MuscleMeat

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Peiling Peiling Moeten moderators van onze topics afblijven?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.064
Nou wat ik zelf opmerkelijk vind is, ik zou nooit biceps doen en later weer rug. bij een rug oefening is biceps 99% van de keren je zwakste schakel, maak je die nog zwakker door een isolatie oefening dan gaat dit ten koste van het gewicht voor de rug.

zelfde verhaal met side raises en facepulls, ik zou deze naar het eind van de workout doen. eerst side raises, dan facepulls, dan shrugs is prima.

indien je echt op dikte wilt trainen snap ik dat je veel rows doet. Zelf doe ik 2x rug, 1 op wijdte omdat dit een weakpoint is met dus meer pulldowns dan rows. 2e dag is een dikte dag gecombineerd met benen waarbij ik (momenteel) hexbar deadlifts, front squats, 2 row variaties, leg curls en GHR pak.

ik zou als je 1 pull dag doet toch ook een vorm van pulldown toevoegen, als je latt pulldown niks vind kan je altijd kiezen voor een closegrip/v bar pulldown dit is een beetje een combinatie van de 2 mits je iets naar achter leunt.

Viel me inderdaad wel op dat ik gisteren geen pulldowns ertussen had zitten, maar toen was ik al weer thuis. Kan pulldowns overigens ook thuis trainen, dus die zou ik tussendoor kunnen pakken :D

Is een foto van zijn kruisje

:roflol:

• #2.065
1900 jeetje daar zit je toch zo aan. hoeveel meals eet je dan per dag? en wat zijn je macro's?

• #2.074
:roflol::roflol:. Wat ik raar vind is hoe jij overleeft op 1900kcal, wetenschappelijk onverklaarbaar :roflol:
Zo onverklaarbaar is het niet..

Die 1900kcals of soms 1750kcals..zijn de geplande kcals..

Daarbuiten gaat het weleens 'fout'.. :marvin:
1900 jeetje daar zit je toch zo aan. hoeveel meals eet je dan per dag? en wat zijn je macro's?
Weet dat het niet mijn log is hier, maar bij deze:

Voeding, donderdag 25-01-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:00 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop assault (M.P)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 150g basmati rijst (gekookt gewicht!) + 125g kipfilet (na bereiding) + 100g woke verde mix
15:30 125g kipfilet + 100g woke verde mix + grapefruit
18:00 25g nightprotein (XXL)
19:30 Avondeten (~750kcals)

~1900kcals, E/K/V = 185g (40%) / 175g (37%) / 50g (23%)

Terug
Naar boven