- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
...nu wel.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
...nu wel.

Man, ik kan al sinds september niet meer trainen, waar zeur jij over![]()

Staat ergens in de blessure sectie, biceps overbelast en ontstoken, maakt nu zoveel niet uit, maar wel kudtdt jaIk ken je verhaal niet, maar dat is echt heel kudt!![]()
Dat is nog wel vol te houden..rustig aan!Als ik echt het advies van de chirurg aanhou...Mag ik vanaf morgen weer cardioën (is dat een woord?) en pas vanaf volgend weekend weer kracht training!![]()
Dat voelt echt gewoon verkeerd...Ga vanavond lekker op de loopband. Fok it!Ik kan je alleen maar aanraden niet te vroeg te beginnen... Geloof mij, liever een week langer wachten dan complicaties waardoor je meerdere weken aan de kant staat...
Paar weken niet krachttrainen? Maakt weinig uitNiet aanstaand weekend hè? Het weekend daarop...Dan heb ik 2 weken niet getraind!Dat voelt echt gewoon verkeerd...Ga vanavond lekker op de loopband. Fok it!
Dat hou je nog wel vol toch?Als ik echt het advies van de chirurg aanhou...Mag ik vanaf morgen weer cardioën (is dat een woord?) en pas vanaf volgend weekend weer kracht training!![]()

Dat is niet fijn zeg.... gaat het nu wel beter?Staat ergens in de blessure sectie, biceps overbelast en ontstoken, maakt nu zoveel niet uit, maar wel kudtdt ja
'k was er al bang voorIs misschien wel verstandig...maar laat ik dat nou niet zijn![]()

Als je maar wel verstandig genoeg bent om aan te voelen dat je niet té ver gaat.Is misschien wel verstandig...maar laat ik dat nou niet zijn![]()
zou zonde zijn he. 
Beter maar nog geen groen licht om te trainen
Jee zeg, bijna een half jaar verder nu. Dat is echt echt kudtdt....
Overgehouden aan een obstacle run gevolgd door een maand koppig voort trainen

Overgehouden aan een obstacle run gevolgd door een maand koppig voort trainen![]()
Nope, gewoon eerst op de verkeerde manieren behandeld door de huisdokter en therapeut, tot ik in december bij een dokter beland ben die zich enkel op sportblessures focust en sindsdien lijkt het de goeie kant op te gaanah niet best man, halfjaar herstel is aardig lang. Niks gescheurd?