- Waardering
- 9.895
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is weleens beter geweest, maar dan deed ik ook beter mijn best. Dus rekening houdend met hoe ik momenteel leef is het eigenlijk best primaje taille in verhouding met je gewicht, lekker hoor

)
)
), 8+dropset
)
), 10 (4 flink forced)
)
)
)
)
)
)
)
)
(Overdrijven is ook een vak..)MIjn gevoel en de spiegel zegt dat het nu ongeveer zo is..Vandaag even meten en wegen..
Weging & meting:
Gewicht: 82.7kg
Taille: 76.0cm
En zo naar de gym voor UB. Eind van de middag rijden we naar Eersel, dus dan train ik zaterdag pas weer

)
)
)
)
)
)
)
)
)
(Prima workout op de vroege morgen!)

)
)
)
)
), 3 (te korte rust denk, helemaal drained!
)
) ss 50kg: 12, 12, 10 (focus een beetje weg)

(Lekkere workout!)
)
), 6 (nipt
)
)
)
)
)
)
)
)
), 7 (pff
)
(Niet goed, niet slecht, maar wel weer geweest!
)
Ik denk dat plaats 4 er wel in zit dit jaar!Eens kijken waar het schip strand
![]()
Skatermarvin gaat weer op vakantie
Beste DBB'ers, Heb me mogelijk wel een beetje over laten halen om toch mee te doen aan de contest, dus bij deze. Momenteel zit ik in de 2e week van mijn vakantie in NL, deze is aankomende dinsdag afgelopen en vanaf die dag heb ik nog circa 60 dagen om in sort of shape te komen voor de volgende...forum.bodybuilding.nl
Dat zou moeten lukken, zijn er wel 4 deelnemers?
Nice. Succes!Ik heb me mogelijk een beetje laten overhalen, maar ga eind augustus toch op vakantie, waarvoor ik hoogstwaarschijnlijk wel even de touwtjes weer wat ga aantrekken..
Dus heb besloten mezelf toch in te schrijven voor de contest. Eens kijken waar het schip strand
![]()
Skatermarvin gaat weer op vakantie
Beste DBB'ers, Heb me mogelijk wel een beetje over laten halen om toch mee te doen aan de contest, dus bij deze. Momenteel zit ik in de 2e week van mijn vakantie in NL, deze is aankomende dinsdag afgelopen en vanaf die dag heb ik nog circa 60 dagen om in sort of shape te komen voor de volgende...forum.bodybuilding.nl

)
)
), 10 (2f.
)
)
)
)
)
)
), 8+2 partials (fik erin!
)
)
)
), 10 (2f. brand aardig
)
)
)
), 12 (2 flink forced
)
)

(Eigenlijk wel tevreden, die laaatste 2 oefening waren omdat het kon en ik morgen en overmorgen niet train..)Was niks aan gelogen..ontbijt op zondag zat al bittergarnituur bij, terwijl mijn hoofd uit elkaar knalde van 8 flinke glazen sangria..Verder vanavond een feestje/verjaardag en morgen een kinder verjaardag..my god, dat wordt weer helemaal niks!

)
)
), 8+3 (rest-pause), 8+2 (rest-pause
)
)
)
zwaar zat zo.)
)
(Beetje chaos nog, iets meer structuur zou beter zijn
)Ja, dat dus. Frikadellen, bitterballen, bami hapjes en kipnuggetsBedoel je nou bitterballen enzo? In de ochtend? Que?

Naar hoeveel keer per week wil je dan gaan? En ga je dat ook echt halen?Ga weer even UB/LB doen, want mijn trainingsfrequentie is wat aan de lage kant de laatste tijd (4, max 5 keer per week..)
Ja, dat dus. Frikadellen, bitterballen, bami hapjes en kipnuggets![]()

4x minimaal, zat voorheen nog weleens op 5a6x per week, dan was P/P/L fijner, maar met 4x (hooguit 5) is UB/LB beter denk..Naar hoeveel keer per week wil je dan gaan? En ga je dat ook echt halen?
Dat ga ik niet ontkennen. Hapjes waren eigenlijk voor de avond ervoor, maar waren niet aangebroken

OK, ik dacht dat je 4-5 minimaal vond en dat nu wilde opschroeven, dat leek me al optimistisch4x minimaal, zat voorheen nog weleens op 5a6x per week, dan was P/P/L fijner, maar met 4x (hooguit 5) is UB/LB beter denk..