XXL Nutrition

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Peiling Peiling Moeten moderators van onze topics afblijven?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.103
Vanmorgen....of eigenlijk gistermorgen, nog een cardiootje gedaan...Niet bijzonder, maar niet veel tijd.

40 minuten loopband

15 minuten crosstrainer

Klaar... :loopband:

Vandaag vreselijk de mist in gegaan met eten. Moeder was jarig! :birthday: Zat op 2.500 kcals met eten bij mijn ouders erbij (incl. 2 BaCo-light, homemade saoto soep, pinda's, 85% chocolade...) Tot dusver redelijk netjes gehouden.

Thuis nog een halve zak naturel chips weggewerkt. Was meer dan een jaar geleden en God wat was het lekker drool: 900kcals extra erbij :o:janken:

Nu...SPIJT! :treuren: Ik ga maar slapen en morgen thuis een uur extra trainen...

Vanmorgen....of eigenlijk gistermorgen, nog een cardiootje gedaan...Niet bijzonder, maar niet veel tijd.

40 minuten loopband

15 minuten crosstrainer

Klaar... :loopband:

Vandaag vreselijk de mist in gegaan met eten. Moeder was jarig! :birthday: Zat op 2.500 kcals met eten bij mijn ouders erbij (incl. 2 BaCo-light, homemade saoto soep, pinda's, 85% chocolade...) Tot dusver redelijk netjes gehouden.

Thuis nog een halve zak naturel chips weggewerkt. Was meer dan een jaar geleden en God wat was het lekker drool: 900kcals extra erbij :o:janken:

Nu...SPIJT! :treuren: Ik ga maar slapen en morgen thuis een uur extra trainen...

Af en toe mag je jezelf belonen, aankomende week gewoon weer strak er tegen aan

Van die halve zak chips ga jij echt niet terug kilo's aankomen. Hooguit wat vocht vasthouden door het zout.
Die craving heb je nu ook weer even gehad. Dus gewoon denken ja het was lekker en vooruit kijken!
Komt zeker helemaal goed gezien je strakke planning verder! :)

Af en toe moet je gewoon genieten man...

• #2.107
Af en toe mag je jezelf belonen, aankomende week gewoon weer strak er tegen aan

Van die halve zak chips ga jij echt niet terug kilo's aankomen. Hooguit wat vocht vasthouden door het zout.
Die craving heb je nu ook weer even gehad. Dus gewoon denken ja het was lekker en vooruit kijken!
Komt zeker helemaal goed gezien je strakke planning verder! :)

Af en toe moet je gewoon genieten man...

Jullie hebben gelijk natuurlijk...maar ‘t voelt gewoon verkeerd en heb dan gelijk het idee dat m’n buik dikker is. Dat zit tussen de oren van een fatty. Daar is niets aan te doen. Neemt niet weg dat ik er van genoten heb, maar er wordt wel een uur extra gesport vandaag :o:D

Marvin0306 :D

• #2.110
Valt dit ook onder strafcardio? :D

image.jpg

• #2.115
Gisteren eindelijk weer eens een goede workout achter de rug...Pun intended :D

Het was een Pull workout, waarbij ik weer eens wat hogeren gewichten kon pakken zonder last van mijn rug te hebben. Heb wel getraind met belt...

Schade: 1 uur 35 minuten Score: :superman::superman::superman:

Barbell rows✔️
10 x 20kg
7 x 60kg
4 x 5 x 70kg

RDL✔️
10 x 80kg
8 x 100kg
5 x 120kg (grip fucked)

T-Bar✔️
10 x 40kg
2 x 8 x 50kg
2 x 7 x 60kg:fire::fire:

Pullups✔️
7 x BW
6 x BW
7 x BW

Dumbbell Rows (per arm ofcourse)✔️
8 x 28kg
8 x 30kg
8 x 32kg

Upright rows EZ barbell✔️
3 x 8 x 28kg

Seated Rear Delt flyes✔️
8 x 8kg
3 x 8 x 6kg

Barbell curls✔️
8 x 28kg EZ
8 x 18kg rechte stang
8 x 28kg EZ
8 x 18kg rechte stang
8 x 28kg EZ:fire:

Preacher curls✔️
8 x 20,5kg
2 x 5 x 28kg:fire:

DB hammer curls✔️
3 x 8 x 12kg

Cable upright row✔️
3 x 10 x 22,5kg

Ging niet onaardig, maar achteraf toch wel last van mijn rug...Echt even op de bank moeten bijkomen. Ik word oud :bang:

Fijne dag. Darude0306 out! :wave2:

Yep je wordt oud, gelukkig maar toch.
Voor de rest een top training weer en rusten wanneer je rusten kan. :thumbs:

Terug
Naar boven