XXL Nutrition

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Peiling Peiling Moeten moderators van onze topics afblijven?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.582
Nee dan zou je inderdaad wel op de verkeerde sport zitten, wel leuk op de camping vroeger wel eens gedaan.

Don't even go there...Vergelijk nooit wedstrijd badminton met camping badminton svp...Want dan worden badmintonners toch ineens gevaarlijk! :army: :roflol:

Hoe gaat de 100 pushups en 4x 30 secs plank challange?? Ik doe ook mee from the start

• #2.585
NIce! :D

Geef mij de 99% Lindt maar... :o
of de 90% met sinasappelschil van cote dóre.

• #2.589
NIce! :D

Geef mij de 99% Lindt maar... :o
of de 90% met sinasappelschil van cote dóre.

Ik heb die 99% van Lindt een keer geprobeerd. Trok m'n hele smoel van samen zo bitter :roflol: Max 90%, daarboven vind ik het niet lekker meer...

Ziet er lekker uit! Wat vind je er zelf van?

Het was het waard, al zeg ik het zelf. Is echt mijn guilty pleasure...Chocolade! En noten...Aww, pecans, pistache, walnoten, macadamia's, hazelnoten...Dat zijn mijn favorieten!

Hiermee kwam ik uiteindelijk nog redelijk netjes uit, slechts 66kcals boven dag gemiddelde :o

Ik heb die 99% van Lindt een keer geprobeerd. Trok m'n hele smoel van samen zo bitter :roflol: Max 90%, daarboven vind ik het niet lekker meer...
Dit dus!

Hoewel 95% ook nog wel te doen is. Maar 85-90% zijn eigenlijk het lekkerst..

Of gewoon zo iets..

def0461782f3a65dfc47a683739fb3bb.png

71TaIXevS8L._SX425_.jpg

n-NESTLE-KIT-KAT-CHUNKY-24PK-of-Nestle-Kit-Kat-Chunky-Candy-Bar-Milk-Chocolate-B00YZ2ZKQI-1046-1.jpg

Ik ga toch liever voor wat minder puur. 75% van verkade (extra puur)... drool:

Terug
Naar boven