Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hey allen! dit jaar wilde ik ook graag eens meedoen aan de fotowedstrijd en hoop goed te eindigen! mijn fitnessavontuur begon 3jaar geleden toen ik toch wel veel te dik werd, direct was ik verslaafd en ben niet meer gestopt!
@78,5kg, 16 jaar, 1,91m, totaal 7 maanden bezig. 7 maanden geleden woog ik 63kg of te wel skin and bones :D. Vorige foto was 25 november geplaatst en iets daarvoor genomen @72,5kg.
Graag commentaar op progressie!
Train al drie jaar, laatste jaar intensief -4 keer per week-. Ik vind zelf dat ik geen mooie symetrie heb tussen linker- en rechterborst. Daarnaast heb ik moeite om aan te komen. De afgelopen zes maanden
eet ik minstens zes keer per dag maar ik zit al een jaar op hetzelfde gewicht.
Even upload naar de leden album:
foto van oktober 2007
28 jaar
1m83
88 kg
BF +/- 8%
12 trainingsjaren waarvan 6 fanatiek
Momenteel schommel ik rond 90-91 kg. Lukt me nog maar moeilijk om veel kilo's te winnen, enkel de shape lijkt er de laatste jaren nog op vooruit te gaan, ondanks de nodige voeding en supps. Dit neemt niet weg dat we natuurlijk als een gek blijven rammen!!
Je kan de vergelijking maken met 1 van de vorige foto's. Er zit een klein jaar tussen, overal niet zo heel veel gegained. Heb enorm veel problemen gehad, en ondertussen heb ik praktisch geheel 2007 tot bijna niet soms kunnen trainen door schouderblessure. Enkel benen heb ik kunnen doortrainen. Gewoon es een full body hoe ik er terug bij sta. Vind het overal toch beter dan vroeger.
Februari 2007 begonnen met fitness na ellendig 2006 qua gezondheid en prive.
Deze foto is basically zomaar genomen na de allereerste 6 weken van beginners schema 3 x per week een uurtje. Dus lage intensiteit, weinig oefeningen per groep om de correcte uitvoering onder de knie te krijgen.
Beginstats:
Lengte: 1.88
Gewicht: 79 kg
BF: 18.9%
Ben een van die mensen die zeer moeilijk spier aanmaakt en vet makkelijk blijft hangen.
nu vooruitgang bij de borstpose. Dat vind ik trouwens 1 van de moeilijkste poses om die goed uit te voeren. Ben er ook nog niet helemaal uit of we hem zo laten of gaan aanpassen. De tijd zal het leren.