij mij thuis was het wel heel warm om te trainen
Ze hebben geen airco, of althans geen goed werkendeStond de airco nu wel aan zaterdag?Bij mij thuis was het wel heel warm om te trainen

Misschien preworkout ergens een beetje zout door. Of zo een electrolieten drankje tijdens het trainen..Heb ik ook last van bij de het warme weer, zou eigenlijk klein beetje zout door je water moeten doen als je zoveel zweet, echt lekker word dat alleen niet
Goede tip! Volgende keer maar proberen..Ja dat is vet irritant. Iets meer vanuit de bal van je voet drukken i.p.v. tenen helpt bij mij wel.
), 6 (beetje klooien met TUT & MMC
)
), 6 (t*ring
)
)
) ss 20kg: 8
) ss 20kg: 8 (top
)
) ss 25kg: 8 (oef!)
)
) ss Bw: 12 (fik erin!
)
)
) ss 15kg: 12 (super controlled
)
)
: 12, 8, 4 (op=op
)

(Lekker vlot doogetraind!
)

Heeft er absoluut niets mee te maken (bij mij), meer dat de spiertjes onder de voetzool slecht getrained zijn bij mensen die veel op schoenen lopen.Heb ik ook last van bij de het warme weer, zou eigenlijk klein beetje zout door je water moeten doen als je zoveel zweet, echt lekker word dat alleen niet
Dat kan ik idd wel eens varierenJa dat is vet irritant. Iets meer vanuit de bal van je voet drukken i.p.v. tenen helpt bij mij wel.

Sportkamertje is aan de ZW kant, lekker warm 's middags

Heeft er absoluut niets mee te maken (bij mij), meer dat de spiertjes onder de voetzool slecht getrained zijn bij mensen die veel op schoenen lopen.
Dat kan ik idd wel eens varieren
Sportkamertje is aan de ZW kant, lekker warm 's middags![]()
Dat klinkt als spiertrekkingenje bedoelt een soort kramp onder de voetzool? ik heb dat wel eens als ik op blote voeten loop alsof je voet aan de vloer blijft plakken en een soort trekkend gevoel geeft. Lang niet meer gehad trpiwems