AndroidHealthClinic

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Moeten moderators van onze topics afblijven?


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Dussss...echt to-taal geen zin vandaag. Motivatie op een algeheel nulpunt. Geen idee waarom, want ik vind het fijn in de sportschool. Afijn, toch gegaan en er nog iets uit kunnen persen... :o

15 minuten Crosstrainer✔️

Cable flyes (in wijde cable cross)✔️
10 x 17,5kg
10 x 20kg
10 x 17,5kg

Triceps pushdown (v handle)✔️
10 x 17,5kg
10 x 22,5kg
10 x 27,5kg

Cable lower chest raises✔️
2 x 10 x 6,25kg
10 x 7,5kg

Cross cable triceps extension✔️
10 x 3,25kg
10 x 5kg
10 x 6,25kg
10 x 7,5kg

Incline bench press✔️
10 x bar
8 x 40kg
2 x 8 x 50kg (zeurende linkerschouder :treuren:)

Seated plate loaded shoulder press✔️
10 x 40kg
10 x 50kg
10 x 40kg

10 minuten loopband✔️

Douchen, Netflix en slapen...Woensdag weer een dag. Dan pakken we de abs maar weer eens aan, na een uur cardio!

Truste alvast, Darude0306 out! :wave2:
 
Je moet ook niet te vaak fitnessen, het kan een signaal zijn dat je een tandje terug moet.
 
Je moet ook niet te vaak fitnessen, het kan een signaal zijn dat je een tandje terug moet.

Was vanaf vrijdag niet geweest Neet...en toch geen directe drang om te gaan. Heel rare gewaarwording, in 2 jaar niet gehad :o

Vandaag rustdag, woensdag weer rug knallen...Komt goed :thumb:
 
Was vanaf vrijdag niet geweest Neet...en toch geen directe drang om te gaan. Heel rare gewaarwording, in 2 jaar niet gehad :o

Vandaag rustdag, woensdag weer rug knallen...Komt goed :thumb:
O, dan zat ik er naast. Had het idee dat je 5-6x per week ging de laatste tijd....
 
Was vanaf vrijdag niet geweest Neet...en toch geen directe drang om te gaan. Heel rare gewaarwording, in 2 jaar niet gehad :o

Vandaag rustdag, woensdag weer rug knallen...Komt goed :thumb:
FF die blue monday vibe verslaan!!!

Of sluimert er iets onder de leden of achter in je hoofd?
 
O, dan zat ik er naast. Had het idee dat je 5-6x per week ging de laatste tijd....

Ja, dat klopt ook hoor Neet...De laatste 16 dagen van afgelopen jaar zelfs 14x geweest. Was misschien effe wat veel. De afgelopen 3 weken gemiddeld 5x per week geweest (ma, wo, vrij, za en zo). Wellicht is de batterij even een beetje leeg...Ik kijk deze week nog even hoe ik me voel, anders maar voor kiezen om de frequentie iets te verlagen ;)

FF die blue monday vibe verslaan!!!

Of sluimert er iets onder de leden of achter in je hoofd?

Geen idee of er iets sluimert...Krijg wel over 2 weken een puppy in huis, misschien speelt dat mee? Of gewoon een keer een off-day. Dat heeft iedereen wel eens :o

Das beter hè!?

Zekers! Geen rare strepen op mijn arm, wel aanzienlijk zwaarder ivm vele katrollen :D
 
Ja, dat klopt ook hoor Neet...De laatste 16 dagen van afgelopen jaar zelfs 14x geweest. Was misschien effe wat veel. De afgelopen 3 weken gemiddeld 5x per week geweest (ma, wo, vrij, za en zo). Wellicht is de batterij even een beetje leeg...Ik kijk deze week nog even hoe ik me voel, anders maar voor kiezen om de frequentie iets te verlagen ;)
Ja, dus toch. Dan moet je het niet eerst ontkennen :( :D
 
Even een paar dagen rust gepakt...Vanmorgen na 4 dagen (fasted) pull traininkje...Helemaal naar de klote. Dust v2 PWO geprobeerd. In de auto al een onmogelijk tintelende bek :roflol: Geen extreme focus, wel goede pomp, vooral in de onderarmen. Geen crash achteraf.

Plate loaded pulldowns (wide/small grip)✔️
10 x 60kg WU
2 x 10 x 80kg
2 x 10 x 120kg

Plate loaded rows (mmc)✔️
10 x 60kg
10 x 30kg single arm
10 x 80kg
10 x 50kg single arm

Plate loaded low rows (trap focus)✔️
10 x 40kg
10 x 20kg single arm
10 x 60kg
10 x 30kg single arm

Hyperextensions✔️
3 x 10 +20kg (pull beweging in verwerkt, best nice)

Seated cable rows (per arm, losse grip)✔️
10 x 23,5kg
10 x 23,5kg single arm
10 x 27kg
10 x 27kg single arm
10 x 30,5kg
10 x 30,5kg single arm

DB shruggs SS ✔️
10 x 34kg
2 x 10 x 36kg
T-bar✔️

10 x 20kg
2 x 10 x 40kg

Leeg! Voor m’n gevoel te weinig gedaan...Zit een beetje in een dip volgens mij. Ben een beetje plezier en motivatie kwijt. Maar ik blijf gaan! Never give up! :flexbiceps:

Morgen Legday met Limitless PWO proberen...

Fijne dag, Darude0306 out! :wave2:
 
Volhouden hoor Ruudje :)
Je hoeft echt niet iedere training een euforisch gevoel te hebben, het is gewoon lekker om even te gaan en het bloed even rond te pompen.
 
Goedddd...in het kader van ‘laat weer eens wat van je horen...’ :o

Beetje stil vanuit mijn kant. Was de motivatie een beetje kwijt en ben sinds zaterdag niet gaan trainen. Vandaag weer opgepakt en een scoop Limitless in m’n mik gekwakt, niet zeiken Ruud. Gaan met die banaan! :banana:

Legday it was...

V-squat✔️
10 x 40kg WU reverse
10 x 80kg
10 x 120kg reverse
10 x 140kg
10 x 160kg reverse

Plate loaded linear legpress (53kg lege slee)✔️
10 x 120kg WU
8 x 160kg
8 x 200kg
8 x 240kg

Plate loaded calf✔️
10 x 80kg
10 x 120kg
10 x 160kg
10 x 180kg

Leg ext✔️
10 x 60kg
10 x 65kg
10 x 70kg

Leg curls✔️
10 x 60kg
10 x 65kg
10 x 70kg

Seated calf raises✔️
3 x 10 x 80kg

Iso-lateral kneeling leg curl ✔️ SS
10 x 20kg
10 x 30kg
10 x 35kg

Standing calf raises✔️
10 x 115kg
10 x 135kg
10 x 155kg

Sissy squats✔️
10 x BW +10kg

Leeg...

Gloeiende Haagse terrrringgg, helemaal naar God! Liet me van ellende bijna van de trap pleuren, om maar beneden te komen :roflol:

Ken je mop van die pinguin? Ik ook niet, maar zo liep ik ongeveer...

Nu maar even douchen en eens heel goed nadenken of dit nou goed voor je is :hahaha:

Morgen denk ik rust, maar you never know!

Fijne avond verder. Darude0306 out! :wave2:
 
Of je gaat niet, of je traint je helemaal de tyfus. Volgens mij ken je geen tussenweg :p
En weet je al of dit goed voor je was?
 
Back
Naar boven