- Waardering
- 2.615
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
- 35%
Geen enkele fucking afbeelding werkt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen enkele fucking afbeelding werkt

Beste Marvin, ik zag in je log aan je gewichten dat je net begonnen bent met trainen, welkom op DBB wat zijn je doelen?
Hmm, deze is wel erg slap...Beste Marvin, ik zag in je log aan je gewichten dat je net begonnen bent met trainen, welkom op DBB wat zijn je doelen?
Nou wat ik zelf opmerkelijk vind is, ik zou nooit biceps doen en later weer rug. bij een rug oefening is biceps 99% van de keren je zwakste schakel, maak je die nog zwakker door een isolatie oefening dan gaat dit ten koste van het gewicht voor de rug.
zelfde verhaal met side raises en facepulls, ik zou deze naar het eind van de workout doen. eerst side raises, dan facepulls, dan shrugs is prima.
indien je echt op dikte wilt trainen snap ik dat je veel rows doet. Zelf doe ik 2x rug, 1 op wijdte omdat dit een weakpoint is met dus meer pulldowns dan rows. 2e dag is een dikte dag gecombineerd met benen waarbij ik (momenteel) hexbar deadlifts, front squats, 2 row variaties, leg curls en GHR pak.
ik zou als je 1 pull dag doet toch ook een vorm van pulldown toevoegen, als je latt pulldown niks vind kan je altijd kiezen voor een closegrip/v bar pulldown dit is een beetje een combinatie van de 2 mits je iets naar achter leunt.

Beste Marvin, ik zag in je log aan je gewichten dat je net begonnen bent met trainen, welkom op DBB wat zijn je doelen?
Hmm, deze is wel erg slap...
...net als ik..badum tsss!

Hmm, deze is wel erg slap...
...net als ik..badum tsss!

. Wat ik raar vind is hoe jij overleeft op 1900kcal, wetenschappelijk onverklaarbaar 
. Wat ik raar vind is hoe jij overleeft op 1900kcal, wetenschappelijk onverklaarbaar
![]()

BruhIn Ethiopië overleven ze op 150kcals per dag. What's the![]()

Volgens mij sterven ze daar hoor.
Dat zijn ook echte ecto's daarIn Ethiopië overleven ze op 150kcals per dag. What's the![]()
Cut for life! Cut life?Een groot aantal wel ja...Die zitten iets te ver onder hun onderhoud!
![]()
1900 jeetje daar zit je toch zo aan. hoeveel meals eet je dan per dag? en wat zijn je macro's?

Die vraag was gesteld aan @Skatermarvin hè? Niet aan mij![]()
ohh verkeerd gelezen, ik vond het al raar jij op 1900.

Zo onverklaarbaar is het niet... Wat ik raar vind is hoe jij overleeft op 1900kcal, wetenschappelijk onverklaarbaar
![]()

Weet dat het niet mijn log is hier, maar bij deze:1900 jeetje daar zit je toch zo aan. hoeveel meals eet je dan per dag? en wat zijn je macro's?
Understatement van het jaar