Fitness Seller

Log Jezza

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekkere training die pulls zijn goed en een gaperige deload:rolleyes:

Goed dat je gaat schaatsen en zwemmen. Wat zijn de voordelen daarvan m.b.t. een kracht schema? Voor souplesse enz?

Word ik nog meer beest. Mijn ervaring is dat het goed is voor de conditie, herstel, doorbloeding, motorische vaardigheden e.d.
En gewoon plezier, numero uno.

Vroeg het ook een beetje uit eigenbelang:o. Ga het ook maar weer eens doen. Alleen hoe ben je van plan het te combineren ga je het op rustdagen doen of na de training?

1km per keer hoe lang doe je daar ongeveer over?

Laatst bewerkt:
RTS manual, dat is toch van die rocket scientist Mike T?

JUST SHUT UP AND TRAIN!! ;)

Haha vet, van die jiskefet bonus dvd toch :D

Wie is robert gijsberts? Hij mag mij ook wel is poweren.

"Powerd by" :roflol:!

Heb even de afgelopen weken doorgelezen: :thumbs: Echt super bezig, hoor. Ben benieuwd hoe je het zwemmen en schaatsen gaat vinden. Vind zelf zwemmen altijd wel lekker, gewoon even low-impact een beetje bezig zijn.

Ga zo door en succes;)

PS:
LOL @ Tags:roflol:

ik zal een beetje waarde geven aan je log door er in te posten!

Gegroet van mij

Ik heb eerst nog eens even het topic doorgelezen van je sig, wereldklasse was dat. En toen het filmpje gekeken van Robberts tripple. Geweldige combi, niet te verslaan mijn dag is weer gemaakt.

Maandag er weer tegen aan dan!

Laatst bewerkt:
Nee friso gaat nu fulltime schaatsen en zwemmen. Dat valt niet meer te combineren met het ijzer.

knal ze beest!

waar blijft de volgende training?:(

Word ik nog meer beest. Mijn ervaring is dat het goed is voor de conditie, herstel, doorbloeding, motorische vaardigheden e.d.
En gewoon plezier, numero uno.

Ja, ik ga nu recent ook veel zwemmen, het helpt voor de conditie en het geeft mij het gevoel dat de spieren wat soepeler gemaakt worden, een beetje een tegenhanger voor het trainen met zware gewichten. De pijntjes in vooral de schouders verbeteren bij mij door het zwemmen.
Schaatsen kan ik niet, ik ben een belg weet je wel!

Vette bench!! Echt sterk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven