Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee dan zou je inderdaad wel op de verkeerde sport zitten, wel leuk op de camping vroeger wel eens gedaan.

Don't even go there...Vergelijk nooit wedstrijd badminton met camping badminton svp...Want dan worden badmintonners toch ineens gevaarlijk!![]()
![]()

hahah excuus, ergens zit er dus nog wel een fanatieke badmintonner in je![]()

Hoe gaat de 100 pushups en 4x 30 secs plank challange?? Ik doe ook mee from the start
NIce!
Geef mij de 99% Lindt maar...
of de 90% met sinasappelschil van cote dóre.
Max 90%, daarboven vind ik het niet lekker meer...
Goed man, succes!Hoe gaat de 100 pushups en 4x 30 secs plank challange?? Ik doe ook mee from the start
Netjes, nu ook afmaken die maand

Dit dus!Ik heb die 99% van Lindt een keer geprobeerd. Trok m'n hele smoel van samen zo bitterMax 90%, daarboven vind ik het niet lekker meer...
Dit dus!
Hoewel 95% ook nog wel te doen is. Maar 85-90% zijn eigenlijk het lekkerst..
Of gewoon zo iets..
![]()
![]()
![]()

Klinkt goed..wat voor ijs?Cheatday vandaag net een heel pak snickers en een bakje ijs op![]()
Door elkaar roeren was dus ook goed geweest..gewoon roomijs was het dacht ik, kwam me vader mee aanzetten. ben er 2 dagen in de week en ik zei zondag cheatday dus hij kwam met ijs en snickers nou wat een verwennerij

Ga je mond spoelen!Ik ga toch liever voor wat minder puur. 75% van verkade (extra puur)...![]()

NEE!!
Ik ga toch liever voor wat minder puur. 75% van verkade (extra puur)...![]()