AndroidHealthClinic

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Peiling Peiling Moeten moderators van onze topics afblijven?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Ik ben ook een enorme vreetzak, maar tegen iemand die al elke dag 6500kcals eet een wedstrijd doen is onbegonnen werk. Voor hem is 10.000kcal niet eens twee keer zijn dag totaal..waar het voor ons een factor 3a4 of in mijn geval 5(!) is.. ;)

ja ik had zelf ook geen idee dat het zoveel was, ik at altijd gewoon mijn 9/10 meals en dacht laat ik is kijken hoeveel ik eigenlijk eet. vooral carbs gaan er bij mij snel in en heb snel weer honger, eet dan ook 750gr rijst per dag. toen ik nog een jaar of 15 was snapte ik het nooit waarom ik zo dun was terwijl ik meer at als mensen om me heen. nu zeker 30kg zwaarder dus dat merk je ook wel in het metabolisme.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.042
Vanavond weer eens ouderwets met ijzer gesmeten. Gevoelige rug, maar niet belemmerend voor mijn training. Ging niet slecht ;)

Wat meer setjes gepakt en minder oefeningen. Ook wat met warming up sets gedaan. Was een fijne workout zo :thumbup:

Schade: 1 uur en 32 minuten (toch wel weer) Score: ondanks enige rugpest :superman::superman::superman:
Barbell rows✔️
2 x 8 x 40kg warming up sets
3 x 8 x 50kg

Rack pulls✔️
8 x 60kg warming up
3 x 8 x 100kg

Pulley rows✔️
2 x 8 x 30kg warming up sets
8 x 50kg v-handle
8 x 50kg gewone handle, reverse
8 x 60kg v-handle

Hyperextensions✔️
10 x BW
3 x 10 x BW +20kg

Cable delt flyes✔️
10 x 3,75kg warming up
8 x 5kg
2 x 8 x 6,25kg

Seated Face pulls✔️
10 x 17,5kg warming up
10 x 25kg warming up
3 x 8 x 27,5kg

Rope biceps curls✔️
2 x 10 x 12,5kg warming up sets
3 x 8 x 17,5kg slowww

Cable side raises (1 miljard katrollen)✔️
3 x 8 x 3,75kg per arm (duh!)

Technogym Low Row✔️
2 x 8 x 50kg warming up sets
2 x 8 x 70kg
8 x 90kg
8 x 97,5kg max stack :flexgrin:

Plate loaded low row✔️
2 x 10 x 40kg warming up sets
2 x 8 x 60kg
8 x 80kg

Nautilus shruggs✔️
3 x 10 x 80kg

Bakkie Skyr en wat kipfilet er achteraan, douchen en nu slapen :yawn::zzz:

Truste en tot later. Darude0306 out! :wave2:

ik zou nog wel ff oppassen met die rackpulls hoor, die warming upsets hoef je eigenlijk niet elke keer te doen. In het begin ff goed warm worden, evt crosstrainer 5min, schouders ff warm maken en dan de eerste oefening 2 warming up setjes is voldoende. Biceps hoef je op zich ook niet op te warmen na rug.

verder weer een mooie training neergezet en fijn dat je rug weer beter word

Fijn dat het beter gaat met je rug!
Beetje warm up kan nooit kwaad. :)

Lekker getraind in ieder geval! Je bent een topper! :thumb: op meerdere punten! ;) thx :heart:

• #2.046
ik zou nog wel ff oppassen met die rackpulls hoor, die warming upsets hoef je eigenlijk niet elke keer te doen. In het begin ff goed warm worden, evt crosstrainer 5min, schouders ff warm maken en dan de eerste oefening 2 warming up setjes is voldoende. Biceps hoef je op zich ook niet op te warmen na rug.

verder weer een mooie training neergezet en fijn dat je rug weer beter word

Thanks kerel! Vond die warmup sets eigenlijk wel lekker ;) Ik had geen warming up gedaan met cardio, dus effe op deze manier. En bij elke oefening, maakt de boel lekker los...

Fijn dat de rug langzaam beter gaat. Was die hyperextension nieuw voor jou? Hoe voelde dat?

• #2.048
Fijn dat de rug langzaam beter gaat. Was die hyperextension nieuw voor jou? Hoe voelde dat?

Heb ze wel vaker gedaan Neet, maar indd nog niet zo heel vaak. Dat ging boven verwachting, icm de rugklachten. Vandaar ook de 20kg schijf erbij ;)

Thanks kerel! Vond die warmup sets eigenlijk wel lekker ;) Ik had geen warming up gedaan met cardio, dus effe op deze manier. En bij elke oefening, maakt de boel lekker los...

als je het zo bekijkt snap ik wel dat je ze doet, ik dacht even dat je het bewust deed als warming up. Een lichter setje in het begin is inderdaad wel even fijn om aan de oefening te wennen, ook zul je hierdoor een betere mind-muscle connection krijgen.

Vanavond weer eens ouderwets met ijzer gesmeten. Gevoelige rug, maar niet belemmerend voor mijn training. Ging niet slecht ;)

Wat meer setjes gepakt en minder oefeningen. Ook wat met warming up sets gedaan. Was een fijne workout zo :thumbup:

Schade: 1 uur en 32 minuten (toch wel weer) Score: ondanks enige rugpest :superman::superman::superman:
Barbell rows✔️
2 x 8 x 40kg warming up sets
3 x 8 x 50kg

Rack pulls✔️
8 x 60kg warming up
3 x 8 x 100kg

Pulley rows✔️
2 x 8 x 30kg warming up sets
8 x 50kg v-handle
8 x 50kg gewone handle, reverse
8 x 60kg v-handle

Hyperextensions✔️
10 x BW
3 x 10 x BW +20kg

Cable delt flyes✔️
10 x 3,75kg warming up
8 x 5kg
2 x 8 x 6,25kg

Seated Face pulls✔️
10 x 17,5kg warming up
10 x 25kg warming up
3 x 8 x 27,5kg

Rope biceps curls✔️
2 x 10 x 12,5kg warming up sets
3 x 8 x 17,5kg slowww

Cable side raises (1 miljard katrollen)✔️
3 x 8 x 3,75kg per arm (duh!)

Technogym Low Row✔️
2 x 8 x 50kg warming up sets
2 x 8 x 70kg
8 x 90kg
8 x 97,5kg max stack :flexgrin:

Plate loaded low row✔️
2 x 10 x 40kg warming up sets
2 x 8 x 60kg
8 x 80kg

Nautilus shruggs✔️
3 x 10 x 80kg

Bakkie Skyr en wat kipfilet er achteraan, douchen en nu slapen :yawn::zzz:

Truste en tot later. Darude0306 out! :wave2:

Nog even iets heel anders, Kies je bewust voor deze oefeningen ( allemaal rows) en is de volgorde ook bewust of is het meer iets van hier heb ik zin aan?

• #2.051
als je het zo bekijkt snap ik wel dat je ze doet, ik dacht even dat je het bewust deed als warming up. Een lichter setje in het begin is inderdaad wel even fijn om aan de oefening te wennen, ook zul je hierdoor een betere mind-muscle connection krijgen.

Inb4 @Skatermarvin als een TUTje komt zeggen dat dit goed is! :roflol:

• #2.053
Nog even iets heel anders, Kies je bewust voor deze oefeningen ( allemaal rows) en is de volgorde ook bewust of is het meer iets van hier heb ik zin aan?

Was gisteren gewoon een pull avondje...Zaten inderdaad veel row-achtige oefeningen bij, maar dat heb je al snel als je pull (rug) doet... :D

• #2.054

Je bent zeker een nieuwe volger van dit log? :D

Ik doe inderdaad gewoon lekker waar ik zin in heb...En soms pak ik er weer eens een paar weken een schemaatje bij en volg ik dat netjes. Ik ben niet heel bewust wat dat betreft. Ben geen bodybuilder of erg ambitieus om vreselijk gespierd te worden. Gewoon lekker bezig zijn ;)

Ik doe inderdaad gewoon lekker waar ik zin in heb...En soms pak ik er weer eens een paar weken een schemaatje bij en volg ik dat netjes. Ik ben niet heel bewust wat dat betreft. Ben geen bodybuilder of erg ambitieus om vreselijk gespierd te worden. Gewoon lekker bezig zijn ;)
fd11d3184ac6e3e7bf5150f2d469f11a--meme-faces-katt-williams.jpg

Nou wat ik zelf opmerkelijk vind is, ik zou nooit biceps doen en later weer rug. bij een rug oefening is biceps 99% van de keren je zwakste schakel, maak je die nog zwakker door een isolatie oefening dan gaat dit ten koste van het gewicht voor de rug.

zelfde verhaal met side raises en facepulls, ik zou deze naar het eind van de workout doen. eerst side raises, dan facepulls, dan shrugs is prima.

indien je echt op dikte wilt trainen snap ik dat je veel rows doet. Zelf doe ik 2x rug, 1 op wijdte omdat dit een weakpoint is met dus meer pulldowns dan rows. 2e dag is een dikte dag gecombineerd met benen waarbij ik (momenteel) hexbar deadlifts, front squats, 2 row variaties, leg curls en GHR pak.

ik zou als je 1 pull dag doet toch ook een vorm van pulldown toevoegen, als je latt pulldown niks vind kan je altijd kiezen voor een closegrip/v bar pulldown dit is een beetje een combinatie van de 2 mits je iets naar achter leunt.

Terug
Naar boven