AndroidHealthClinic

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Peiling Peiling Moeten moderators van onze topics afblijven?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Net op kantoor op de grond gaan liggen met mijn benen op het bureau...Allemaal collega's die me heel gek aankeken joh :roflol:

Nee, zonder gekheid...bedankt voor je tips! Ga dit zeker vanavond proberen, nadat ik lekker gewandeld heb :thumb:
Wat bij mij wel heeft geholpen is allerlei panking oefeningen, side plank en bruggen met 1 been per keer. Bij mij was het meer een instabiliteits issue aan 1 kant.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.882
Wat @Pieter68 ook al zegt
Kat oefeningen.
Maar ook yoga oefeningen als down ward dog pose en bird-dog oefeningen helpen goed.

Ik heb een keer de "kotsende geit" pose geprobeerd...maar dat beviel niet zo :D Sorry, vind yoga altijd een beetje zweverig...

Dat zijn idd heel bekende een goede ontspannende oefeningen. En liggend op de rug vanuit de heupen eerst een been helemaal naar beneden duwen ('verlengen') en daarna de andere. Heel langzaam.....

Momenteel gaat alles langzaam Neet ;) Ik ga vanavond eens wat dingen proberen. Heb nog een lekker zacht matje thuis liggen...:thumbup:

Wat bij mij wel heeft geholpen is allerlei panking oefeningen, side plank en bruggen met 1 been per keer. Bij mij was het meer een instabiliteits issue aan 1 kant.

Ik vermoed, maar dat zegt mijn gevoel, dat planking op dit moment te gevoelig is. Maar proberen kan zeker geen kwaad :thumbup:

Is it a bird... is it a plane .... no, it is SuperRuud :D

Ik heb zelf ook niks met zweverige dingen, maar als je het probeert en het voelt goed, moet je daar overheen stappen :)

Pijn is constant, maar met zitten het ergst. En laat ik nou een zittend beroep hebben... :treuren: Ik ga vanavond wel naar de sportschool, om een uur te wandelen op de loopband. Moet wel in beweging blijven. Het is vlak boven mijn bil een plek waar ik het al jaren heb, maar al meer dan een jaar geen last meer van heb gehad.

Ja, zo'n "steek" waardoor je af en toe ineens zo'n ademteug moet nemen.

Ja, shit happens... Gaat wel weer weg.

Thanks! Rug is nog steeds flink gevoelig. Te gevoelig om echt te kunnen sporten. Gisteren praktisch de hele dag plat op de bank..Vanavond wel op de loopband...heb ik in ieder geval nog wat beweging.

net boven je bill in het midden of aan een kant? schiet het ook door naar je benen?

heb je beenlengte verschill?

ik had het ook net boven mijn bill aan de rechter kant ( been is langer vandaar komt er meer druk op het gewricht daar).

Yoga is echt niet perse zweverig....

Superman, planking, woodchoppers etc zijn ook standaard oefeningen. Er komt erg veel aan op Core stabiliteit en krachtopbouw. En reken maar dat je hier ook spierpijn van kan krijgen. :D

De yoga groep waar ik in zat kwamen ook steeds meer BB ers bij omdat T ook aardig wat flexibiliteit oplevert. Ik weet dat ik nog trainde dat als ik de dag ervoor yoga had gehad met oefeningen als happy baby ( ja klinkt belachelijk en ziet er net zo belachelijk uit :D )
Dat squatten dan een stuk soepeler ging in de heupen ;)

• #1.889
Is it a bird... is it a plane .... no, it is SuperRuud :D

:hahaha:

Ik heb zelf ook niks met zweverige dingen, maar als je het probeert en het voelt goed, moet je daar overheen stappen :)

Ja, dat kan ik gelukkig wel...En als ik die oefeningen thuis doe, dan ziet niemand me hahaha

net boven je bill in het midden of aan een kant? schiet het ook door naar je benen?

heb je beenlengte verschill?

ik had het ook net boven mijn bill aan de rechter kant ( been is langer vandaar komt er meer druk op het gewricht daar).

Ik heb geen beenlengte verschil. Het zit in het midden boven mijn bil en straalt soms een beetje uit naar mijn linkerbil.

Yoga is echt niet perse zweverig....

Superman, planking, woodchoppers etc zijn ook standaard oefeningen. Er komt erg veel aan op Core stabiliteit en krachtopbouw. En reken maar dat je hier ook spierpijn van kan krijgen. :D

De yoga groep waar ik in zat kwamen ook steeds meer BB ers bij omdat T ook aardig wat flexibiliteit oplevert. Ik weet dat ik nog trainde dat als ik de dag ervoor yoga had gehad met oefeningen als happy baby ( ja klinkt belachelijk en ziet er net zo belachelijk uit :D )
Dat squatten dan een stuk soepeler ging in de heupen ;)

Ik ga het gewoon proberen deze week. Baat het niet... Thanks :thumb:

• #1.894
Toch nog effe gaan trainen vanavond. Voornamelijk cardio, maar ook geprobeerd nog wat krachtoefeningen op armen te pakken. Geen last van m'n rug :woot:
40 minuten wandelen loopband

Kracht; alles met 3 seconden slow negatives :fire::fire:

Triceps pushdown v-handle
12 x 20kg
12 x 25kg
12 x 30kg

Technogym Upper Back
10 x 30kg
10 x 35kg
10 x 40kg

Triceps rope (2 seconden knijpen)
10 x 18,75kg
10 x 21,25kg
10 x 23,75

Technogym plate loaded low row (per arm)
10 x 20kg
10 x 30kg
10 x 35kg

Voor de liefhebbers (waaronder @RaceRookie en @neet61) nog een post workout snack...Tadaaaa...rijstwafels met kipfilet en pindakaas/honing drool::grinny:

Oh, kwam ook nog een leuk t-shirt voor @Skatermarvin tegen :roflol:

image_ca9e0917-d60b-44f8-91b0-8c1208242aa6.png

Nu slapen! :zzz:

Darude0306 out! :wave2:

Wat is dat onderste? Piepschuim met kogellagervet? :kots:

Wel een klein truitje voor zo'n tekst:trollface:

• #1.900
Jij doet het er gewoon om... Honing is gewoon suiker, geperste kip, pindakaas en suiker op ronde piepschuim sjoelstenen. Doe mij maar gewoon echt voedsel. :D

Zoals je kunt zien, is die kip speciaal gemaakt om op die heerlijke rijstwafel te passen. Ik doe het er niet om...we worden gedwongen het zo te eten :hahaha:

Terug
Naar boven