Fitness Seller

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Peiling Peiling Moeten moderators van onze topics afblijven?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Eentje uit de oude doos :D

717wBU8HYxL._SX522_.jpg
Dat zijn nog eens crunches :)

En deze dan niet te vergeten. :D trekt je bek ook van bij elkaar :roflol:

download.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.989

Lekkâh!
Pro-tip:marvin:: Vaker zoetigheid eten, dan heb je daar geen last van..

Yeah...let's all get fat in 2018!

Goede tip @Skatermarvin, laten we dat allemaal gaan doen. :rolleyes: :D
Ik had meer van je verwacht in 2018...:D

:D

:D

En deze dan niet te vergeten. :D trekt je bek ook van bij elkaar :roflol:

download.jpg

Nog nooit van gehoord...Ziet er wel lekker uit!

:roflol: dit is toch wel de opmerking van het jaar aan het worden :)

Ik had meer verwacht van de opmerking van het jaar... :p

Die hebben ze vooral in Engeland. Heb er nog nooit 1 gehad.

Dit is een blijvertje... :D

:cool:

Ik doe helemaal geen crunches :o Deze blessure is ontstaan in een machine (total abdominal), door gewoon te veel gewicht eraan te hangen...

https://cdn3.volusion.com/aqyor.dadrn/v/vspfiles/photos/TGTotalAbdominal-2.jpg

Ik vind crunches een beetje overrated eerlijk gezegd. Mijn buikspieren worden best al veel aangesproken met andere oefeningen en pak regelmatig een decline ab-bankje en side bends met schijf. Soms wat kneeling cable crunches, maar dat is alweer een tijd geleden. Meer doe ik niet aan abs.

Crunchy Kitkat bar wel...

upload_2018-1-23_7-58-16.png

Ab wheel heb ik inderdaad sinds mijn operatie niet meer gedaan. Heb geen last meer van mijn litteken, dus kan dat wel weer eens proberen. Heb zo'n kreng thuis :D

No prob...Had het vanzelf gevoeld. Ben blij met al je tips en tricks en andere info :thumb:

niet om het een of ander he, welke beweging maak je bij die total abdomin machine? volgensmij toch echt een crunch beweging waarbij je de rug bolt. aangezien je hier de blessure ook mee hebt gekregen lijkt het me een goed idee om wat meer back extension, hyperextions, GHR of deadlifts toetevoegen aan je schema. pas wel een beetje op nu je natuurlijk nog zwak bent qua blessure.

daarnaast zou ik side bends met schijf ook afraden omdat dit je taille breder maakt, iets wat je niet wilt in bodybuild oogpunt. voor obliques kan je wel iets doen als woodchoppers of russian twist, beide met licht gewicht om verbreding tegen te gaan.

• #1.994
niet om het een of ander he, welke beweging maak je bij die total abdomin machine? volgensmij toch echt een crunch beweging waarbij je de rug bolt. aangezien je hier de blessure ook mee hebt gekregen lijkt het me een goed idee om wat meer back extension, hyperextions, GHR of deadlifts toetevoegen aan je schema. pas wel een beetje op nu je natuurlijk nog zwak bent qua blessure.

daarnaast zou ik side bends met schijf ook afraden omdat dit je taille breder maakt, iets wat je niet wilt in bodybuild oogpunt. voor obliques kan je wel iets doen als woodchoppers of russian twist, beide met licht gewicht om verbreding tegen te gaan.

Weer van die goede tips! Die machine bolt inderdaad je rug en daar heb ik de blessure mee opgelopen. Daar ben ik dus blijkbaar gevoelig voor, hoewel ik niet eerder last van mijn rug heb gehad met deze machine. Ik dacht gewoon te zwaar ingesteld...Woodchoppers zitten ook in mijn schema zo af en toe. Heerlijk! Doe ik met laag gewicht hoor, niet meer dan 12,5kg. De taille moet juist smaller ;)

Hyperextensions heb ik onlangs toegevoegd, maar nog niet zo vaak gedaan. Dat versterkt de rug volgens mij ook flink, dus pakken we weer op.

Weer van die goede tips! Die machine bolt inderdaad je rug en daar heb ik de blessure mee opgelopen. Daar ben ik dus blijkbaar gevoelig voor, hoewel ik niet eerder last van mijn rug heb gehad met deze machine. Ik dacht gewoon te zwaar ingesteld...Woodchoppers zitten ook in mijn schema zo af en toe. Heerlijk! Doe ik met laag gewicht hoor, niet meer dan 12,5kg. De taille moet juist smaller ;)

Hyperextensions heb ik onlangs toegevoegd, maar nog niet zo vaak gedaan. Dat versterkt de rug volgens mij ook flink, dus pakken we weer op.
Je zou ook leg raises en/of knee raises kunnen doen. Die bollen niet je rug.

Je zou ook leg raises en/of knee raises kunnen doen. Die bollen niet je rug.

ja zeker dit zijn ook erg goede, ze bollen je rug wel een klein beetje maar deze beweging word gezien als natuurlijk omdat de functie van de (lower)abs is dat ze je benen omhoog trekken.

daarnaast als jij je taille smaller wilt darude, begin eens met vacuums, dit is het verschill tussen de 'bubblegut' en de strakke smalle abs van de golden era. erg makkelijke oefening om thuis te doen, ik probeer het elke avond even te doen kost je een keer 1a 2 minuutjes.

Op de een of andere manier krijg ik daar dus juist last van mijn rug door... :(

dat is vrij appart ja, dan zou ik er maar even mee oppassen. zou kunnen komen door dat je errector en je abs niet in balans zijn. begin maar eens met wat planken om je core te verstevigen.

• #2.000
ja zeker dit zijn ook erg goede, ze bollen je rug wel een klein beetje maar deze beweging word gezien als natuurlijk omdat de functie van de (lower)abs is dat ze je benen omhoog trekken.

daarnaast als jij je taille smaller wilt darude, begin eens met vacuums, dit is het verschill tussen de 'bubblegut' en de strakke smalle abs van de golden era. erg makkelijke oefening om thuis te doen, ik probeer het elke avond even te doen kost je een keer 1a 2 minuutjes.

Heb ik een tijdje gedaan...maar vergeet ze tegenwoordig steeds. Ga ik vanaf vanavond gelijk weer oppakken. Ik kon best een mooie vacuum, al zeg ik het zelf :)

Terug
Naar boven