Fitness Seller

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Peiling Peiling Moeten moderators van onze topics afblijven?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.121
Je bent zo oud als je je voelt :roflol: :p

Zo oud als ik mij soms voel, word ik nooit :hahaha:

Dit! :laugh:

Yep je wordt oud, gelukkig maar toch.
Voor de rest een top training weer en rusten wanneer je rusten kan. :thumbs:

Jazeker Ron, gelukkig maar. En het wordt komende week sowieso weer rustig aan doen. Vandaag een kleine ingreep rond mijn middel, waardoor ik weer een aantal dagen rustig aan moet doen, maar daarna op meerdere vlakken weer helemaal los kan :doggy: :roflol:

Sterkte met de ingreep vandaag! :thumb:

Sterkte vandaag kerel!!:thumbs:

Gisteren eindelijk weer eens een goede workout achter de rug...Pun intended :D

Het was een Pull workout, waarbij ik weer eens wat hogeren gewichten kon pakken zonder last van mijn rug te hebben. Heb wel getraind met belt...

Schade: 1 uur 35 minuten Score: :superman::superman::superman:

Barbell rows✔️
10 x 20kg
7 x 60kg
4 x 5 x 70kg

RDL✔️
10 x 80kg
8 x 100kg
5 x 120kg (grip fucked)

T-Bar✔️
10 x 40kg
2 x 8 x 50kg
2 x 7 x 60kg:fire::fire:

Pullups✔️
7 x BW
6 x BW
7 x BW

Dumbbell Rows (per arm ofcourse)✔️
8 x 28kg
8 x 30kg
8 x 32kg

Upright rows EZ barbell✔️
3 x 8 x 28kg

Seated Rear Delt flyes✔️
8 x 8kg
3 x 8 x 6kg

Barbell curls✔️
8 x 28kg EZ
8 x 18kg rechte stang
8 x 28kg EZ
8 x 18kg rechte stang
8 x 28kg EZ:fire:

Preacher curls✔️
8 x 20,5kg
2 x 5 x 28kg:fire:

DB hammer curls✔️
3 x 8 x 12kg

Cable upright row✔️
3 x 10 x 22,5kg

Ging niet onaardig, maar achteraf toch wel last van mijn rug...Echt even op de bank moeten bijkomen. Ik word oud :bang:

Fijne dag. Darude0306 out! :wave2:

Last vande rug is niet raar na bb rows, rdl en t-bar rows. Het moet echter geen pijn doen.

Hoe is de ingreep gegaan?

Ben ook wel benieuwd hoe het gegaan is...
Sterkte!

• #2.126
Sterkte met de ingreep vandaag! :thumb:

Last vande rug is niet raar na bb rows, rdl en t-bar rows. Het moet echter geen pijn doen.

Hoe is de ingreep gegaan?

Ben ook wel benieuwd hoe het gegaan is...
Sterkte!

Thanks allemaal! Ingreep is goed gegaan. Viel allemaal mee. Beetje trekkend gevoel bij de hechtingen af en toe. Geen pijn gelukkig. En soms het gevoel alsof ik een schop voor mn zak heb gekregen :D

Heb wel het advies gekregen om wéér een hele week niet te trainen, daarna mag cardio weer en pas de week erop weer zwaarder trainen :treuren: Denk niet dat ik dat vol ga houden... Ga vanaf woensdag weer rustig op de loopband en volgend weekend zeker weer met een arm-workout aan de slag :emo: Ik kan niet zo lang weer niets doen...

Fijn dat het goed gegaan is :)

Je weet trouwens nooit wat ze gedaan hebben tijdens die ingreep he.. je hoort tegenwoordig de raarste dingen die kunnen gebeuren op een OK :roflol: :eek:

Das een lastige.. weer een week niet trainen :( maar anders met grippers wat griptraining doen... belast je verder niet veel mee. of zittend wat kuiten.
geen idee wat je verder nog kan doen... Maar hoop dat het snel hersteld zodat je weer lekker kan knallen :lifter:

• #2.128
Fijn dat het goed gegaan is :)

Je weet trouwens nooit wat ze gedaan hebben tijdens die ingreep he.. je hoort tegenwoordig de raarste dingen die kunnen gebeuren op een OK :roflol: :eek:

Das een lastige.. weer een week niet trainen :( maar anders met grippers wat griptraining doen... belast je verder niet veel mee. of zittend wat kuiten.
geen idee wat je verder nog kan doen... Maar hoop dat het snel hersteld zodat je weer lekker kan knallen :lifter:

Het was onder plaatselijke verdoving :eek::D Heb dus alles meegemaakt...Geen gekkigheden gelukkig. Ik denk dat ik gewoon thuis op laag gewicht wat doe volgende week. Cardio is prima te doen en als ik last krijg, ben ik binnen 5 minuten thuis ;)

Het was onder plaatselijke verdoving :eek::D Heb dus alles meegemaakt...Geen gekkigheden gelukkig. Ik denk dat ik gewoon thuis op laag gewicht wat doe volgende week. Cardio is prima te doen en als ik last krijg, ben ik binnen 5 minuten thuis ;)
Of je hebt het wel meegemaakt maar geblockt :p hahahah geintje ;)

Doe het wel rustig aan he... te snel willen valt vaak weer tegen en dan moet je misschien nog een week rust nemen. :engel:
dus pas wel goed op jezelf en hou je zelf een beetje in toom he. :p

• #2.130
Of je hebt het wel meegemaakt maar geblockt :p hahahah geintje ;)

Doe het wel rustig aan he... te snel willen valt vaak weer tegen en dan moet je misschien nog een week rust nemen. :engel:
dus pas wel goed op jezelf en hou je zelf een beetje in toom he. :p

Viel weinig te blocken hahaha...

Ja, ik doe wel rustig aan hoor. Ben daar 1x eerder mee de mist in gegaan. Dat gebeurt me geen 2e keer ;)

Thanks voor de bezorgdheid :kiss:

Viel weinig te blocken hahaha...

Ja, ik doe wel rustig aan hoor. Ben daar 1x eerder mee de mist in gegaan. Dat gebeurt me geen 2e keer ;)

Thanks voor de bezorgdheid :kiss:
Zeggen en doen zijn wel 2 totaaaaaal verschillende dingen he :engel:

en er is zoiets als een ezel.. steen.. 3x ?? :p Dus bij 2x moet je wel oppassen he :roflol:

Ach ja... beter effe zeggen he :o voorkomen is beter dan genezen ;)

Dus je mag op een zak bevroren erwtjes zitten?! :bang:..........pfffff jij liever dan ik. Hopelijk een snel en pijnloos herstel!

• #2.135
Ja.... dat zeg je nu wel, maar .... :D

I know...ik blijf een man hè? :D

Zeggen en doen zijn wel 2 totaaaaaal verschillende dingen he :engel:

en er is zoiets als een ezel.. steen.. 3x ?? :p Dus bij 2x moet je wel oppassen he :roflol:

Ach ja... beter effe zeggen he :o voorkomen is beter dan genezen ;)

Ik zal voorzichtig zijn mevrouw...beloofd! :p

Heb je er een knoopje in laten leggen of begrijp ik dit verkeerd?

Dat heb jij helemaal goed jongeman...vind 2 een prima getal, dus zonder gedoe :doggy:

:hahaha:

Dus je mag op een zak bevroren erwtjes zitten?! :bang:..........pfffff jij liever dan ik. Hopelijk een snel en pijnloos herstel!

Heb er nagenoeg geen last meer van. Hechtingen trekken een beetje, dus dan trek ik terug :roflol:

• #2.136
uRxbBNSz.gif

Man, ik kan al sinds september niet meer trainen, waar zeur jij over :p

Terug
Naar boven