- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Fixed!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fixed!
Zo onverklaarbaar is het niet..
Die 1900kcals of soms 1750kcals..zijn de geplande kcals..
Daarbuiten gaat het weleens 'fout'..
Weet dat het niet mijn log is hier, maar bij deze:
Voeding, donderdag 25-01-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:00 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop assault (M.P)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 150g basmati rijst (gekookt gewicht!) + 125g kipfilet (na bereiding) + 100g woke verde mix
15:30 125g kipfilet + 100g woke verde mix + grapefruit
18:00 25g nightprotein (XXL)
19:30 Avondeten (~750kcals)
~1900kcals, E/K/V = 185g (40%) / 175g (37%) / 50g (23%)

Die shake is inmiddels macht der gewoonte en gewoon lekker. Vroeger deed ik daar ook dextro of iets door (of at een rijpe banaan), maar met mijn huidige hoeveelheid kcals vind ik dat eigenlijk zonde.jezus man dat doet me bijna pijn om te lezen, 150 gram rijst gekookt gewicht. ik vind 150 gram ongekookt al verschrikkelijk weinig
intermittent fasting zie ik, dat vind ik zelf ook fijn als ik laag in kcal zit.
weet je dat je bij je post workout shake je eiwitten echt nauwelijks gebruikt voor bouw? wat bij jou gebeurt is gluconegeonese, wat inhoud dat je lichaam glycogeen gaat maken uit andere stoffen dan suiker in dit geval de aminozuren uit je eiwit, Terwijl je je eiwitten juist wilt gebruiken voor opbouw van weefsel.
wat ik je aanraad is om na je training een vorm van suikers toe te voegen, dit kan in de bekendste vorm dextrose, maar ook fructose en galactose werkt.
Gezien je lichaamsgewicht zou Ca 30 gram genoeg moeten zijn.
hier nog even een stukje uit mijn Leerstof :
⦁ Gluconegeonese -> Nieuwvorming van glucose
Onder invloed van hydrocortison wordt glucose aangemaakt uit andere grondstoffen dan suikers
⦁ Aminozuren
⦁ Glycerol
⦁ Vetzuren
⦁ Melkzuur
Treedt op bij Langdurige inspanning (Na je training is het Glycogeen uit je spieren en moet dit worden bijgevuld).
Zelf voeg ik ook nog wat natrium en caffeine toe post workout, dit trekt vocht en voedingsstoffen richting je spier -> snellere opname van je post workout meal -> sneller herstel.
. Het meeste dat je schrijft wist/weet ik al, maar pas ik niet toe.Die shake is inmiddels macht der gewoonte en gewoon lekker. Vroeger deed ik daar ook dextro of iets door (of at een rijpe banaan), maar met mijn huidige hoeveelheid kcals vind ik dat eigenlijk zonde.
Verder heb ik nu niet echt de shape of spiermassa om mij bezig te houden met die 0.05% extra gains. Het meeste dat je schrijft wist/weet ik al, maar pas ik niet toe.
Caffeine verhaal is wel nieuw trouwens..hoeveel mg hebben we het dan over?
Je weet in ieder geval goed waar je mee bezig bent, wat me zeer nieuwsgierig maakt naar je shape!
Die 0.05% was natuurlijk een gewoon random getal.ik vraag me wel af waar je die 0,05% vandaan haalt, veel belangrijker dan een postworkout meal word het niet.. daarnaast is het een hele kleine moeite met een redelijk belangrijk effect waarbij je potentiele groei zo maar laat liggen. ik snap dat je weinig kcal hebt, maar ik had het er zeker voorover gehad.
ik zelf neem zo'n 100mg caffeine.
momenteel valt mijn shape wel tegen hoor, ben in een aardige bulk omdat ik momenteel meer op kracht train. Wanneer ik mijn eigen log heb zullen er wel wat foto's volgen
Die 0.05% was natuurlijk een gewoon random getal.
Ik ben wat dit betreft ook meer een hobby bodybuilder..ik weet van best veel zaken eigenlijk best wel hoe het moet, maar pas het gewoonweg niet toe.
Verder valt er naturel gewoon niet veel t halen IMO, maar dat is meer een discussie voor op de vrijfdag (in mijn log)..
Als je gaat loggen ga ik dat zeker volgen!![]()

ik vraag me wel af waar je die 0,05% vandaan haalt, veel belangrijker dan een postworkout meal word het niet.. daarnaast is het een hele kleine moeite met een redelijk belangrijk effect waarbij je potentiele groei zo maar laat liggen. ik snap dat je weinig kcal hebt, maar ik had het er zeker voorover gehad.
ik zelf neem zo'n 100mg caffeine.
momenteel valt mijn shape wel tegen hoor, ben in een aardige bulk omdat ik momenteel meer op kracht train. Wanneer ik mijn eigen log heb zullen er wel wat foto's volgen

Ik ga je ook zeker volgen. Je bent maar een centimetertje groter maar hebt wel meer massa
Ben echt benieuwd hoe je 6500kcals haalt met cleane maaltijden...
Dedicated shit dit! Gewoon 5x een bakje eten waar ik er maar 1 van eetnou kort gezegd eet ik (bijna) altijd dit ;
meal 1 :
3 ei, 4 boterhammen, beetje kipfilet erbij
100g oats, 300ml melk, diepvries fruit, schep whey
meal 2,4,5,6,7
150 gram rijst, 125 gr kip/gehakt/vis, groente
meal 3 ; (postworkout)
300ml melk, schep whey, 50g dextrose, 100g oats, diepvries fruit.
meal 8 (voor bed)
300ml melk, halve schep whey, halve bak magere kwark, 100g oats, diepvries fruit
indien ik die dag meer kip of vis heb gehad voeg ik nog wat pindakaas of noten toe bij meal sommige meals aangezien ik dan de vetten van het gehakt mis.
af en toe verschilt het een beetje dat ik geen tijd heb om te koken en dus wat brood met kipfilet of iets dergelijks eet.

Gewoon dag en nacht dooretenDedicated shit dit! Gewoon 5x een bakje eten waar ik er maar 1 van eet
Jij bent zowat de hele dag aan het kauwen volgens mij..![]()
geen probleem toch? 
Dedicated shit dit! Gewoon 5x een bakje eten waar ik er maar 1 van eet
Jij bent zowat de hele dag aan het kauwen volgens mij..![]()

) en een paar keer wat hoger in gewichten gaan zitten. Merkte gelijk dat ik sneller leeg was 
Score: Omdat er toch wat fijne gewichten tussen zaten 

)

Sterkte.... kan erg lang duren met al die reclame blokken tussendoorNu...auf die banke, mit einen kwark en whey...Verplicht de Voice kijken. Ik wens jullie wel een fijne avond
Darude0306 out!![]()

mooie bench gewichten, training lijkt er idd nu meer op. Triceps wel een beetje veel.
Sterkte.... kan erg lang duren met al die reclame blokken tussendoor
Je zegt het zelf van de triceps... maar fijne training verder![]()

Thanks Ron! Ging best