- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn er zat die het allebei doen..Ik vind sporadisch hier en daar eens een pilletje nemen op een feestje ook heel iets anders dan een kuur pakken.
nope..was ook leuk geweest
jup..
Zit wat in..de grondstoffen voor mdma komen ook uit de natuur..
ik moet nog

Ik vind sporadisch hier en daar eens een pilletje nemen op een feestje ook heel iets anders dan een kuur pakken.
Die ligt nu een kleine 4 á 5 uur in bed. Als ie geen aftertje heeft gepakt
Strafcardio. Zo'n nacht is zwaar zieke cardio! Ik heb in zo`n nacht tegen de 3000 kcal EXTRA verbrand, volgens Fitbit. En dat lijkt me nog een redelijk laag eigenlijk.
true..trueDat zijn idd twee verschillende dingen.Beetje pot verwijt de ketel verhaal vind ik.
Nice, Marvin! Dit weekend weer een weekje voor niks getraind.. Know dem feelz
was wel aardig shredded gister..aardig uitgeslapen inderdaad
Die hele nacht was al cardio
Klein aftertje gepakt..lag 08:20uur in bedDie ligt nu een kleine 4 á 5 uur in bed. Als ie geen aftertje heeft gepakt
Strafcardio. Zo'n nacht is zwaar zieke cardio! Ik heb in zo`n nacht tegen de 3000 kcal EXTRA verbrand, volgens Fitbit. En dat lijkt me nog een redelijk laag eigenlijk.

haha..heb vandaag vrij inderdaad..vanmorgen alwel weer getraind, maar log ik morgen wel.Volgens mij heeft Marv ook een dagje vrij vandaag om te herstellen gheghe![]()

Nee maar zag de ingredienten en daar zitten genoeg stimms in![]()
Als je nep/echt sectie wat leest is het tegenwoordig allemaal fake en ondergedoseerd 
Als ze ook daadwerkelijk erin zittenAls je nep/echt sectie wat leest is het tegenwoordig allemaal fake en ondergedoseerd
![]()

Als ze ook daadwerkelijk erin zittenAls je nep/echt sectie wat leest is het tegenwoordig allemaal fake en ondergedoseerd
![]()

Tja dat hou je toch
Als dit er echt in zit ga je best hard denk ik
Ingrediënten in Monster Fat Burner:
Ephedra 50 mg
cafeïne 250 mg
aspirine 150 mg
1.3 DMAA 50 mg