MuscleMeat

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Peiling Peiling Moeten moderators van onze topics afblijven?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.646
Nou, gisteren geen training gedaan. Eerst heerlijk andijviestamppot met spekjes en een gehaktbal gegeten bij mijn ouders :eating: Toen thuis mijn Lat Pulldown in elkaar gezet! :woot::woot:

Apparaat is bijzonder stabiel, voor de eenvoudige constructie. Gelijk wat oefeningen uitgeprobeerd natuurlijk ;)

Het begin is er dus...Nu in ieder geval nog 1 cardio apparaat en er is nooit meer een excuus! :D

Nou, gisteren geen training gedaan. Eerst heerlijk andijviestamppot met spekjes en een gehaktbal gegeten bij mijn ouders :eating: Toen thuis mijn Lat Pulldown in elkaar gezet! :woot::woot:

Apparaat is bijzonder stabiel, voor de eenvoudige constructie. Gelijk wat oefeningen uitgeprobeerd natuurlijk ;)

Het begin is er dus...Nu in ieder geval nog 1 cardio apparaat en er is nooit meer een excuus! :D

Ah, super! Spiegel er achter, helemaal af. :) Daar ga je veel plezier van hebben @darude0306. :thumbup:

• #1.648
Ah, super! Spiegel er achter, helemaal af. :) Daar ga je veel plezier van hebben @darude0306. :thumbup:

Ja, ik ben er ook helemaal blij mee...Lijk wel een klein kind (of @Skatermarvin) in de Jamin :D

Kan hier best veel oefeningen mee doen en kan hem met mijn huidige gewichten laden tot ca. 80kg, dus kan de rug en armen best aardig aanpakken. Zal waarschijnlijk binnen een paar maanden wat nieuwe gewichten erbij bestellen, die wat dunner zijn. Dan kan ik er meer aan hangen... :flexbiceps:

Ff een leuk cardio apparaatje erbij bestellen en dan kunnen we weer ff vooruit.

Ik denk een fiets...dat vind mijn vrouw ook leuk ;) Loopband neemt ook best wat ruimte in beslag en ruimte heb ik helaas niet zo veel.
Ik heb nog een fiets staan. Kan wel even een foto maken. Kijk maar wat hij je waard is mocht je er belang bij hebben.

Ja, ik ben er ook helemaal blij mee...Lijk wel een klein kind (of @Skatermarvin) in de Jamin :D

Kan hier best veel oefeningen mee doen en kan hem met mijn huidige gewichten laden tot ca. 80kg, dus kan de rug en armen best aardig aanpakken. Zal waarschijnlijk binnen een paar maanden wat nieuwe gewichten erbij bestellen, die wat dunner zijn. Dan kan ik er meer aan hangen... :flexbiceps:

Ff een leuk cardio apparaatje erbij bestellen en dan kunnen we weer ff vooruit.
:roflol::roflol:

Nice zo een kerst cadeautje :D

Nu heb je zeker geen excuus meer!

Crosstrainer is ook wel een handige en neemt ook niet zo bar veel ruimte in.

• #1.658

Aha! :P

Nice zo een kerst cadeautje :D

Nu heb je zeker geen excuus meer!

Crosstrainer is ook wel een handige en neemt ook niet zo bar veel ruimte in.

Ja, is een leuk (aan mezelf gegeven) kerstcadeau ;) Excuses maakte ik al niet, maar het is soms toch makkelijker om even snel een uurtje thuis los te gaan...

Ik vind een crosstrainer echt een...pardon my language...kutapparaat! Ik kan makkelijk een uur op de fiets zitten, maar krijg na 2 minuten last van mijn benen op een crosstrainer. Geen idee waar dat door komt! Ik vermoed zo maar dat het een fiets, of misschien wel inklapbare loopband wordt.

• #1.659
Hometraining 20-12-2017 Rug/biceps

Je kunt nog best veel rugoefeningen op 1 zo'n apparaatje :D

Seated rope rows✔️
3x12x20kg

BOR✔️ (niet met apparatuur :))
3x12x50kg

Lat pulldowns behind neck✔️
12x40kg
2x12x60kg

Reverse seated Lat pulldowns✔️
3x12x60kg

Face pulls✔️
3x12x20kg

EZ bar bicep curls✔️ (niet met apparatuur :))
3x12x23kg

Straight arm pulldowns✔️
3x12x20kg

Rope bicep curls✔️
3x12x20kg

Front pulldowns✔️
3x12x60kg

Seated rows (reverse grip)✔️
3x12x60kg

Cable bicep curls✔️
3x12x20kg

Shruggs (2 seconden vast) ✔️ (niet met apparatuur :))
3x10x50kg

Wordt best warm in een kamer, dus daar ga ik nog even een oplossing voor zoeken. Binnenkort TV aan de muur hangen...Langzaamaan maken we er iets moois van :flexbiceps:

Lekker hoor!!!

Terug
Naar boven