AndroidHealthClinic

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Peiling Peiling Moeten moderators van onze topics afblijven?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
ja, als ik er kom zal ik eens kijken. Helaas is het zo als ik zo'n pak haal van 6 stuks ofso dat ze binnen 10 minuten op zijn drool:
Das wel heeeeel traag :p
Bij action kon je ze ook per stuk halen.... Misschien handiger ;)
1:40 per reep is wel traag hoor...
:D inderdaad... 10 seconde moet ook wel lukken. :p maar dan zit je mond wel aardig dichtgeplakt met die plakkerige zooi. :roflol:
Doe je daar zo lang over? Na 10 minuten zitten ze alweer in het verwerkingsproces joh :D
dan zijn ze al compleet weg.... Vult toch niet :p
The true fatties have spoken! :roflol:
Ook als Non-fatty heb je die dingen zo weg hoor. :o
Haha...ja dat gaat er blijkbaar nooit meer uit :hahaha:
Als het er maar ingaat he! :p :D

clean of dirty maakt mij niet uit, denk dat ik clean zelfs makkelijker wegkrijg
Laat ik het zo stellen: Ik heb een vriend die woog 172kg. Die vrat ik tijdens elke all you can eat compleet onder de tafel. Op een dag kom ik als het echt moet en mag wel aan de 7000+ and beyond kcal.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.026
Laat ik het zo stellen: Ik heb een vriend die woog 172kg. Die vrat ik tijdens elke all you can eat compleet onder de tafel. Op een dag kom ik als het echt moet en mag wel aan de 7000+ and beyond kcal.

mijn bulk elke dag is 6500 :D en dat is alleen maar clean, dus im inn

Damn.... dat is een tafel vol vreten :eek:
Je bent best actief hier, maar hebt geen logje. Klopt dat, of kijk ik niet goed :o

klopt klopt, heb er lang over gedacht om eens een log te starten echter nog nooit van gekomen. misschien iets voor de toekomst. nu je het zo zegt is het wel een leuk idee ja.

klopt klopt, heb er lang over gedacht om eens een log te starten echter nog nooit van gekomen. misschien iets voor de toekomst. nu je het zo zegt is het wel een leuk idee ja.
Ja, gewoon doen. Het is een stok achter de deur voor jezelf om regelmatig te zijn, en je krijgt altijd (meestal .... ) leuke reacties.

Ja, gewoon doen. Het is een stok achter de deur voor jezelf om regelmatig te zijn, en je krijgt altijd (meestal .... ) leuke reacties.

zit momenteel in mijn tentamenweek voorbereiding dus ik hou het nu nog even achterwege. na mijn tentamenweek zal ik een logje opstellen en is kijken hoe ik het ervaar. Ik houd mijn workout sowieso al bij dus veel extra moeite zal het niet zijn, inderdaad leuk en erg motiverend als mensen positief zijn, maar ook kritiek is zeer handig om van te leren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.038

Eerst lekker focussen op je tentamens! Loggen kan altijd nog...een diploma halen moet nu! Succes :thumb:

Eerst lekker focussen op je tentamens! Loggen kan altijd nog...een diploma halen moet nu! Succes :thumb:

ja ga mijn best doen, concentratie is altijd lastig maar heb nog wel ff de tijd. na de tentamens ga ik zeker een log starten, toch wel leuk wat mensen die je volgen.

Ik ben ook een enorme vreetzak, maar tegen iemand die al elke dag 6500kcals eet een wedstrijd doen is onbegonnen werk. Voor hem is 10.000kcal niet eens twee keer zijn dag totaal..waar het voor ons een factor 3a4 of in mijn geval 5(!) is.. ;)

Terug
Naar boven