- Waardering
- 23.887
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pff.... best piitig man. Zeker die 4e set van 25 push ups. Ik wens je veel succes de rest van de maand![]()

nou ik zal je zeggen, dat volume zou bij mij niet werken, voor mij zou het teveel zijn. ik denk voor menig persoon zelfs want ik ben ook altijd wel van high volume geweest.

ik had vandaag niets anders gedaan, maar ik denk dat het een flinke triceps en borst workout wel aardig in de weg gaat zitten, zeker van het soort van @darude0306
Heb je het echt gedaan, of zit je me te f*cken?
Je kunt zo maar gelijk hebben hoor...Maar ik wil het gewoon proberen. Een maandje kan geen kwaad toch?![]()
Nee, natuurlijk doe ik niet mee!Dusssss...ik heb voor mezelf een soort challenge ingesteld. Ik ga t/m 9 mei a.s. iedere dag 100 pushups doen en 4 * 30 seconden planken. Gewoon kijken of ik iets aan m'n lijf zie veranderen (en tis ook nog eens goed voor m'n core) Vanavond gelijk begonnen...
25 pushups en direct 30 seconden plank
4 "sets" achter elkaar...Minuut tussen elke set. Flink vermoeiend vond ik het.
Who's with me?
Niemand natuurlijk...doe eens normaal man! Met je gekkigheid...

Nee, natuurlijk doe ik niet mee!
100 pushups zal aan het eind van die periode wel makkelijker gaan. En ergens denk ik dat je dat best wel zou zien..
Ben benieuwd..keep us updated!

Nee, ik heb het echt gedaan. Maar eenmalig hoor

Of dit ..... gekkigheid is het ook wel

Nee, ik heb het echt gedaan. Maar eenmalig hoor
Respect als je dit een maand doet
Of dit ..... gekkigheid is het ook wel![]()

Ach... ik ben nog ouder dan jij.... en nog minder doelenTop Neet! Volhouden joh...ik denk echt dat het verschil oplevert aan het eind![]()

Ik heb geen ruggegraat, dan is een dergelijke challenge niet te doen..Valt me tegen van je...ik dacht; jij houdt wel van een uitdaging!![]()

Beterschap! Netjes dat je je toch aan je challenge houdt![]()
Hopelijk is het gewoon een huis-tuin-en-keuken verkoudheid. Sterkte!
Beterschap !
en misschien toch even wachten tot het over is hoor...

27 days to go...