- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Good for you!Of het 700 of 900 kcals is, maakt me gelukkig niet zo veel uit...Het was heerlijk, daar ging het om

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Good for you!Of het 700 of 900 kcals is, maakt me gelukkig niet zo veel uit...Het was heerlijk, daar ging het om

ja klopt ik studeer in groningen, oorspronkelijk uit twente. 15 euro opzich leuk prijsje om een keer uit eten te gaan ja. ben sowieso wel een fan van chinees en wok.

door die cheatmeals ben je juist weer klaar om weer te knallen, af en toe hoort het erbij. overigens is het een schok voor je metabolisme waardoor 1x in de 2 weken een cheatmeal zelfs effectiever is dan nooit cheatmeals. het gaat niet alleen om kcal maar ook om de samenstelling en nutrienten waar je lichaam niet zo bekend mee is, hierdoor gaat het harder werken. Een lerares van mijn opleiding heeft me dit ooit uitgelegd en het klonk echt logisch hoe ze dat uitlegde

Ik weet wel dat mijn metabolisme inderdaad reageert op dit soort eten...Ik schijt me namelijk helemaal leeg van zo'n heerlijke maaltijd![]()
maar ook dat krijg je er zeker van ja.niet wat ik bedoeldemaar ook dat krijg je er zeker van ja.

Ik weet wel dat mijn metabolisme inderdaad reageert op dit soort eten...Ik schijt me namelijk helemaal leeg van zo'n heerlijke maaltijd![]()
Belangrijk om af en toe gewoon een keer weer lekker te eten zoals voordat je afviel. Niet alleen fysiek (metabolisme reset idd @toenlytje) maar ook psychisch. Af en toe moet je gewoon iets mogen eten wat je normaal niet mag van jezelf. Ik zelf eet dan ook 80% clean en 20% dirty, dat maakt het psychisch zo’n stuk gemakkelijker voor mij.niet wat ik bedoeldemaar ook dat krijg je er zeker van ja.
Belangrijk om af en toe gewoon een keer weer lekker te eten zoals voordat je afviel. Niet alleen fysiek (metabolisme reset idd @toenlytje) maar ook psychisch. Af en toe moet je gewoon iets mogen eten wat je normaal niet mag van jezelf. Ik zelf eet dan ook 80% clean en 20% dirty, dat maakt het psychisch zo’n stuk gemakkelijker voor mij.

Belangrijk om af en toe gewoon een keer weer lekker te eten zoals voordat je afviel. Niet alleen fysiek (metabolisme reset idd @toenlytje) maar ook psychisch. Af en toe moet je gewoon iets mogen eten wat je normaal niet mag van jezelf. Ik zelf eet dan ook 80% clean en 20% dirty, dat maakt het psychisch zo’n stuk gemakkelijker voor mij.
Denk dat het bij mij op 95%/5% zit, als ik bijvoorbeeld 80% chocolade en af en toe pinda's als dirty tel. Verder eet ik bijna nooit (te weinig dus) dirrrrty...Daar gaan we eens verandering in brengen. Misschien helpt dat juist wel om nog die laatste kilo's kwijt te raken![]()
ik vind die 80% chocolade nog niet zo erg hoor, en ongezouten pinda's zou ik niet cheaten noemen, echter zijn er betere alternatieven voor pinda's.
zou mijn voorkeur uitgaan naar 1x een lekkere reep melk met noten en dan de pinda's veranderen in amandelen of walnoten.
Ik wissel tussen walnoten, pinda's, pistache en pecans...Lust alle noten!

Zo, je krijgt hier wel veel informatie. En ongevraagdHaha...dat dacht ik wel, maar vond het de moeite waard om op deze mooie vrijdag genoemd te hebben![]()

pinda'slees die zin nog eens over en kijk of je er een fout in ziet, het is geen spelfout.![]()
lees die zin nog eens over en kijk of je er een fout in ziet, het is geen spelfout.![]()
Zie verder geen fouten 
Pinda is een peulvrucht en geen noot
Maar wel balen van je rug.Hoop wel dat je naar de fysio gaat als het na het weekend nog niet weg is.
Enne.. Yoga is niet zweverig en die oefeningen kunnen echt goed helpen!

Ik weet het ook omdat ik allergisch ben voor pinda's... maar gelukkig niet voor noten.Ooohhhhhhh...had dat inderdaad helemaal niet gezien
ik ga vanavond eerst lekker een vol uur op de loopband wandelen en thuis een paar oefeningen doen. Rustig an...![]()

)
Sauna na T sporten is altijd lekker en goed voor de spieren!
Balen van je rug
Goed dat je gaat bellen. Succes en sterkte .