MuscleMeat

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Peiling Peiling Moeten moderators van onze topics afblijven?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Ik doe de reguliere deadlift ook nooit met neerleggen (ool al moet dat) vanwege de vloer op zolder. Ik stop net boven de grond, wacht een seconde en ga voor de volgende rep.
Daar wordt het wel een heel andere oefening van. Ik leg de BB terug op harde schuim matjes die de klap dempen (uit een kampeermatje geknipt, maar bij tuincentrum hebben ze ook zoiets om op te knielen als de grond koud is).

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.182
Hoe vaker je die doet des te sterker wordt je grip. Ik doe de reguliere deadlift ook nooit met neerleggen (ool al moet dat) vanwege de vloer op zolder. Ik stop net boven de grond, wacht een seconde en ga voor de volgende rep. Krijg je in ieder geval een sterke grip van. Nog nooit grip issues gehad trouwens.

Op een gegeven moment hou ik het gewoon niet meer. Mijn armen zijn het probleem niet, zit echt in de vingers. Nog goede manieren om grip te trainen?

• #2.187
Ik speelde vroeger veel gitaar en heb daardoor wel redelijk wat kracht in de vingers en in de grip. Speel nu zeker nog elke dag een half uurtje. Het loodzware spul dus. Metal! :hedbang:Misschien helpt dat ook nog voor het liften... :D :D

Ik heb een triangel...werkt dat ook? Anders wordt het de blokfluit. Daar krijg je ook flinke grip van volgens mij...:headphone:

• #2.195
Je zou ook nog oefeningen voor de onderarm kunnen doen om je grip te versterken. Zitten, onderarmen op je benen leggen, DB in elke hand en langzaam je pols naar beneden laten zakken en weer omhoog. Je kunt ook nog als extra de DB langzaam loslaten, in je vingers laten rollen en weer vastgrijpen. Works like a charm.

Palms-Up Dumbbell Wrist Curl Over A Bench | Exercise Videos & Guides | Bodybuilding.com

Palms-Up Barbell Wrist Curl Over A Bench | Exercise Videos & Guides | Bodybuilding.com

Die wrist curls doe ik ook regelmatig. Met een barbell voorover gebogen op de rand van een bankje en dan langzaam laten zakken. Burning sensation op een gegeven moment :fire::fire:

Terug
Naar boven