- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Euh.... tja, niets eigenlijk, anders dan dat het een grap was...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Euh.... tja, niets eigenlijk, anders dan dat het een grap was...

Pfff.... vermoeiend allemaal hoor
Rug klinkt als een herstel issue. Gewoon iets meer rust pakken de eerste weken, dan moet de conditie wel komen.

Ik wil dit ook! Elf rondjes en dan even kotsen, mag ik weer extra eten!![]()

Euh.... tja, niets eigenlijk, anders dan dat het een grap was...![]()

Welcom back.Ja, heb alle WOD's voor deze en volgende week afgezegd. Ga 4x per week conditioneel trainen...Vanavond weer![]()

Die roeier, airbike en single unders verhogen de hartslag al voldoende 
Dat leek me inderdaad al wel. 400 meter sprint is al een hel op zich.Nee, dat is gewoon lekker doorlopenDie roeier, airbike en single unders verhogen de hartslag al voldoende
![]()

Ik besef me ook dat mijn 'sprints' letterlijk het tempo zijn dat de toppers 41 km volhouden (19 km/u)Dat leek me inderdaad al wel. 400 meter sprint is al een hel op zich.![]()

De toppers gaan nog harder. Ongelofelijk.Ik besef me ook dat mijn 'sprints' letterlijk het tempo zijn dat de toppers 41 km volhouden (19 km/u)![]()
![]()

ben te lui om die op te zoeken.... maar was vast weer vermoeiendHome WOD:
AMRAP, TC 30 minuten
* 15 air squats
* 10 thrusters (23kg)
Resultaat: 11 rondjes... en veel zweet![]()

ben te lui om die op te zoeken.... maar was vast weer vermoeiend![]()

Lekker hoor! Hoe gaat het met je rug?Home WOD:
AMRAP, TC 30 minuten
* 15 air squats
* 10 thrusters (23kg)
Resultaat: 11 rondjes... en veel zweet![]()
Zweten man die air squats, t*fus...OK. Gewoon BW squats dus
Die thrusters zijn een combinatie van front sq en overhead press dus, vast heavy, hoewel je de bar vooral met momentum naar boven slingert....

Verstandig.
Why not?
Hij wil niet dat zijn buren weten dat hij aan crossfit doet... je hebt snel een label
Rug gaat beter. Ik denk te weten door welke oefening het kapot gaat, namelijk 'wall balls'. Steeds als ik die gedaan heb, gaat het mis...Dus die doe ik dan ook niet meerZweten man die air squats, t*fus...
Ja, BW squats, maar echt ass to the grass en vol tempo. Die thrusters zijn inderdaad heavy. Die bar druk je pas uit als je rechtop staat, zonder momentum. Best pittig dus. Maar ik heb niet zo veel ruimte om een grote plate op mijn bar te leggen, dus is maar 23kg...Anders stoot ik tegen het plafond en om dit nu in de tuin te doen![]()

Jij wel lees ik...