- Waardering
- 23.887
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oef...dat ga je wel voelen kerel!Niet slecht voor een eerste legday na 6 weken...Met bibberende beentjes de trap af![]()

penguin incoming in 4,3,2,......... wordt morgen lachen als je het bed uit probeert te komen.........![]()
Wel weer flink last van m’n onderrug. Mijn gevoel zegt dat het door de incline ab bench komt. Die doe ik dus voorlopig niet meer. Negeer die dan ook in mijn training van gisteren 

Hond uitgelaten, douchen en slapen 

Erg veel abs en core werk.... ik mis een beetje de 'echte' oefeningen![]()

Merkte het voornamelijk op de bench press en bij de shoulder press...Kreeg met vreselijke moeite de laatste reps eruit en dat op de gewichten van een klein meisje...
Tja dat is zo, maar als je ze lekker strict doet is het niet zo slecht toch?Wat raak je toch snel kracht kwijt!Merkte het voornamelijk op de bench press en bij de shoulder press...Kreeg met vreselijke moeite de laatste reps eruit en dat op de gewichten van een klein meisje...
![]()

Tja dat is zo, maar als je ze lekker strict doet is het niet zo slecht toch?
100 kg is een flinke meid hoor![]()

Gewoon doorgaan. Lekker doorgaan met kracht. Cardio krijg je nu genoeg met de nieuwe pupperrrrr, dus summer shredding gaat helemaal goedkomen zo!![]()
Dat gare buik- en inmiddels ook rugvet moet er echt een keer vanaf... 
You can do thissss!Ik doe inderdaad voornamelijk kracht, maar start en sluit meestal wel met een klein beetje cardio...Moet alleen de frequentie weer effe omhoog gooien naar minimaal 3x per week. Tevens sinds gisteren weer mijn calorieën verlaagd naar het aantal van een gemiddelde EthiopiërDat gare buik- en inmiddels ook rugvet moet er echt een keer vanaf...
![]()

Round is also a shape!Moet toch wat hè, om dat vette lijf weer een beetje in shape te krijgen?![]()

Klopt, wat dat betreft is deze sport vreselijk ondankbaar! Hoewel het natuurlijk wel weer echt dankbaar is wanneer je er 100% voor gaat.Wat raak je toch snel kracht kwijt!Merkte het voornamelijk op de bench press en bij de shoulder press...Kreeg met vreselijke moeite de laatste reps eruit en dat op de gewichten van een klein meisje...
![]()