MuscleMeat

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Peiling Peiling Moeten moderators van onze topics afblijven?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Tijdje geen updates hier....???

Hoe is't hier? Lang niets meer van je gehoord/gelezen...

Ik denk dat we afgeserveerd zijn :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.290

Tijdje geen updates hier....???

Hoe is't hier? Lang niets meer van je gehoord/gelezen...

Same here! Was me ook al aan het afvragen hoe het met jou en je pupper gaat. :)

Ik denk dat we afgeserveerd zijn :(

Mea Culpa!! En bedankt voor de belangstelling ;)

Inderdaad geruime tijd stil geweest hier. Ben ook al geruime tijd niet gaan sporten. De afgelopen weken zijn zwaar geweest, erg zwaar. De pup heeft ons hele leven (op een fantastische manier) op z'n kop gezet, maar kost zo enorm veel tijd en energie. Ik ben de afgelopen 5 weken 2x in de sportschool geweest :o Ik heb er momenteel gewoon de energie niet voor. De zin is er zeker nog wel, maar gehele dagen van 6:30 tot 23:30 fysiek en mentaal bezig zijn met ons hondje, sloopt me.

On the positive side; Ik ben nog geen gram aangekomen, want ik loop gemiddeld zo'n 3 uur per dag buiten. Krijg dus nog wel beweging, al is het niet in de vorm van de sportschool.

Natuurlijk mijn jongste kind even showen...Want het is me er één!
IMG_2432.JPG

IMG_2249.jpg

IMG_2336.JPG

Ik weet niet wanneer ik weer de sportschool in duik, want ik mis het wel. Zal dus niet lang meer duren. Maar moet even weer ritme en structuur in mijn leven krijgen...Dan knallen we straks weer gewoon de schijven door het dak!!! :lifter:

Hopelijk dus tot snel!

Greetz Darude0306 :wave2:

Mooi beestje

Wow, mooi beest hoor!

Zorg alleen wel dat je zelf ook een beetje een beest blijft ;)

Mooi hondje. Ik heb zelf ook meerdere honden gehad maar het is best te doen toch? Zo veel werk is het toch niet dat je niet kunt trainen? :dunno:

• #3.296
Mooi hondje. Ik heb zelf ook meerdere honden gehad maar het is best te doen toch? Zo veel werk is het toch niet dat je niet kunt trainen? :dunno:

Ik weet niet welk ras jij hebt gehad, maar deze heeft van nature speed in haar bloed! Heeft veel beweging en mentale uitdaging nodig. Het is de eerste keer dat we een hond hebben, dus dan moet je toch je leven even aanpassen. Vergt veel tijd en energie, dus was simpelweg gebroken ‘s-avonds :o Besloten en met gezin afgesproken toch ook weer tijd voor mezelf te pakken en training weer op te pakken...per gisteren dus! :flexbiceps:

• #3.297
Zoals gezegd, gisteren de sportschool weer ingedoken...

Geprobeerd rustig te beginnen na een week of 6. Gedeeltelijk gelukt :D

Warming up✔️
10 minuten loopband

Wide chest press
10 x 40kg WU
2 x 8 x 80kg
2 x 8 x 60kg

Bench press✔️
10 x 20kg WU
2 x 8 x 60kg (geen kracht...:()

Plate loaded Pulldowns✔️
8 x 80kg smal
8 x 80kg wijd
8 x 100kg smal
8 x 100kg wijd

Plate loaded rows✔️
10 x 40kg WU
10 x 80kg
2 x 8 x 50kg / arm
8 x 100kg

Rear delt flyes✔️
10 x 47kg
2 x 10 x 54kg

Shoulder press✔️
10 x 35kg
8 x 40kg
5 x 35kg
5 x 25kg

Total abdominal✔️
4 x 15 x 45kg

Cable curls✔️
2 x 10 x 17,5kg
10 x 20kg

Triceps pushdown✔️
3 x 10 x 20kg

Donderdag gaan we er weer met frisse moed tegenaan!

Fijne dag, Darude0306 out! :wave2:

Glad to see you're back! :wl:
Cardio krijg je natuurlijk genoeg nu met die nieuwe vriendin op vier pootjes. :grinny:

Rustig beginnen noemt'ie dat... :D :thumbs:
Ik weet niet welk ras jij hebt gehad, maar deze heeft van nature speed in haar bloed! Heeft veel beweging en mentale uitdaging nodig. Het is de eerste keer dat we een hond hebben, dus dan moet je toch je leven even aanpassen. Vergt veel tijd en energie, dus was simpelweg gebroken ‘s-avonds :o Besloten en met gezin afgesproken toch ook weer tijd voor mezelf te pakken en training weer op te pakken...per gisteren dus! :flexbiceps:
Ik had er twee. Ben van huis uit wel al honden gewend maar het kost altijd wel energie daarom hebben we nu geen honden meer.
DSC00004.JPG
DSC00078.JPG

Zo, je bent er weer lekker ingestapt. Welkom terug :)

Terug
Naar boven