- Waardering
- 23.848
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pas op hè..de ochtenden met eventuele griep kunnen verradelijk zijn!Thanks allemaal! Voel me inmiddels weer aanzienlijk beter. Koorts is weg, alleen nog snipverkouden en gevoelig strotje...Wat een goede nachtrust met je kan doen
Ohja...gisteren nog wel de challenge gedaan. Dan houdt een griepje me niet tegen27 days to go...
) Score: 

(want PR en algeheel fijne training...)

Fok de verkoudheid...today was legday!! En gvd wat ging ‘t lekker...Voelde me sterk ondanks fasted!
Schade: 1 uur en 25 minuten (quicky) Score:
(want PR en algeheel fijne training...)
V-squat✔️
15 x 40kg
15 x 80kg
15 x 120kg
10 x 140kg PR
Leg press machine✔️
15 x 80kg warming up
12 x 120kg
12 x 160kg
12 x 200kg (max stack)
Leg extensions✔️
10 x 40kg warming up
12 x 45kg
12 x 50kg
12 x 60kg
Leg curls✔️
10 x 40kg warming up
12 x 45kg
12 x 50kg
12 x 60kg
Incline plate loaded calf raises✔️
15 x 80kg
15 x 120kg
15 x 160kg
Seated calf raises✔️
15 x 40kg
15 x 60kg
15 x 80kg
Watson power runner (plate loaded, per been)✔️
15 x 20kg
15 x 30kg
15 x 40kg
Sweet f*cking Jesus wat een pittig apparaat!
Ab- & adductor✔️
3 x 15 x 60kg
Ab work
Crunches✔️
4 x 25 +5kg
Hanging leg raises✔️
3 x 10 x BW
Pompje in de quads...
Team #nocalves
Was weer een lekkere. Straks met dochterlief naar een volleybalwedstrijd en vanavond weer pushup en plank challenge. Filmavondje voor de boeg met de jongste. Fijn vooruitzicht
Tot laters en een goed weekend allemaal. Darude0306 out!![]()
Je hebt een ziek goede insertion dus die kuiten zullen zeker we hard groeien, mijn kuit aanhechting begint wat bij jou het midden van de kuit is

Moest even googlen...maar WTF is dat voor apparaat:OWatson power runner (plate loaded, per been)✔️
15 x 20kg
15 x 30kg
15 x 40kg
Sweet f*cking Jesus wat een pittig apparaat!![]()
Goed weekend Darude!No calvesJe hebt een ziek goede insertion dus die kuiten zullen zeker we hard groeien, mijn kuit aanhechting begint wat bij jou het midden van de kuit is
![]()
Misschien van het jarenlang badminton? Moet overigens wel een tikkie voorzichtig zijn met kuiten trainen en dat vergeet ik nog wel eens...ik heb namelijk beide achillespezen gescheurd gehad vroegâh. Nu geen last meer van, maar is wellicht een gevoelig plekje gebleven...Moest even googlen...maar WTF is dat voor apparaat:O
Lekker hoor, aders op je quadsGoed weekend Darude!

Uh oke?! Ik vind mijn kuiten dus echt ruk...Misschien van het jarenlang badminton? Moet overigens wel een tikkie voorzichtig zijn met kuiten trainen en dat vergeet ik nog wel eens...ik heb namelijk beide achillespezen gescheurd gehad vroegâh. Nu geen last meer van, maar is wellicht een gevoelig plekje gebleven...
Moest even googlen...maar WTF is dat voor apparaat:O
Lekker hoor, aders op je quadsGoed weekend Darude!
Badminton creëert beestenUh oke?! Ik vind mijn kuiten dus echt ruk...Misschien van het jarenlang badminton? Moet overigens wel een tikkie voorzichtig zijn met kuiten trainen en dat vergeet ik nog wel eens...ik heb namelijk beide achillespezen gescheurd gehad vroegâh. Nu geen last meer van, maar is wellicht een gevoelig plekje gebleven...
WAt is langzaam? 2 seconden?
Klopt! Heb ik vroeger ook gedaan..zie wat er van mij terrecht is gekomen!
IK snap wat je bedoeld.. niet bouncen. Dat schreef JW ook laatst op de XXL siteik heb het bij langzaam bij kuiten meer over de overslag van stretch (diepste punt) naar hoogste punt (contractie) bij beide uitersten moet je even vasthouden om de explosiviteit eruit te halen, hierdoor neemt je enkel het niet zo snel over. Vandaar dat vaak gezegd word 2sec boven 2sec onder
ziet het als het ware als bij een benchpress, pause bench haalt de beweging eruit en dat is ook de bedoeling bij kuiten
IK snap wat je bedoeld.. niet bouncen. Dat schreef JW ook laatst op de XXL site

Goed bezig!Fok de verkoudheid...today was legday!! En gvd wat ging ‘t lekker...Voelde me sterk ondanks fasted!
Doe meestal 2 seconden over een beweging van beneden naar boven...Schiet soms vreselijk de kramp erin, maar dat doet gelukkig maar 4 dagen pijnkan aan de foto liggen maar ik vind ze verre van ruk, langzaame beweging doen bij kuiten, de spier is er niet op gemaakt om snelle explosieve bewegingen te doen dan neemt namelijk het enkelgewricht het over

heb het ook ff gegoogled ja, erg vet apparaat lijkt me

Klopt! Heb ik vroeger ook gedaan..zie wat er van mij terrecht is gekomen!

Wie word er nou niet bang voor iemand als je hoort dat die aan badminton doet![]()

Niemand! Maar dat is dan ook niet de bedoeling van die sport![]()