Banshee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.184
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 76kg
JawelHoe gaan jullie hier mee om, want ben vast niet de enige vreetzak hier op het forum?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JawelHoe gaan jullie hier mee om, want ben vast niet de enige vreetzak hier op het forum?

Ik spreek met mezelf af welke dag ik me wel laat gaan en wanneer absoluut niet.Hoe gaan jullie hier mee om, want ben vast niet de enige vreetzak hier op het forum?
f**k! Ik kan hier dus geen hulp krijgen

Al die social events, ik word al moe als ik er aan denk..
Als er zoveel social events zijn dan maak ik een keuze waar ik wel total vreetmode ga en waar ik geen eten aanraak. Als ik jouw schema zo zie heb je zowat elke week wel iets (plus elke dag taart op werk). Dus het is niet zo dat je nooooooooit gezellig mee kunt eten. Ik zou dan gewoon keuzes maken, tenzij je niet cared en overal lekker wil eten.
Een verjaardag betekent niet perse dat je taart moet eten of van de hapjes moet nemen. Op een gewone cutdag eet je ook niet de hele middag / avond maar door. Dus waarom zou dat op een verjaardag dan wel moeten? Dan kun je ook gerust van tevoren je prepfood eten en de rest op de verjaardag zelf afslaan. Het is maar net wat je liever hebt food of smalle taille.
En die AYCE brunch die je noemt, betekent ook niet dat je je helemaal barstensvol moet stouwen
MET MATE MARVIN, MET MATE!!!!!
Dat laatst is vooral zo waar..en dat neem ik me ook altijd voor! Totdat ik er eenmaal ben en vervolgens tussen iedere gang slagroomsoesjes en spekjes naar binnen aan het duwen ben..Zo deed ik dat voorheen ook hoor..het hek lijkt een beetje van de dam..Ik spreek met mezelf af welke dag ik me wel laat gaan en wanneer absoluut niet.
Get with the program!
Maar van wie mag het niet dan?Get with the program!
Zo moeilijk is het toch niet? Gewoon laten staan op dagen dat je het niet mag eten.

Van mij mag je het hoor. Van jou dan?

Hoe gaan jullie hier mee om, want ben vast niet de enige vreetzak hier op het forum?
Wha haIn mijn sportschool was laatst een discussie waar de adductormachine voor diende. De consensus was uiteindelijk "buitenkant kut".
Voor jongens: buitenkant balzak idd 
Volgens mij moet je de verwachting bij anderen een keer gaan bijstellen van: Marvin vreet alles wel op wat je hem voorzet. Het wordt een beetje borderline boulimia om dat er weer af te marvinnen, de dagen na de feestelijkhedenHoe gaan jullie hier mee om, want ben vast niet de enige vreetzak hier op het forum?

Yolo.... !Tja, en toen woog ik weer 84kg wegens slap gedrag gister(avond). Nu heb ik vernomen dat er vandaag (al)weer gebak is op mijn werk..en voel ik mijn ruggegraat weer langzaam verdwijnen!
Maar juist die ruggegraat heb ik wel nodig vandaag..want moet mijn rug trainen!
Pull:
..
..
..
En de voeding...
Voeding, donderdag 11-10-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 10g NOS bomb (Muscle rage)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g broccoli purree
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + appel
18:00 25g nightprotein (XXL)
19:30 Avondeten(~750kcals)
~1830kcals, E/K/V = 195g (43%) / 165g (36%) / 40g (21%)
Verder stikt het weer van de social events..FML!
Social events a.k.a gevreet & gezuip:
Zaterdag: Verjaardagsfeest van schoonzusje
Zondag: Verjaardag van vrienden
Zaterdag 20 oktober: High Monster (soort high tea, maar dan met Monster energy en pannenkoeken)
Zaterdag 27 oktober: Vrienden komen Roti eten / borrelen
Zaterdag 28 oktober: Verjaardag zwager & zusje
Zondag 4 november: Oma wordt 80, AYCE brunch
zaterdag 17 november: Wedding afterparty met vrienden, dranks & hapjes
Tja, en dan is het onderhand weer sinterklaas en kerst
Hoe gaan jullie hier mee om, want ben vast niet de enige vreetzak hier op het forum?
Yolo.... !
Gewoon ophouden met dat krampachtige gedoe en geniet van de feestjes en feestdagen. De dagen dat je ze niet hebt normaal doen en je plan/schema volgen wat je altijd volgt. Imo is er dan niks aan de hand.

Ik denk juist dat Marvin's probleem is dat hij nooit krampachtig doet![]()

Hmm, best een goede gedachtegang...voor de volgende keerJe bent getrouwd he.. weg discipline!
Maar dat lievelingsgebakje, als je die nu vandaag niet neemt? Is de kans dan enorm groot dat je zo'n gebakje nooooooooooooit weer krijgt?
Datzelfde geldt met al die shit op verjaardagen. Het is toch niet zo dat daar eten geserveerd wordt wat je de rest van je leven nooit weer zult krijgen?
Zo denk ik altijd maar.. dan kan ik het net zo goed zelf een keer kopen op een moment dat ik mezelf met zulk iets wil verwennen ipv me verplicht op een of ander social event dik eten..

Whahaha..als het moet dan cut ik wel weer serieus. Zowieso in januari, want ga begin fwbruari op vakantieVan mij mag je het hoor. Van jou dan?
Als het van jou mag dan vreet lekker door zou ik zeggen. Jammer van al het werk dat je er voor hebt gedaan. Married man is married...![]()

Zou je wel denken..blijkbaar eet ik erg veel snoep en shit..Je hebt toch een onderhoud van 2600 - 2700kcal?
Wat cardio erbij en je mag op elk feestje 3000kcals wegduwen.
Moet je wel vasten gedurende de volledige dag, maar dat lukt je wel.
Een kleine 700-800kcals per dag..anders zou ik niet op gewicht blijven..Uhu..dat verwachtingspatroon probeer ik langzaam maar zeker wel wat bij te stellen hoor..Wha haVoor jongens: buitenkant balzak idd
Volgens mij moet je de verwachting bij anderen een keer gaan bijstellen van: Marvin vreet alles wel op wat je hem voorzet. Het wordt een beetje borderline boulimia om dat er weer af te marvinnen, de dagen na de feestelijkheden![]()
True, maar het probleem zit ehm in mijn slappe gedrag op alle andere dagen. Voorheen hield ik een beetje aan: 4-5 dagen clean en 2a3 dagen minder clean. Ik kom er nog steeds mee weg..maar mijn huidige bodyweight setpoint is 2a3 kg hoger..Yolo.... !
Gewoon ophouden met dat krampachtige gedoe en geniet van de feestjes en feestdagen. De dagen dat je ze niet hebt normaal doen en je plan/schema volgen wat je altijd volgt. Imo is er dan niks aan de hand.
Ik denk juist dat Marvin's probleem is dat hij nooit krampachtig doet![]()

behalve wanneer ik aan de clen zit! Overal kramp..of bedoelde je dat niet..Omdat ik als ik eenmaal een gebakje neem wel helemaal uit de bocht vlieg..ik geloof dat ik vaak de bocht niet eens meer kan zien..Alles moet gecompenseerd worden, men wordt gevraagd wat ze doen bij bepaalde situaties/eventjes etc.
Van een paar keer extra eten ga je niet dood aan en waarom 9 vd 10 keer uit de bocht vliegen en over feestjes moeilijk doen. Kom op zeg!

Die grap wordt hier regelmatig gemaakt..

Whahaha..ok, ik noem het gewoon bulken..dan is het goed!
No shit sherlock!