darude0306
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6.334
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
Nou, ga het maar gewoon zeggen...Ik ben gisteren voor het eerst gaan Crossfitten
Ik weet dat dit niet op een BB forum thuis hoort, maar ik ga 'm toch loggen. Gewoon omdat het kan en ik dat aan een aantal beloofd had 
WOD was als volgt;
AMRAP 6; As Many Rounds As Possible in 6 minuten
Deel 1;

Verrassing...Er was een deel 2;
Vice versa van hoever je in deel 1 was gekomen. In mijn geval t/m 6.
Dusss...2 - 4 - 6x HSPU (of alternatief) en tussendoor 40 Singles, in omgekeerde volgorde

Hoop dat het een beetje duidelijk is uitgelegd
Heel intensief om een keer te doen en ga zeker nog een keer. Wat ik wel merkte is dat je op het moment zelf helemaal stuk bent, hartslag gaat binnen no-time naar max, maar dat je ook heel snel weer herstelt. Mogelijk met een andere WOD, duurt herstel langer en ga je ook kapot van de spierpijn. Nu in ieder geval geen last van.
Maar het was een leuke afwisseling van het reguliere fitness, waarbij de nadruk ook ligt op aanmoediging van je mede Crossfitters, wat net een beetje meer druk legt, dan wanneer je alleen sport.
Vanavond buik en biceps, zondag weer legday...Fijne dag nog.
Darude0306 out!
Ik weet dat dit niet op een BB forum thuis hoort, maar ik ga 'm toch loggen. Gewoon omdat het kan en ik dat aan een aantal beloofd had 
WOD was als volgt;
AMRAP 6; As Many Rounds As Possible in 6 minuten
Deel 1;
- 2x - 4x - 6x - 8x - 10x - 12x Handstand pushups (HSPU). Als je deze oefening niet kunt; alternatief is handstand maken en erachteraan een losse pushup óf plat op de grond liggen met je voeten naar de muur en zo hoog als je kunt/durft met je voeten tegen de muur op lopen, met gestrekte armen.
- 20 double unders óf 40 singles, als je geen doubles kunt. Na iedere ronde handstand pushups, volgen double unders/singles.

Verrassing...Er was een deel 2;
Vice versa van hoever je in deel 1 was gekomen. In mijn geval t/m 6.
Dusss...2 - 4 - 6x HSPU (of alternatief) en tussendoor 40 Singles, in omgekeerde volgorde

Hoop dat het een beetje duidelijk is uitgelegd

Heel intensief om een keer te doen en ga zeker nog een keer. Wat ik wel merkte is dat je op het moment zelf helemaal stuk bent, hartslag gaat binnen no-time naar max, maar dat je ook heel snel weer herstelt. Mogelijk met een andere WOD, duurt herstel langer en ga je ook kapot van de spierpijn. Nu in ieder geval geen last van.
Maar het was een leuke afwisseling van het reguliere fitness, waarbij de nadruk ook ligt op aanmoediging van je mede Crossfitters, wat net een beetje meer druk legt, dan wanneer je alleen sport.
Vanavond buik en biceps, zondag weer legday...Fijne dag nog.
Darude0306 out!

Dat gaat dus de komende 50 jaar niet lukken (ik zit op 94,6kg op het moment)...Dat wordt dus flink oefenen!