XXL Nutrition

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Peiling Peiling Moeten moderators van onze topics afblijven?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.601
Gisteravond nog gaan trainen... Borst/triceps waren aan de beurt!

Trainen met de oudste...die deed haar ding en ik het mijne :flexgrin:

Schade: 1 uur en 48 minuten! Score: :superman::superman::superman:

Bench✔️
12 x 40kg
10 x 60kg
2 x 10 x 80kg
Dropset
10 x 60kg
10 x 40kg

Machine dip (plate loaded)✔️
4 x 15 x 80kg

Machine fly (pectoral machine)✔️
2 x 15 x 30kg
2 x 15 x 40kg

Flat DB fly✔️
4 x 12 x 12kg

Wide machine press✔️
12 x 40kg
3 x 10 x 60kg

Reverse grip tricep pushdown✔️
2 x 15 x 17,5kg
2 x 15 x 20kg

CG bench✔️
10 x Bar warming up
3 x 12 x 40kg:fire:

Tricep pushdown✔️
4 x 20 x 17,5kg

Overhead tricep extension✔️
2 x 15 x 17,5kg
2 x 15 x 20kg

Technogym chest press (leegmaken, dropset)✔️:fire::fire:
10 x 40kg
8 x 60kg
6 x 50kg
4 x 40kg
3 x 30kg

Ennn leegggg...Lekkere training! Vanavond thuis trainen. Rug en biceps rustig kapot trekken :D

Fijne dag verder :wave2:

Stevige volumes man!

Lekker ook die dropset!:woot:

• #2.603
Stevige volumes man!

Lekker ook die dropset!:woot:

Die laatste oefening bedoel je? Ja, toen was ik echt helemaal leeg...Kon op 20kg niet eens meer 1x uitdrukken :roflol: M'n dochter was nog met een laatste oefening bezig en het leek me een goed idee om zo de workout af te sluiten...

Die laatste oefening bedoel je? Ja, toen was ik echt helemaal leeg...Kon op 20kg niet eens meer 1x uitdrukken :roflol: M'n dochter was nog met een laatste oefening bezig en het leek me een goed idee om zo de workout af te sluiten...
Die eerste is ook aardig gek qua volume..

Damn, wat een oefeningen weer :haar:

Wat een volume! Mooie gewichten ook

Train je borst 1 of 2x per week? Erg mooie training maar voor 2x in de week is dit een behoorlijke overkill, less is more he

Ik tell zo'n 20 sets borst dat is voor 1x in de week al aan de hoge kant

• #2.610
Wat een volume! Mooie gewichten ook

Train je borst 1 of 2x per week? Erg mooie training maar voor 2x in de week is dit een behoorlijke overkill, less is more he

Ik tell zo'n 20 sets borst dat is voor 1x in de week al aan de hoge kant

Ik train borst maar 1 keer per week, dus pak het dan maar gelijk goed aan. Pak rug ook maar 1 keer en die gaat ook iedere keer kapot. Probeer wel 2 keer per week benen te trainen. Vanaf 15 mei gaat het helemaal anders worden, want dan gaat mijn, jawel, crossfit abonnement in. Ben benieuwd wat dat me gaat brengen :D Maar daar zal ik jullie bodybuilders niet mee vermoeien :p

Ik train borst maar 1 keer per week, dus pak het dan maar gelijk goed aan. Pak rug ook maar 1 keer en die gaat ook iedere keer kapot. Probeer wel 2 keer per week benen te trainen. Vanaf 15 mei gaat het helemaal anders worden, want dan gaat mijn, jawel, crossfit abonnement in. Ben benieuwd wat dat me gaat brengen :D Maar daar zal ik jullie bodybuilders niet mee vermoeien :p

Aha 1x verklaart het volume ja, nou ik maak er altijd wel grappen over maar ben zeker benieuwd. Crossfit is niks voor mij echter is het wel erg bekend aan het worden, elke vorm van weighttraining vind ik een toevoeging, ook crossfit. Het ligt er maar net aan wat je doelen zijn, erg goede manier van fit worden voor de volwassenen denk ik. Echter zal het bij mensen van mijn leeftijd minder in trek zijn, zal vast iets met ego te maken hebben.

• #2.612
Aha 1x verklaart het volume ja, nou ik maak er altijd wel grappen over maar ben zeker benieuwd. Crossfit is niks voor mij echter is het wel erg bekend aan het worden, elke vorm van weighttraining vind ik een toevoeging, ook crossfit. Het ligt er maar net aan wat je doelen zijn, erg goede manier van fit worden voor de volwassenen denk ik. Echter zal het bij mensen van mijn leeftijd minder in trek zijn, zal vast iets met ego te maken hebben.

Het ligt er gewoon aan wat je doel is. Ik wil geen BB lijf, maar ik vind erg gespierd (en conditioneel fit) wel heel mooi. En dat kun je met crossfit wel degelijk ontwikkelen. Weet niet precies hoe oud je bent, maar crossfit is ook bij jong publiek heel erg populair hoor. Ik denk populairder dan bodybuilding op het moment...

Ik ga het in eerste instantie 6 maanden proberen en zal dan mijn progressie laten zien ;)

Ben je van plan om dan alleen maar crossfit te gaan doen en hoe vaak per week?

Ik zit er ook af en toe aan te denken, vanaf september zou ik daar tijd voor kunnen hebben.

• #2.614
Ben je van plan om dan alleen maar crossfit te gaan doen en hoe vaak per week?

Ik zit er ook af en toe aan te denken, vanaf september zou ik daar tijd voor kunnen hebben.

Ik heb me voor onbeperkt ingeschreven en wil dan maximaal 3 WOD's per week doen. Kan dan als ik wil ook onbeperkt in de 'open gym', zoals dat bij deze box heet. Dan kun je op eigen gelegenheid kracht en techniek trainen, zonder er een echte WOD van te maken. Mijn intentie is om in ieder geval 4x per week iets te gaan doen. Hetzij 3x WOD, 1x open gym of 2x WOD, 2x open gym.

Ben er wel heel enthousiast over...Deze box is binnen een jaar gegroeid van 150/200 leden naar 450 leden en hebben nu ook een stop ingesteld. Ik was, omdat ik wat mensen binnen de box ken, de laatste die in kon schrijven.

OK, dan wordt het meer dan 1x per week CF dus. Kan dit logje wel dicht :D

Het ligt er gewoon aan wat je doel is. Ik wil geen BB lijf, maar ik vind erg gespierd (en conditioneel fit) wel heel mooi. En dat kun je met crossfit wel degelijk ontwikkelen. Weet niet precies hoe oud je bent, maar crossfit is ook bij jong publiek heel erg populair hoor. Ik denk populairder dan bodybuilding op het moment...

Ik ga het in eerste instantie 6 maanden proberen en zal dan mijn progressie laten zien ;)

Ik ben 21, in mijn omgeving ken ik er eigenlijk maar 1 die crossfit doet

Succes met je doelen, wil alleen nog zeggen wees voorzichtig zodat je je niet blesseert.
En ik ken niemand die crossfit doet.

• #2.618
OK, dan wordt het meer dan 1x per week CF dus. Kan dit logje wel dicht :D

:treuren: dat doet pijn Neet...

Ik ben 21, in mijn omgeving ken ik er eigenlijk maar 1 die crossfit doet

Ik ken er 5 in mijn omgeving en die danken God op hun blote knieën...Ik ben natuurlijk al heel veel afgevallen, maar als ik zie wat Crossfit met een lijf doet, dan word ik daar heel enthousiast en blij van. Neemt niet weg dat ik fitness onwijs gaaf vind en dat nog met veel plezier doe...Maar ik ben ook heel nieuwsgierig wat CF mij kan brengen. We shall see ;)

Succes met je doelen, wil alleen nog zeggen wees voorzichtig zodat je je niet blesseert.
En ik ken niemand die crossfit doet.

Thanks...en de box waar ik naartoe ga heeft 1 trainer/begeleider op 3 sporters, stuk voor stuk officieel gecertificeerd. Dus daar heb ik wel vertrouwen in. Dat vind ik best een goed gemiddelde. Geven zelf ook allemaal aan dat gewicht er niet toe doet, als je techniek ruk is. En daar letten ze, zo bleek in mijn 2 proeflessen, erg goed op. Constant aanwijzingen en tips, dus moet goed komen. En ik heb gelukkig niet het ego dat gelijk het hoogste gewicht wil tillen. Die leeftijd ben ik lang gepasseerd... :D

Ik heb ooit de docu over matt froning van de crossfitgames gezien en dat zag er toch gaaf uit, ook hadden ze goed wat massa en kracht. Ik zelf vind powerliften dan weer heel erg gaaf, helaas ben ik van mezelf totaal niet sterk gebouwd, daarom kies ik meer voor bodybuilding. Als ik de genen van mijn vader had was ik volledig voor powerliften gegaan. Je moet doen wat je leuk vind en je goed bij voelt, de transformatie die je hebt doorgaan is al een prestatie opzich

Terug
Naar boven