- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt. Nou doet Marvin niet 3-4 topsets van alles, maar dan nog ....10 oefeningen op ub/lb. Na 7 ben ik goed gesloopt. Na de eerste 4 compounds al. Succes de komende 34 dagen
![]()

Haha, het is vooral strenge planningIk dacht al.. vanwaar weer dit strenge regime, maar weer een vakantie dus😜

Ik ben er niet zo in thuis to be honest10 oefeningen op ub/lb. Na 7 ben ik goed gesloopt. Na de eerste 4 compounds al. Succes de komende 34 dagen
![]()
Klopt..hooguit 3 per oefeningKlopt. Nou doet Marvin niet 3-4 topsets van alles, maar dan nog ....![]()
Gewoon roerbakken of weet ik wat..wat moet je er anders mee doen..
Het ging niet over het wokken, een kousenband is hier iets heel andersGewoon roerbakken of weet ik wat..wat moet je er anders mee doen..

Jullie Belgen hebben wel meer rare benamingenHet ging niet over het wokken, een kousenband is hier iets heel anders![]()

Doordeweeks ±1800 KCal + strafcardio is volgens mij @Skatermarvin's default-mode. Doet ie al jaren. Dit om te compenseren voor alle geplande dan wel ongeplande cheats en uitjes. Toch?Ik dacht al.. vanwaar weer dit strenge regime, maar weer een vakantie dus😜
Op netto 1000 kcal per dag voel je vast heel fit 😆Doordeweeks ±1800 KCal + strafcardio is volgens mij @Skatermarvin's default-mode. Doet ie al jaren. Dit om te compenseren voor alle geplande dan wel ongeplande cheats en uitjes. Toch?
Echt...Jullie Nederlanders hebben wel meer rare benamingen![]()
Ik vermoede al dat dit niet begrepen werd als groenteKousenband
Peul
Kousenband is een lange peul, lijkend op een uitgerekte sperzieboon. De kousenband wordt gekweekt in tropische,
Aziatische gebieden en in Zuid-Amerika. Vermoedelijk komt hij oorspronkelijk uit tropisch Afrika. Evenals de cowpea
is hij een ondersoort van Vigna unguiculata. Wikipedia
![]()
![]()

Want dit is ook kousenbandHet ging niet over het wokken, een kousenband is hier iets heel anders![]()

Is in NL ook gewoon een woord. Ik verdomde het daarstraks om uitleg te geven, maar vermoede al wel het verschil

Haha, we hebben allemaal rare benamingen..Jullie Nederlanders hebben wel meer rare benamingen![]()
Haha, zo iets..en dan nog wat ongeplande snoep of taart a 1000kcals..Doordeweeks ±1800 KCal + strafcardio is volgens mij @Skatermarvin's default-mode. Doet ie al jaren. Dit om te compenseren voor alle geplande dan wel ongeplande cheats en uitjes. Toch?
Topfit!Op netto 1000 kcal per dag voel je vast heel fit 😆

Niet!

)
)
)
)
)
)
), 4 (nou..lekker dan
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
), 10 (4f. zwaar
)
), 9 (t*ring..), 6+1 traag negatief (op=op)

(Slaat natuurlijk nergens op, maar was wel lekker!
)Waarom slaat het nergens op.... flinke gewichten verplaatst toch?
Ga toch poepen.Jullie Nederlanders hebben wel meer rare benamingen![]()
Nou, ben ook wel tevreden. Maar volgens mij wanneer je zo lang traint, wordt het op een bepaald punt een beetje contraproductief..Waarom slaat het nergens op.... flinke gewichten verplaatst toch?

En daarom doe je af en toe een minibulk met zoete cocktails en gefrituurde snacks, gevolgd door een minicut met 1200 kC onder onderhoudMaar volgens mij wanneer je zo lang traint, wordt het op een bepaald punt een beetje contraproductief..

Nou, precies dat. Het wordt toch niksEn daarom doe je af en toe een minibulk met zoete cocktails en gefrituurde snacks, gevolgd door een minicut met 1200 kC onder onderhoud![]()