Banshee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.184
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 76kg
ZET JE EROVER MARVIN
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ZET JE EROVER MARVIN

Iedereen mag trollen en gallen hier op het forum...doe ik het..en dan nog wel op vrijdag..dan krijg ik gezeur.

Ziet er goed uit!Don't even go there in mijn log hè vriend!
About yesterday; Uitje met collega's. Echt een aanrader, als je nog eens in Den Haag bent. Ga naar Fat Kee, Gedempte Gracht 23
![]()
Hier ligt een kleine 300 gram chinese (ba)mie (met stukjes ei, kip en groenten), 150 gram kip in zwarte bonensaus met groenten. Wat is overigens jullie schatting van de kcals van zo'n bordje?![]()

Iedereen mag trollen en gallen hier op het forum...doe ik het..en dan nog wel op vrijdag..dan krijg ik gezeur.
![]()
OPVRIJDAGMAGALLES!!! 

Ziet er goed uit!
Denk dat je dit wel voor de bami aan kan houden. Dus 300 gram ca. 400 kcal
Bami Goreng Rijkgevuld (Albert Heijn)
Denk dat als je dit 2x neemt dat je ruim zit.... 240 kcal
Calories in Afhaalchinees Kip Met Zwarte Bonensaus - Calories and Nutrition Facts | MyFitnessPal.com
Dan zou je denken ergens tussen 600-700 kcal. Net maaltje![]()
Wat ga je nu quotes citeren van Dorian Yates

. Dan ga je wel wat meer in je lichaam mogen spuiten dan wat clen.Zit wel wat in..Wat ga je nu quotes citeren van Dorian Yates. Dan ga je wel wat meer in je lichaam mogen spuiten dan wat clen.

Heb nog steeds flinke last van mijn rug. Verschilt een beetje per dag, maar hardlopen is nu even uitgesloten. Loop daarvoor in de plaats gewoon een uur op rustig tempo op de loopband, om toch wat cardio te doen. Had met mijn laatste training eigenlijk geen last en gisteren en vandaag is het weer drama. Ik ga vanavond denk ik ook niet trainen en thuis op een matje wat van jullie gesuggereerde (yoga) oefeningen doen. Superman en biddende geit enzo...Even de (onder)rug goed rekken en strekken.Oei! Jammer, ik dacht dat je er net weer vanaf was.Op dit moment nog even, pardon my French, kut!Heb nog steeds flinke last van mijn rug. Verschilt een beetje per dag, maar hardlopen is nu even uitgesloten. Loop daarvoor in de plaats gewoon een uur op rustig tempo op de loopband, om toch wat cardio te doen. Had met mijn laatste training eigenlijk geen last en gisteren en vandaag is het weer drama. Ik ga vanavond denk ik ook niet trainen en thuis op een matje wat van jullie gesuggereerde (yoga) oefeningen doen. Superman en biddende geit enzo...Even de (onder)rug goed rekken en strekken.
Oei! Jammer, ik dacht dat je er net weer vanaf was.
Dat leek er inderdaad op...maar het blijft gevoelig. Lang geleden dat ik er zo lang last van heb gehad. Als het na het weekend niet minder is, ga ik de fysio maar weer eens bellen.
Ik zou het harder spelen: als het na het weekend niet over is kom je even bij hem langs!Dat leek er inderdaad op...maar het blijft gevoelig. Lang geleden dat ik er zo lang last van heb gehad. Als het na het weekend niet minder is, ga ik de fysio maar weer eens bellen.

Don't even go there in mijn log hè vriend!
About yesterday; Uitje met collega's. Echt een aanrader, als je nog eens in Den Haag bent. Ga naar Fat Kee, Gedempte Gracht 23
![]()
Hier ligt een kleine 300 gram chinese (ba)mie (met stukjes ei, kip en groenten), 150 gram kip in zwarte bonensaus met groenten. Wat is overigens jullie schatting van de kcals van zo'n bordje?![]()

Op dit moment nog even, pardon my French, kut!Heb nog steeds flinke last van mijn rug. Verschilt een beetje per dag, maar hardlopen is nu even uitgesloten. Loop daarvoor in de plaats gewoon een uur op rustig tempo op de loopband, om toch wat cardio te doen. Had met mijn laatste training eigenlijk geen last en gisteren en vandaag is het weer drama. Ik ga vanavond denk ik ook niet trainen en thuis op een matje wat van jullie gesuggereerde (yoga) oefeningen doen. Superman en biddende geit enzo...Even de (onder)rug goed rekken en strekken.
om de pijn te verlichten kun je een handoek strak in de lengte oprollen ( dus niet als een foamroller). vervolgens ga je plat op de grond liggen met de handoek precies over je ruggengraat, adem diep in houd ff in en adem uit in controle. rugspier word hierdoor verkort zei een vriend van me, heeft mij heel erg geholpen, het lost het niet op maar de pijn word wel stukken minder.
het lijkt opzich niet heel veel, echter wel veel vet verwacht ik. de gemiddelde afhaal/restaurant maaltijd zit dacht ik ergens tussen 800-1200 kcal. ik schat deze ergens rond de 8/900.
zie nu net pas dat je het al uitgerekend zit en ik er dus aardig naast zit
ziet er overigens wel erg lekker uit

Of het 700 of 900 kcals is, maakt me gelukkig niet zo veel uit...Het was heerlijk, daar ging het om![]()
Mocht je ooit in Den Haag zijn...ik acht de kans klein, want je komt volgens mij uit omgeving Groningen, maar stel...dan is dat echt de moeite waard. Voor nog geen €15,00 een bord waar je echt nog hele avond plezier van hebt![]()