Fitness Seller

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Peiling Peiling Moeten moderators van onze topics afblijven?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Pff.... best piitig man. Zeker die 4e set van 25 push ups. Ik wens je veel succes de rest van de maand :D

equaliser_volume.gif

:roflol:

nou ik zal je zeggen, dat volume zou bij mij niet werken, voor mij zou het teveel zijn. ik denk voor menig persoon zelfs want ik ben ook altijd wel van high volume geweest.

ik had vandaag niets anders gedaan, maar ik denk dat het een flinke triceps en borst workout wel aardig in de weg gaat zitten, zeker van het soort van @darude0306

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.544
Pff.... best piitig man. Zeker die 4e set van 25 push ups. Ik wens je veel succes de rest van de maand :D

Heb je het echt gedaan, of zit je me te f*cken? ;)

nou ik zal je zeggen, dat volume zou bij mij niet werken, voor mij zou het teveel zijn. ik denk voor menig persoon zelfs want ik ben ook altijd wel van high volume geweest.

Je kunt zo maar gelijk hebben hoor...Maar ik wil het gewoon proberen. Een maandje kan geen kwaad toch? :cool:

ik had vandaag niets anders gedaan, maar ik denk dat het een flinke triceps en borst workout wel aardig in de weg gaat zitten, zeker van het soort van @darude0306

Ik had vandaag toevallig ook rustdag...Morgen borst en triceps, dus misschien piep ik dan wel anders. Ga in ieder geval dit doen en daarna pas trainen. Wil dit 30 dagen volhouden...Nogmaals, ik heb het eerder gezegd, ik doe dit voor de fun hè? Ben te oud om me druk te maken of het een andere training in de weg zit. Of ik nu deze "challenge" doe, of een heftige borst/tri workout...het is allebei trainen :thumb:

Heb je het echt gedaan, of zit je me te f*cken? ;)

Je kunt zo maar gelijk hebben hoor...Maar ik wil het gewoon proberen. Een maandje kan geen kwaad toch? :cool:

ik bedoel ook niet eens zo zeer dit er nu bij hoor, je trainingen normaal zou al te veel zijn. Niet een aanval tegen jou uiteraard je moet doen wat jij wilt,fijn vind, en wat werkt voor jou. Ik heb zelden trainingen die langer als 75 minuten duren, inclusief warming up. 1 minuutje rust max tussen de setjes en knallen maar. Duurt mijn training wel langer dan heb ik te veel rust genomen wat niet optimaal is voor resultaat (bij mij)

als je dan toch iets wilt doen wat ik vond dat wel werkte, feeder set van rich piana. Hier zag ik in de schouders toch wel duidelijk dat ze opgepompt bleven en groter leken, echter trainde ik toen mijn schouders nauwelijks omdat ze al een sterk punt waren en nog steeds zijn.

Dusssss...ik heb voor mezelf een soort challenge ingesteld. Ik ga t/m 9 mei a.s. iedere dag 100 pushups doen en 4 * 30 seconden planken. Gewoon kijken of ik iets aan m'n lijf zie veranderen (en tis ook nog eens goed voor m'n core ;)) Vanavond gelijk begonnen...

25 pushups en direct 30 seconden plank

4 "sets" achter elkaar...Minuut tussen elke set. Flink vermoeiend vond ik het.

Who's with me?

Niemand natuurlijk...doe eens normaal man! Met je gekkigheid... :roflol:
Nee, natuurlijk doe ik niet mee!

100 pushups zal aan het eind van die periode wel makkelijker gaan. En ergens denk ik dat je dat best wel zou zien..

Ben benieuwd..keep us updated!

Haha doe eens normaal man, met je gekkigheid ook!

• #2.548
Niet een aanval tegen jou uiteraard

Niet zo opgevat! ;)

wat niet optimaal is voor resultaat (bij mij)

opgepompt bleven en groter leken

Zoals ik al zei; Ik train niet om te groeien...ben geen bodybuilder. Ik train om een gezond lijf te krijgen/houden :thumb:

En voor de duidelijkheid, ben blij met je opmerkingen hè? Blijf dat vooral doen, want het is leerzaam voor me. Maar dingen over groeien, voller lijken etc. die boeien me niet (meer) zo. Ik vind het leuk om mijn lijf te zien veranderen. Maar dan van dikkerdje naar een gezond lijf. Meer hoeft van mij niet. Ben geen 18 meer en ben ook al gelukkig getrouwd :D

Nee, natuurlijk doe ik niet mee!

100 pushups zal aan het eind van die periode wel makkelijker gaan. En ergens denk ik dat je dat best wel zou zien..

Ben benieuwd..keep us updated!

Valt me tegen van je...ik dacht; jij houdt wel van een uitdaging! ;)

Haha doe eens normaal man, met je gekkigheid ook!

Kom op joh! Is leuk... :cool:

• #2.553
Gisteren niet gaan trainen. Ben helaas aangestoken door mijn vrouw en heb nu koorts, dikke strot en een kop vol snot. Vannacht 2 uur geslapen, dus gebroken...

Heb me wel aan mijn challenge gehouden en gisteravond voor het slapen nog 4*25 pushups en 4*30 seconden plank gedaan. Toch een tikkie spierpijn in de borst vanmorgen...grappig vind ik dat, want ik voel het veel meer in mijn triceps, dan in mijn borst tijdens de oefening.

Ik ga dit gewoon volhouden mensen! Nog 28 dagen :D

Beterschap! Netjes dat je je toch aan je challenge houdt :thumb:

Hopelijk is het gewoon een huis-tuin-en-keuken verkoudheid. Sterkte!

Beterschap !

en misschien toch even wachten tot het over is hoor...

Even rust nemen en uitzieken.
Beterschap :kiss:

:sad:

Beterschap kerel!

• #2.560
Beterschap! Netjes dat je je toch aan je challenge houdt :thumb:

Hopelijk is het gewoon een huis-tuin-en-keuken verkoudheid. Sterkte!

Beterschap !

en misschien toch even wachten tot het over is hoor...

Even rust nemen en uitzieken.
Beterschap :kiss:

Thanks allemaal! Voel me inmiddels weer aanzienlijk beter. Koorts is weg, alleen nog snipverkouden en gevoelig strotje...Wat een goede nachtrust met je kan doen ;)

Ohja...gisteren nog wel de challenge gedaan. Dan houdt een griepje me niet tegen :D 27 days to go...

Terug
Naar boven