XXL Nutrition

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Peiling Peiling Moeten moderators van onze topics afblijven?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Yep, gezondheid staat op 1...voor mij en de kids, we willen haar nog een jaar of 40 minstens om ons heen hebben :heart: Maar ze heeft al haar hele leven lang van vanalles last, ook toen ze nog slank was. Ze heeft reuma, hoge bloeddruk, slecht werkende schildklier, Hidradenitis (meerdere malen aan geopereerd), frozen shoulder, slijmbeursontstekingen...Die waslijst zorgt ervoor dat ze het ook gewoon een beetje zat is allemaal. Ze moet al zo veel laten in het leven, dat lekker eten/drinken zo'n beetje het laatste leuke dan in je leven is. Je begrijpt waar ik heen wil gok ik. Natuurlijk weet ze dat afvallen en gezonder leven haar leven mogelijk leuker maken, maar breng het op een gegeven moment nog maar eens op. Dat moet ook in je karakter liggen en laat ze nou ook nog eens net het lakse/opgeverige karakter van d'r moeder hebben... :( Ik steun haar waar ik kan, maar ben gewoon niet van plan om haar te dwingen dingen te doen die ze niet leuk vindt. Dat gaat volgens mij helemaal niet werken. Zoals ik eerder zei; het is een vicieuze cirkel...

Vervelend dit. Los van dergelijke klachten kan ik wel bevestigen dat het soms beter werkt om niet te pushen en overal proberen bij te sturen. Sinds ik dit niet doe houdt mijn vrouwtje het eindelijk vol en komt ze zelf zo nu en dan met vragen. Handen eraf houden en ze gaat ineens als een trein! Tuurlijk kan het beter maar liever op 60 procent dan negatieve getallen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.784

Trainen zeker nog. Ik vind het top om dit eens als afwisseling te doen. De variatie houdt het voor mij leuker. Ik weet ook als ik naar DE BOX ga niet van tevoren wat ik ga doen. De WOD is 'geheim' tot je binnen komt. Vind ik wel geinig :D

Neej hij doet aan CrossFit remember

Wanneer kwam je ook alweer een meedoen? :windup:

En te moe om te loggen naderhand :p

Vaak wel inderdaad. Dit is veeeeel vermoeiender dan gewoon fitnessen... :zweet::zweet:

Vervelend dit. Los van dergelijke klachten kan ik wel bevestigen dat het soms beter werkt om niet te pushen en overal proberen bij te sturen. Sinds ik dit niet doe houdt mijn vrouwtje het eindelijk vol en komt ze zelf zo nu en dan met vragen. Handen eraf houden en ze gaat ineens als een trein! Tuurlijk kan het beter maar liever op 60 procent dan negatieve getallen.

Thanks voor je reactie. Je hebt helemaal gelijk. Ze traint nog steeds hoor. Ik push niets, maar geef af en toe gewoon stille hints, door te vragen wat ze de volgende training gaat doen ;)

• #2.785
Ik zal eens een paar workouts loggen...Just to keep things alive! :D

19-5:
Open Gym

4 x 400mtr rennen
9 x 1.40mnt roeien
5 x 15 wallballs
5 x 20 single unders
4 x 15 pushups
4 x 5 pullups

25-5:
Open Gym

4 x 400mtr rennen
9 x 1 minuut 40 roeien
4 x asap 20kcals assault bike (<40sec per ronde) bijna kotsen! :fire:
4 x 15 wallballs (14lbs bal)
2 x 20 single unders
2 x 10 pushups
2 x 10 pullups
27-5:
WOD

Zoek je 3 RM Strict press (in 10 minuten opbouwen naar je 3RM)
3RM = 50kg

5x3 herhalingen @85%
3x10 per arm strict DB press 15/20kg
Bang voor de WOD van vanavond, want vandaag is Hero-WOD dag :haar:

Toch niet hero-wod dag!!!

giphy.gif

• #2.788
:roflol:

Ik snap geen f**k van deze trainingen, maar ben blij dat je nog aan het trainen bent.

Bevalt het een beetje?

Ja, ik vind het echt top! Mijn lijf reageert er ook erg goed op. Ben inmiddels de -38kg grens gepasseerd, heb spierpijn als de pest en ga regelmatig bijna over mijn nek. Leuk allemaal dus... :roflol:

Ja, ik vind het echt top! Mijn lijf reageert er ook erg goed op. Ben inmiddels de -38kg grens gepasseerd, heb spierpijn als de pest en ga regelmatig bijna over mijn nek. Leuk allemaal dus... :roflol:
Klinkt goed! Het allerbelangrijkst blijft gewoon dat je plezier hebt in het trainen, wat het ook is:thumbs:

• #2.790
Klinkt goed! Het allerbelangrijkst blijft gewoon dat je plezier hebt in het trainen, wat het ook is:thumbs:

Thanks! Plezier is er zeker. Vind ook (ineens) het conditionele deel veel minder erg...

Jouw body is ook weer prima vakantie-proof zag ik! Jaloers op de broodjes :thumb:

Another Crossfittie dead..

• #2.796

:windup: back at ya buddy...

Nee nee...zeker niet! Al moet ik (geheel tegen mijn zin) toegeven dat het erg blessure gevoelig is allemaal. Dat had mijn ruggetje niet helemaal zien aankomen en ben ook nog maar 4x in een WOD geweest. Vind het heel jammer dat ik niet full out kan gaan, want ik vind het echt heel leuk om te doen. Maar mijn rug zegt bij sommige oefeningen (bijv. power snatch, clean & jerk) krijg maar lekker de t*ring...En dan ben ik dus een paar dagen de Sjaak :( Conditioneel gaat het allemaal overigens prima en sta ik inmiddels al weer een stuk droger. Zal over een week (of 2) weer eens een update foto plaatsen en hopelijk nog een paar WOD's hier loggen :flexgrin:

• #2.797
Zal weer eens wat loggen...zit nog steeds met wat last in de onderrug, dus hou de cardio er flink in.

Deze is van gisteren;

Mikko Triangle 40min EMOM

• 1 min; 20 kcal Rowing
  • 1 min; 20 kcal Ski-erg
  • 1 min; 20 kcal Airbike
  • 1 minute REST
Repeat!

(11 rondjes!! :fire::kots:)

For fun (in de tuin omdat lekker weer) :
Battle Rope

4 x 25 double hand
4 x 25 single hand
3 x 10 pushups
3 x 5 hanging leg raises to bar

Toen was het tijd om even in het zonnetje te gaan zitten...voordat deze oude man tegen de vlakte ging :roflol:

Pfff.... vermoeiend allemaal hoor :D

Rug klinkt als een herstel issue. Gewoon iets meer rust pakken de eerste weken, dan moet de conditie wel komen.

Ik wil dit ook! Elf rondjes en dan even kotsen, mag ik weer extra eten! ;)

Terug
Naar boven