MuscleMeat

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Peiling Peiling Moeten moderators van onze topics afblijven?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Kolere.... Ik heb al medelijden voor morgen ...... :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.327
penguin incoming in 4,3,2,......... wordt morgen lachen als je het bed uit probeert te komen.........:roflol:

Goeddd...achteraf toch nog wat gevoelige benen gehad. Maar niet zo erg als jullie mij toewensten :D Wel weer flink last van m’n onderrug. Mijn gevoel zegt dat het door de incline ab bench komt. Die doe ik dus voorlopig niet meer. Negeer die dan ook in mijn training van gisteren :hahaha:

Dussss...Abs en beetje cardiNo!

10 minuten wandelen naar gym...

Ab crunch bench +10kg✔️
3 x 15
3 x 15 + gestrekte benen

Technogym rotary torso✔️
3 x 15 x 30kg (per kant)

Hanging knee raises✔️
3 x 10 x BW

Decline ab bank SS ✔️
3 x 15 +10kg schijf

Russian twists (op decline bench)✔️
3 x 15 +10kg schijf

Hyperextensions✔️
3 x 10 +10kg

Side bends✔️
3 x 15 x 20kg

Ab cable crunches✔️
15 x 27,5kg
15 x 35kg
2 x 15 x 50kg :fire:

Woodchoppers✔️
15 x 17,5kg:fire:
15 x 15kg
15 x 12,5kg

20 minuten loopband✔️
14% helling, snelheid 5,5km/u
8FEB14A9-7B62-4BB1-A195-A9E9E621B0F4.jpeg

10 minuten wandelen naar huis...

Helemaal naar de ratten!

Bak kwark gepakt, in 3 lepels leeg geschept :roflol: Hond uitgelaten, douchen en slapen :zzz:

Vanavond of morgen weer. Let’s do this!

Darude0306 out! :wave2:

Erg veel abs en core werk.... ik mis een beetje de 'echte' oefeningen :p

Was een vrijdag opmerking he :windup:

Sjezus..jij wilt wel erg graag abs:roflol:

• #3.333
IJzervreterssss...gisteren maar weer eens gaan trainen. Moet toch wat hè, om dat vette lijf weer een beetje in shape te krijgen? :roflol:

Warming up:
10 minuten loopband, 14% helling

Wide chest press✔️
10 x 40kg WU
8 x 60kg
8 x 80kg
8 x 100kg

Bench press✔️
10 x 20kg WU
3 x 5 x 60kg

Side raises (iets gebogen armen)✔️
8 x 12kg
2 x 8 x 14kg

Seated dumbbell presses✔️
3 x 8 x 14kg

Pulldowns (Tryon grip)✔️
8 x 70kg
8 x 80kg
10 x 50kg
10 x 60kg

Seated rows (small grip)✔️
10 x 30kg
10 x 40kg
10 x 30kg

Triceps rope ✔️SS
10 x 17,5kg
10 x 20kg
10 x 22,5kg

Cable curls✔️
3 x 10 x 20kg

Seated barbell press✔️
8 x 18kg
2 x 8 x 23kg

Cooling down:
10 minuten loopband, 14% helling

Wat raak je toch snel kracht kwijt! :treuren:Merkte het voornamelijk op de bench press en bij de shoulder press...Kreeg met vreselijke moeite de laatste reps eruit en dat op de gewichten van een klein meisje...:huilen:

Wat raak je toch snel kracht kwijt! :treuren:Merkte het voornamelijk op de bench press en bij de shoulder press...Kreeg met vreselijke moeite de laatste reps eruit en dat op de gewichten van een klein meisje...:huilen:
Tja dat is zo, maar als je ze lekker strict doet is het niet zo slecht toch?
100 kg is een flinke meid hoor :)

Gewoon doorgaan. Lekker doorgaan met kracht. Cardio krijg je nu genoeg met de nieuwe pupperrrrr, dus summer shredding gaat helemaal goedkomen zo! :D

• #3.337
Gewoon doorgaan. Lekker doorgaan met kracht. Cardio krijg je nu genoeg met de nieuwe pupperrrrr, dus summer shredding gaat helemaal goedkomen zo! :D

Ik doe inderdaad voornamelijk kracht, maar start en sluit meestal wel met een klein beetje cardio...Moet alleen de frequentie weer effe omhoog gooien naar minimaal 3x per week. Tevens sinds gisteren weer mijn calorieën verlaagd naar het aantal van een gemiddelde Ethiopiër :D Dat gare buik- en inmiddels ook rugvet moet er echt een keer vanaf... :(

Ik doe inderdaad voornamelijk kracht, maar start en sluit meestal wel met een klein beetje cardio...Moet alleen de frequentie weer effe omhoog gooien naar minimaal 3x per week. Tevens sinds gisteren weer mijn calorieën verlaagd naar het aantal van een gemiddelde Ethiopiër :D Dat gare buik- en inmiddels ook rugvet moet er echt een keer vanaf... :(
You can do thissss!:wl::loopband:

Moet toch wat hè, om dat vette lijf weer een beetje in shape te krijgen? :roflol:
Round is also a shape!:piggy:

Klopt, wat dat betreft is deze sport vreselijk ondankbaar! Hoewel het natuurlijk wel weer echt dankbaar is wanneer je er 100% voor gaat.

Ik vind overigens de training zo slecht nog niet!

Je doet je side raises nog steeds met het (twee)dubbele van mij:roflol:

Terug
Naar boven