Fitness Seller

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Peiling Peiling Moeten moderators van onze topics afblijven?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.621
Eens, maar wel zonder te veel schade aan de rest van je lichaam. Ik heb er ook 2 jaar over gedaan...

Ja, ik vraag me ook wel eens af of 35kg in 1 jaar niet een beetje te veel van het goede is geweest...Maar ik voel me (nog) niet slecht hoor. Niet lusteloos of zo...en ga nog met veel plezier naar de sportschool. Dus volgens mij doet m'n lichaam het nog wel goed ;) En met een homegym in het vooruitzicht, word ik alleen maar blijer. De kamer wordt steeds leger, dus er komt steeds meer ruimte om er iets moois van te maken...

• #1.623
Daar had ik ook geen last van, totdat.... Just sayin!

Dat is wel vet natuurlijk. Een homegym is echt super. :cool: :)

Ik heb een eenvoudige latpulley besteld...die kan ik al in elkaar zetten dit weekend! :woot:

Triceps rope erbij...Gewichten lagen er al, maar er komt nog 100kg gietijzer bij over een paar weken. Zo ga ik de komende maanden uitbreiden. Niet te snel, want dan wordt de baas boos en die heb ik net kunnen omlullen :D

Ik heb een eenvoudige latpulley besteld...die kan ik al in elkaar zetten dit weekend! :woot:
Leuk man.. :)
Triceps rope erbij...Gewichten lagen er al, maar er komt nog 100kg gietijzer bij over een paar weken. Zo ga ik de komende maanden uitbreiden. Niet te snel, want dan wordt de baas boos en die heb ik net kunnen omlullen :D
Hahaha :D :D. Mijn baas (vrouw) traint zelf ook dus die hoef ik nooit om te lullen, die is met alle trainingsspulletjes blij...

• #1.625
Leuk man.. :)

Hahaha :D :D. Mijn baas (vrouw) traint zelf ook dus die hoef ik nooit om te lullen, die is met alle trainingsspulletjes blij...

Mijn baas vindt het een beetje zonde allemaal, omdat ik 5 minuten van de sportschool af woon...:D Moet haar nog even (verder) overtuigen dat dit voor haar ook goed is. Komt waarschijnlijk ook nog een crosstrainer/hometrainer bij :loopband:

I know..begint een soort obsessie te worden. Moet oppassen dat ik niet doorsla :o Ik verbrand namelijk per workout ook nog eens flink, dus dat gaat er dan ook nog vanaf! Ik moet even een goede mix vinden, waardoor ik netjes op die 2200/2300 kcals uitkom.
Wat je zelf zegt hier, is wel verstandig. En je mag meer dan trots zijn op wat je tot nu toe hebt bereikt. De rest gaat echt wel goedkomen met een iets lager tempo van afvallen :thumb:

• #1.629
  • #1.630
Dussss....vanavond Kerstfeest van kantoor gehad. Maanden niets gedronken en nu ineens 8 jenever/cola zero achter mn kiezen :fluit:

Voel ‘m flink zitten, maar alsnog onder de 2.500 kcals gehouden. Waarschijnlijk voel ik de drank daarom zo erg :loony:

Nu maar de roes uitslapen...wekker gaat weer om 6:00 uur. Trusteeee :zzz:

ENNNNNNNN???? Hakkende kabouters in je kop nu?

• #1.632
Nee, heb helemaal nergens last van! :D Alleen een beetje last van m'n strot...maar dat komt omdat de muziek zo hard stond, dat je moest schreeuwen om elkaar te verstaan :mad:

Lucky bastard! Of de man met de hamer komt straks nog ff langs............:hamer:

• #1.636
Zondagochtend fasted traininkje...Soort fullbody-circuitje van gemaakt. Was nog niet moe, maar had lang genoeg geduurd :D Die Fully Loaded PWO van XXL is toch wel monsterlijk voor mij hoor. Kan blijven gaan! :flexgrin:

Schade: 1 uur 32 minuten Score: :superman::superman::superman:

10 minute hometrainer, speed 5, warming up

Pullups✔️
3x8xBW

Chinups✔️
3x8xBW

Pijnloos en nog redelijk probleemloos :woot::woot:

Bench✔️
13x40kg
5x60kg
5x70kg
5x80kg yeahhh :wl:
5x60kg
5x40kg dropset

BOR✔️
12x20kg warming up
8x40kg
8x60kg
8x70kg
10x40kg dropset

Bicep EZ preacher curls✔️
2x12x23kg
2x12x28kg

Overhead cable triceps push✔️
12x22,5kg
2x12x25kg
12x30kg

Leg extensions✔️ SS met
10x40kg warming up
8x60kg
8x70kg
8x75kg
10x70kg dropset :fire::fire:

Seated leg curls✔️
10x40kg warming up
8x60kg
8x70kg
8x75kg
10x70kg dropset :fire::fire:

Smith calf raises✔️
12x40kg
12x60kg
12x80kg

Lat Pulldown behind neck✔️
15x40kg
10x50g
8x60kg
8x70kg

Lat pulldown v-handle front✔️
15x40kg
10x50g
8x60kg
8x70kg

Total abdominal
25x40kg
25x45kg
25x50kg

Done! ✔️

Tiramisu whey door de kwark en 2 rijstwafels met kipfilet...Straks nog even aanvullen met een stukje 81% chocolade drool: en Natuurkunde met mijn dochter studeren! :study:

Fijne zondag nog. Darude0306 out! :wave2:

Lekkere bench! :thumbup:

Lekker weer dit:woot: Ik ben trots:marvin:

Lekkere training hoor, maar best veel rug t.o.v. borst, niet? Is dat bewust gedaan?

Terug
Naar boven