Fitness Seller

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Peiling Peiling Moeten moderators van onze topics afblijven?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Met het oog op je vrouw nog even, ik neem aan dat ze zelf ook van haar klachten af wil. Beweging en gezond/minder eten geeft al heel snel een beter en fitter gevoel waardoor je ook meer aan kunt en onvrede zich minder snel uit in lichamelijke klachten.

Jaja, mannen zullen denken wat een onzin. Maar bij vrouwen uit stress en bijv. onvrede over het lichaam en weet ik veel wat enz. nog al eens in lichamelijke klachten. Ik ken dat zelf maar al te goed.

Ik snap best dat ze veel sporten e.d. niet leuk vindt. Maar uiteindelijk staat gezondheid op 1 lijkt mij (en als je er niet iets aan wil doen moet je ook niet zeuren :$ )
Zo simpel is het ook niet altijd. Ik had deze week een gesprek met een vrouw die aangaf zich niet goed in haar vel te voelen omwille van een buikje. Ik zeg haar waarom ga je dan niet wat sporten en op je voeding letten. Antwoordt ze "ik heb er de moed niet voor" :scratch: Ja f**k blijf dan gewoon ongelukkig rondlopen en klaag er niet over :D

verdomme, nu heb ik zin in pistoletjes :(
Hmm zo eentje met kaas, eentje maar? Je hebt cardio gedaan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.762
Met het oog op je vrouw nog even, ik neem aan dat ze zelf ook van haar klachten af wil. Beweging en gezond/minder eten geeft al heel snel een beter en fitter gevoel waardoor je ook meer aan kunt en onvrede zich minder snel uit in lichamelijke klachten.

Jaja, mannen zullen denken wat een onzin. Maar bij vrouwen uit stress en bijv. onvrede over het lichaam en weet ik veel wat enz. nog al eens in lichamelijke klachten. Ik ken dat zelf maar al te goed.

Ik snap best dat ze veel sporten e.d. niet leuk vindt. Maar uiteindelijk staat gezondheid op 1 lijkt mij (en als je er niet iets aan wil doen moet je ook niet zeuren :$ )

Yep, gezondheid staat op 1...voor mij en de kids, we willen haar nog een jaar of 40 minstens om ons heen hebben :heart: Maar ze heeft al haar hele leven lang van vanalles last, ook toen ze nog slank was. Ze heeft reuma, hoge bloeddruk, slecht werkende schildklier, Hidradenitis (meerdere malen aan geopereerd), frozen shoulder, slijmbeursontstekingen...Die waslijst zorgt ervoor dat ze het ook gewoon een beetje zat is allemaal. Ze moet al zo veel laten in het leven, dat lekker eten/drinken zo'n beetje het laatste leuke dan in je leven is. Je begrijpt waar ik heen wil gok ik. Natuurlijk weet ze dat afvallen en gezonder leven haar leven mogelijk leuker maken, maar breng het op een gegeven moment nog maar eens op. Dat moet ook in je karakter liggen en laat ze nou ook nog eens net het lakse/opgeverige karakter van d'r moeder hebben... :( Ik steun haar waar ik kan, maar ben gewoon niet van plan om haar te dwingen dingen te doen die ze niet leuk vindt. Dat gaat volgens mij helemaal niet werken. Zoals ik eerder zei; het is een vicieuze cirkel...

Zo simpel is het ook niet altijd. Ik had deze week een gesprek met een vrouw die aangaf zich niet goed in haar vel te voelen omwille van een buikje. Ik zeg haar waarom ga je dan niet wat sporten en op je voeding letten. Antwoordt ze "ik heb er de moed niet voor" :scratch: Ja f**k blijf dan gewoon ongelukkig rondlopen en klaag er niet over :D

Hmm zo eentje met kaas, eentje maar? Je hebt cardio gedaan?

Jaa, dat vind ik superkansloos. Die zou ik stompen. Je hoort zoveeeeel mensen klagen maar ze doen er niets aan.
Dat hoef ik thuis niet te proberen hoor :roflol: Mij wordt gewoon de waarheid gezegd...

Pffff, stop ermee hoor. :no:

Yep, gezondheid staat op 1...voor mij en de kids, we willen haar nog een jaar of 40 minstens om ons heen hebben :heart: Maar ze heeft al haar hele leven lang van vanalles last, ook toen ze nog slank was. Ze heeft reuma, hoge bloeddruk, slecht werkende schildklier, Hidradenitis (meerdere malen aan geopereerd), frozen shoulder, slijmbeursontstekingen...Die waslijst zorgt ervoor dat ze het ook gewoon een beetje zat is allemaal. Ze moet al zo veel laten in het leven, dat lekker eten/drinken zo'n beetje het laatste leuke dan in je leven is. Je begrijpt waar ik heen wil gok ik. Natuurlijk weet ze dat afvallen en gezonder leven haar leven mogelijk leuker maken, maar breng het op een gegeven moment nog maar eens op. Dat moet ook in je karakter liggen en laat ze nou ook nog eens net het lakse/opgeverige karakter van d'r moeder hebben... :( Ik steun haar waar ik kan, maar ben gewoon niet van plan om haar te dwingen dingen te doen die ze niet leuk vindt. Dat gaat volgens mij helemaal niet werken. Zoals ik eerder zei; het is een vicieuze cirkel...

Ohh, dan heb ik niets gezegd. Dat is natuurlijk superkut en kan ik me heel goed voorstellen. Ik zou dan ook f**k this shit en eat all the food (sorry) hebben.
Als je al zoveel ellende over je heen hebt gekregen, moet je dan godver ook nog op je eten letten...

MAARRRRR!

Je weet hoe het werkt he.. het is gewoon een kwestie van onder onderhoud eten.

Zorg dat ze haar vitamientjes supplementeert en probeer haar aan het verstand te peuteren dat ze helemaal niet hoeft te stoppen met het eten van lekkere dingen, dat kan immers prima. Ze kan eten wat ze wil.. het moet alleen wat minder zijn...

Ik hoop dat ze er op een gegeven moment toe in staat is. Minder gewicht zal ook resulteren in minder klachten..

Sterkte voor haar (en jullie!)

• #2.764
Ohh, dan heb ik niets gezegd. Dat is natuurlijk superkut en kan ik me heel goed voorstellen. Ik zou dan ook f**k this shit en eat all the food (sorry) hebben.
Als je al zoveel ellende over je heen hebt gekregen, moet je dan godver ook nog op je eten letten...

MAARRRRR!

Je weet hoe het werkt he.. het is gewoon een kwestie van onder onderhoud eten.

Zorg dat ze haar vitamientjes supplementeert en probeer haar aan het verstand te peuteren dat ze helemaal niet hoeft te stoppen met het eten van lekkere dingen, dat kan immers prima. Ze kan eten wat ze wil.. het moet alleen wat minder zijn...

Ik hoop dat ze er op een gegeven moment toe in staat is. Minder gewicht zal ook resulteren in minder klachten..

Sterkte voor haar (en jullie!)

Ik ben heel blij dat je het zegt...Een gefundeerde reactie is beter dan een kut reactie ;):thumbup:

Ik ga na het weekend lekker rustig een plan met haar maken, waarin we haar onderhoud goed gaan berekenen en mogelijk (als ze er voor open staat) een voedingsplan maken. Ze heeft de ballen verstand van alle oefeningen in de sportschool, dus ik ga ook een trainingsschema voor haar maken, waarin ze hopelijk lol kan hebben en haar probleem-lichaamsdelen een beetje kan ontzien, maar wat toch compleet is. Uitdaging, maar daar hou ik wel van. En inderdaad, als ze gaat afvallen, gaat het in het leven nu eenmaal allemaal wat makkelijker.

Thanks Hill! :kiss:

Ik heb de WOD niet RX (ofwel 100% volgens de eisen) gedaan, maar 'scaled'. Dat is op eigen niveau aangepast. In mijn geval niet de toes helemaal naar de bar, maar benen in een hoek van 90 graden en de pistols niet met gestrekt been, maar 1 been ingetrokken.
O, die oefeningen die heb ik zelf ook wel gedaan hoor. Alleen niet AMRAP-18. Dus ik vind het tot nu toe niet gek wat je doet.
Lekker intensief :zweet:

Succes met je vrouw te motiveren. WOD zit er voor haar dus nog even niet in begrijp ik :D

• #2.767
Het is nogal wat met je vrouw. Het is lastig als je zeer beperkt bent en dan dat laatste beetje ook nog moet opletten.
Maar opletten op eten wil niet zeggen dat het niet meer lekker kan zijn. ;)
De eerste stap zetten is vaak het lastigste. Maar ze heeft wel een goeie steun naast haar. Dat is heel veel waard!

Succes met de CF vanaaf! Dat zal aanpoten worden.. :D

• #2.769
Het is nogal wat met je vrouw. Het is lastig als je zeer beperkt bent en dan dat laatste beetje ook nog moet opletten.
Maar opletten op eten wil niet zeggen dat het niet meer lekker kan zijn. ;)
De eerste stap zetten is vaak het lastigste. Maar ze heeft wel een goeie steun naast haar. Dat is heel veel waard!

Succes met de CF vanaaf! Dat zal aanpoten worden.. :D

Thanks Marina! :thumb:

Eerste WDO gisteren gedaan ;) Vanavond Open Gym om te werken aan techniek van Toes to Bar en Pistol Squats...Misschien ook nog wat cardio erbij om het af te maken :pressing::loopband:

Eerste WDO gisteren gedaan ;) Vanavond Open Gym om te werken aan techniek van Toes to Bar en Pistol Squats...
Pistol sq zijn ook technisch heel lastig, ik moet een paal vast houden voor evenwicht, want het gaat niet helemaal vrijstaand. Leg raises zijn gewoon buffelen.

Vergeet niet de te kleine leggings met eroverheen een skatebroek.
Pak daar bandanna, skinny shirt, elbow sleeves en je bent een echte hardcore crosser die de box onveilig maakt. :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
Deadliftsokken! Je vergeet gewoon de deadliftsokken!

Maar even serieus: succes man, gewoon doen wat je leuk vind is het allerbelangrijkst. Crossfit krijgt ook steeds meer Strongman elementen erin, dat is ook wel gaaf.

• #2.774
Pistol sq zijn ook technisch heel lastig, ik moet een paal vast houden voor evenwicht, want het gaat niet helemaal vrijstaand. Leg raises zijn gewoon buffelen.

Toes to Bar zijn geen leg raises hoor Neet ;) Bij TTB doe je ook nog een beat swing, om met een bepaald ritme je voeten omhoog te kunnen brengen. Is blijkbaar een andere oefening...Heb ik me laten vertellen :D

Deadliftsokken! Je vergeet gewoon de deadliftsokken!

Maar even serieus: succes man, gewoon doen wat je leuk vind is het allerbelangrijkst. Crossfit krijgt ook steeds meer Strongman elementen erin, dat is ook wel gaaf.

LOL, deadliftsokken...Ik heb ze ook nog, maar had ik al voordat ik ging CF'en. Thanks!

Crosshit

Where bad form is the norm!

Je bent van harte welkom om een keer een WOD mee te komen doen. Ben benieuwd of het dan nog steeds zo shit vindt :thumb: Bij deze box wordt echt goed op techniek en vorm gelet.

Toes to Bar zijn geen leg raises hoor Neet ;) Bij TTB doe je ook nog een beat swing, om met een bepaald ritme je voeten omhoog te kunnen brengen. Is blijkbaar een andere oefening...Heb ik me laten vertellen :D
Die swing is wel wat ik een beetje op crossfit tegen heb: hoe meer momentum hoe makkelijker een oefening wordt, tot het punt dat het een beetje dom zwaaien wordt. Dan doe ik persoonlijk liever minder reps maar wel beheerst. Maar ieder zijn ding :p

Dat jij je gym al een box noemt is al erg zat. Dat is dezelfde kan van rugby Die naar het clubhuis gaan en voetballers gaan naar de kantine. Beiden gaan ze bier drinken in een houten hok.

Wat is nu eigenlijk een box? In gedachten zie ik dan altijd een squashveldje met muren rondom... Het is dus gewoon een gym :mad:

Terug
Naar boven