- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Nee toch? Je gebruikt je duimen toch niet? Je bent nog lang geen primaat, dat duurt nog een paar miljoen jaar...![]()
Dan heeft hij wel nog wat tijd om gainzzz te pakken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee toch? Je gebruikt je duimen toch niet? Je bent nog lang geen primaat, dat duurt nog een paar miljoen jaar...![]()

Dan heeft hij wel nog wat tijd om gainzzz te pakken![]()
Laat ik de komende maanden even gebruiken om juist nog wat 'gainz' te verliezen... 

Ik wacht wel even op de 2.1.1 versie i.v.m. mogelijke bugs.De verbeterde versie...Lichter design, ligt lekkerder in de hand en geüpgraded besturingssysteem![]()

Gewoon straps gebruiken. Probleem opgelost.Op een gegeven moment hou ik het gewoon niet meer. Mijn armen zijn het probleem niet, zit echt in de vingers. Nog goede manieren om grip te trainen?
Ik wacht wel even op de 2.1.1 versie i.v.m. mogelijke bugs.![]()
Zo stabiel als de pest...Zo kom je niet over in je posts.

Bedoel je nou dat mijn vrouw niet helemaal stabiel is?Maar die symptomen moet jij toch allemaal al snel herkend hebben?

Bedoel je nou dat mijn vrouw niet helemaal stabiel is?![]()
![]()

Eh .... ja.Zeg je nou eigenlijk gewoon dat ik een primaat ben?!?![]()
Beetje vrijdag sfeertje hierIk wacht wel even op de 2.1.1 versie i.v.m. mogelijke bugs.![]()

Kijk, de marine houdt niet van heel lang moeilijk doen over iets

Kijk, de marine houdt niet van heel lang moeilijk doen over iets![]()

Bedoel je nou dat mijn vrouw niet helemaal stabiel is?![]()
![]()
Now the monkey comes out of the sleeve.Don't lay words in my mouth...That's a whole different cookie![]()

Ja @neet61, jij las natuurlijk weer strap-ons en toen moest je direct reageren...en doe jij daar niet zo heel lang moeilijk over![]()

Yep... tuurlijk zegt ie dat.. een PRIma trainingsMAATZeg je nou eigenlijk gewoon dat ik een primaat ben?!?![]()

Yep... tuurlijk zegt ie dat.. een PRIma trainingsMAAT![]()
![]()

(gewoon omdat ik blij ben dat ik weer kan trainen!
)

), zondag legday 

Pfff... thanks Marina