toenlytje
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 718
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 40kg
Ja heb het echt al een halfjaar ofzo niet meer gehad en toen was het ook niet echt storend, wat zou de oorzaak daarvoor zijn dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan een zenuwtje bekneld zijn oidJa heb het echt al een halfjaar ofzo niet meer gehad en toen was het ook niet echt storend, wat zou de oorzaak daarvoor zijn dan?
DBB begint stilaan te vergrijzen. Nog even en we moeten ons eten prakken en met het wandelrekje lopen.
Klopt, de meeste spiertjes en zenuwen komen samen in de bal van je voet. Ik merk dat het mij beter afgaat als ik vanuit de bal druk. En rustige en gecontroleerde bewegingen met hold, waarbij ik ook diep genoeg naar beneden ga. Veel mensen zie ik als een debiel stuiteren op de Calf Machine, en dan ook nog eens het negatieve deel (dus de hiel lager is dan je tenen) vergeten.De voet is echt ingewikkeld van binnen, lijkt me lastig zo te zeggen.
Wat ik bedoelde, en Cool Novice denk ik ook is als je te veel je tenen kromt om bij sitting calf raises het gewicht op te krikken kunnen enkele kleinere spiertjes die bij de meeste mensen niet zo sterk zijn, in een kramp schieten. Als je meer met de bal van je voet werkt zal dat niet zo het geval zijn.
https://mobilitymastery.com/wp-content/uploads/2016/08/bottomoffoot-218x300.jpg
Ik loop vaak zat op blote voeten, dus dat is het nietHeeft er absoluut niets mee te maken (bij mij), meer dat de spiertjes onder de voetzool slecht getrained zijn bij mensen die veel op schoenen lopen.
Dat kan ik idd wel eens varieren
Sportkamertje is aan de ZW kant, lekker warm 's middags![]()

Voeten blijven plakken? Je moet wel schoonmaken hè..af en toeje bedoelt een soort kramp onder de voetzool? ik heb dat wel eens als ik op blote voeten loop alsof je voet aan de vloer blijft plakken en een soort trekkend gevoel geeft. Lang niet meer gehad trpiwems

...
Goede vraag..Ja heb het echt al een halfjaar ofzo niet meer gehad en toen was het ook niet echt storend, wat zou de oorzaak daarvoor zijn dan?
mogelijk..
...
Als ik grondoefeningen doe zoals triceps extensies ben ik altijd blij als ik niet alleen ben, zodat ze me overeind kunnen helpen.

Gaan we dat eens proberen..De voet is echt ingewikkeld van binnen, lijkt me lastig zo te zeggen.
Wat ik bedoelde, en Cool Novice denk ik ook is als je te veel je tenen kromt om bij sitting calf raises het gewicht op te krikken kunnen enkele kleinere spiertjes die bij de meeste mensen niet zo sterk zijn, in een kramp schieten. Als je meer met de bal van je voet werkt zal dat niet zo het geval zijn.
https://mobilitymastery.com/wp-content/uploads/2016/08/bottomoffoot-218x300.jpg
Nogmaals bedankt voor de tip!Klopt, de meeste spiertjes en zenuwen komen samen in de bal van je voet. Ik merk dat het mij beter afgaat als ik vanuit de bal druk. En rustige en gecontroleerde bewegingen met hold, waarbij ik ook diep genoeg naar beneden ga. Veel mensen zie ik als een debiel stuiteren op de Calf Machine, en dan ook nog eens het negatieve deel (dus de hiel lager is dan je tenen) vergeten.

)

Eens je getrouwd bent gaat dat wel over. Dan zal ook eindelijk beginnen gainen!Nu had ik vandaag achteraf gezien gewoon naar mijn werk kunnen fietsen, maar mijn vriendin is vrij vandaag en wil dan het liefst zo vroeg mogelijk weer thuis zijn![]()
Eens je getrouwd bent gaat dat wel over. Dan zal ook eindelijk beginnen gainen!

gimmie gimmie gimmie

Ik zou graag 5kg vet af staan..

5mg per caps..dus in geval van 2x per dag, je raadt het al: 10mg

)
), 10 (oef
)
)
) ss 10kg: 12
), 8 (oef!
) ss 10kg: 12 (2 snellere reps..), 12 (pff!)
)
), 10 (laatste sqeez!
) ss Bw: 11 (pff!
), 10 (laatste kortere TUT)
)
), 7 (t*ring
)
), 7 (nipt
)
)
) ss 3kg: 12 (top!
)
) ss 4-->3-->2kg: 8, 11, 14

(Niet super tevreden, niet ontevreden..)Die ijsjes, daar eet ik er zo 4 van (pakken). Kan me nog herinneren dat ik vroeger voor het trainen vaak nog even een liter ijs at, goed voor de pomp.
Ik zou graag 5kg vet af staan..
5mg per caps..dus in geval van 2x per dag, je raadt het al: 10mg
De planning voor vandaag!
Dag 14: Borst & schouders:
Machine chest press (3-0-X-0):
5x8-10
BP (3-1-X-0) ss Fly’s (3-1-X-0):
5x6-8 ss 5x10-12
Cable fly’s (4-1-X-0) ss Pushups (3-0-X-0):
4x8-10 ss 4xAMRAP (min = 8)
Machine OHP (3-1-X-0):
5x6-8
Seated dumbbel side raise (3-0-X-1) ss Bent over rear delts (3-1-X-0)
3x8 + dropset (2) ss 3x10-12 + dropset (2)
Verder is het weer spelletjes avond vandaag. Ik ben de host, dus ik regel het 'ongezonde' eten..
Voeding, dinsdag 24-04-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop .50 Calibre (Grenade)
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
18:00 25g nightprotein (XXL)
19:30 Lasagne + oreo ijsje* (~1000kcals)
~2100kcals, E/K/V = 180g (34%) / 160g (30%) / 85g (36%)
* Dit dus
![]()
Ehm..een beetje!Niet op voorhand dus gecompenseerd voor het Oreo ijs...
) en dropjes..

Yohimbine neem ik niet structureel en lang genoeg om daar een uitspraak over te doen. Qua stim vind ik het weinig hebbenHoelang neem je al Yohimbine en merk je al voordelen? Voel je je ook erg gestimuleerd of heb je daar geen last van. En bij die Xamoi pillen weet je toch niet wat er in zit?

Nomnom, zijn ze zo lekker? Want heb deze nog nooit op namelijk..Die ijsjes, daar eet ik er zo 4 van (pakken). Kan me nog herinneren dat ik vroeger voor het trainen vaak nog even een liter ijs at, goed voor de pomp.

Ik zie dat het volgende week 12C is en regent in N Spanje, dus ik hoef niet normaal te doen. Vandaag CDtjes gedraaid met vrienden, met Chinees en een aantal lekkere biertjes.Het wordt zo langzamerhand wel tijd dat ik een beetje normaler ga doen, ander moet ik 28mei vet op vakantie![]()
That's the spirit!Ik zie dat het volgende week 12C is en regent in N Spanje, dus ik hoef niet normaal te doen. Vandaag CDtjes gedraaid met vrienden, met Chinees en een aantal lekkere biertjes.
#vetopvakantie

Taile -1cm en gewicht -0.5kg