Banshee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.184
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 76kg
Neej hij doet aan CrossFit remember
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neej hij doet aan CrossFit remember
En te moe om te loggen naderhand

Yep, gezondheid staat op 1...voor mij en de kids, we willen haar nog een jaar of 40 minstens om ons heen hebbenMaar ze heeft al haar hele leven lang van vanalles last, ook toen ze nog slank was. Ze heeft reuma, hoge bloeddruk, slecht werkende schildklier, Hidradenitis (meerdere malen aan geopereerd), frozen shoulder, slijmbeursontstekingen...Die waslijst zorgt ervoor dat ze het ook gewoon een beetje zat is allemaal. Ze moet al zo veel laten in het leven, dat lekker eten/drinken zo'n beetje het laatste leuke dan in je leven is. Je begrijpt waar ik heen wil gok ik. Natuurlijk weet ze dat afvallen en gezonder leven haar leven mogelijk leuker maken, maar breng het op een gegeven moment nog maar eens op. Dat moet ook in je karakter liggen en laat ze nou ook nog eens net het lakse/opgeverige karakter van d'r moeder hebben...
Ik steun haar waar ik kan, maar ben gewoon niet van plan om haar te dwingen dingen te doen die ze niet leuk vindt. Dat gaat volgens mij helemaal niet werken. Zoals ik eerder zei; het is een vicieuze cirkel...

Vervelend dit. Los van dergelijke klachten kan ik wel bevestigen dat het soms beter werkt om niet te pushen en overal proberen bij te sturen. Sinds ik dit niet doe houdt mijn vrouwtje het eindelijk vol en komt ze zelf zo nu en dan met vragen. Handen eraf houden en ze gaat ineens als een trein! Tuurlijk kan het beter maar liever op 60 procent dan negatieve getallen.

Ik snap geen f**k van deze trainingen, maar ben blij dat je nog aan het trainen bent.
Bevalt het een beetje?

Klinkt goed! Het allerbelangrijkst blijft gewoon dat je plezier hebt in het trainen, wat het ook isJa, ik vind het echt top! Mijn lijf reageert er ook erg goed op. Ben inmiddels de -38kg grens gepasseerd, heb spierpijn als de pest en ga regelmatig bijna over mijn nek. Leuk allemaal dus...![]()
Klinkt goed! Het allerbelangrijkst blijft gewoon dat je plezier hebt in het trainen, wat het ook is![]()
Absforoneday.nlJouw body is ook weer prima vakantie-proof zag ik! Jaloers op de broodjes![]()
meeste begrijp ik wel, maar deze ...

Voor een masochist welheb spierpijn als de pest en ga regelmatig bijna over mijn nek. Leuk allemaal dus...![]()

meeste begrijp ik wel, maar deze ...
Voor een masochist wel
Lekker bezig man, conditie zal ook echt wel verbeteren zo.

back at ya buddy...
Conditioneel gaat het allemaal overigens prima en sta ik inmiddels al weer een stuk droger. Zal over een week (of 2) weer eens een update foto plaatsen en hopelijk nog een paar WOD's hier loggen 

)
Ik wil dit ook! Elf rondjes en dan even kotsen, mag ik weer extra eten!![]()