Fitness Seller

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Peiling Peiling Moeten moderators van onze topics afblijven?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.802
Pfff.... vermoeiend allemaal hoor :D

Rug klinkt als een herstel issue. Gewoon iets meer rust pakken de eerste weken, dan moet de conditie wel komen.

Ja, heb alle WOD's voor deze en volgende week afgezegd. Ga 4x per week conditioneel trainen...Vanavond weer :zweet:

Ik wil dit ook! Elf rondjes en dan even kotsen, mag ik weer extra eten! ;)

:nut:

:exactly:

Euh.... tja, niets eigenlijk, anders dan dat het een grap was... :)

Thought so... :haha:

• #2.805
As promised...training van gisteren. Wederom conditioneel :loopband:

Open gym;

• 400mtr rennen
  • 9 x 1:40mnt roeien (20 sec rust tussen 1:40mnt)
  • 400mtr rennen
  • 2 x asap 20kcals assault airbike (<40sec)
  • 400mtr rennen
  • 80 stappen 20kg KB farmer walk
  • 3 x 15 wallballs (14lbs bal)
  • 2 x 150 stappen 20kg KB farmer walk
  • 400mtr rennen
  • 3 x 25 single unders
  • 3 x 10 pushups
Tijd voorbij, anders had ik 4x assault airbike gedaan...Wel weer bijna kotsen met die airbike, pfff wat een ding :fire:

Latersssss :wave2:

400 meter rennen is ook echt sprinten?

• #2.811
Home WOD:

AMRAP, TC 30 minuten

* 15 air squats :fire:
* 10 thrusters (23kg)

Resultaat: 11 rondjes... en veel zweet :zweet:

• #2.813
ben te lui om die op te zoeken.... maar was vast weer vermoeiend :p

:roflol:

Air squat:
air-squat.gif

Thrusters:
Thrusters.gif

OK. Gewoon BW squats dus :p
Die thrusters zijn een combinatie van front sq en overhead press dus, vast heavy, hoewel je de bar vooral met momentum naar boven slingert....

• #2.816
Lekker hoor! Hoe gaat het met je rug?

Rug gaat beter. Ik denk te weten door welke oefening het kapot gaat, namelijk 'wall balls'. Steeds als ik die gedaan heb, gaat het mis...Dus die doe ik dan ook niet meer :D Zweten man die air squats, t*fus...

OK. Gewoon BW squats dus :p
Die thrusters zijn een combinatie van front sq en overhead press dus, vast heavy, hoewel je de bar vooral met momentum naar boven slingert....

Ja, BW squats, maar echt ass to the grass en vol tempo. Die thrusters zijn inderdaad heavy. Die bar druk je pas uit als je rechtop staat, zonder momentum. Best pittig dus. Maar ik heb niet zo veel ruimte om een grote plate op mijn bar te leggen, dus is maar 23kg...Anders stoot ik tegen het plafond en om dit nu in de tuin te doen :hahaha:

Rug gaat beter. Ik denk te weten door welke oefening het kapot gaat, namelijk 'wall balls'. Steeds als ik die gedaan heb, gaat het mis...Dus die doe ik dan ook niet meer :D Zweten man die air squats, t*fus...

Ja, BW squats, maar echt ass to the grass en vol tempo. Die thrusters zijn inderdaad heavy. Die bar druk je pas uit als je rechtop staat, zonder momentum. Best pittig dus. Maar ik heb niet zo veel ruimte om een grote plate op mijn bar te leggen, dus is maar 23kg...Anders stoot ik tegen het plafond en om dit nu in de tuin te doen :hahaha:

Crossfit en zonder momentum, dan begrijp jij crissfit nog niet. ;)

Terug
Naar boven