- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Ah! Fietsen dus....

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah! Fietsen dus....

Ik ging dus voor 5 x 5, workout A....en dan sta ik daar, en denk ik...is dit het? Dus wat doe je dan? Je pleurt er gewoon wat extra oefeningen bij 

Zal morgen ook vast zo zijn, maar dan is het toch cardio dag 

Ok...ik kan het gewoon nietIk ging dus voor 5 x 5, workout A....en dan sta ik daar, en denk ik...is dit het? Dus wat doe je dan? Je pleurt er gewoon wat extra oefeningen bij
5 x 5 Workout A + een beetje
Squat✔️
5 x 40kg warming up
3 x 5 x 50kg
5 x 60kg
Bench Press✔️
5 x 40kg warming up
5 × 5 x 50kg
Barbell Row✔️
5 x 40kg warming up
5 × 5 x 60kg
5 x 80kg
OHP✔️
10 x Bar warming up
3 x 5 x 40kg
Barbell shruggs (behind back)✔️
10 x 60kg
2 x 8 x100kg
2 x 10 x 60kg
Cable rows✔️
10 x 30kg warming up
10 x 40kg
2 x 10 x 50kg (max stack)
Lat pulldown (front)✔️
3 x 8 x 60kg
Straight arm pulldown✔️
3 x 10 x 22,5kg
Single arm cable bicep curls✔️
3 x 10 x 12,5kg
Rear delt flyes machine✔️
3 x 10 x 40kg
Ja, en toen had ik het gevoel dat ik er een volledige workout op had zitten...Zal morgen ook vast zo zijn, maar dan is het toch cardio dag
Voor nu...Welterusten en tot later.
Darude0306 out!![]()
Flinke training met aardig wat compounds! Nieuw schema of was dit eenmalig?
Ga donderdag toch Workout B proberen en wil dan 3x per week de 5 x 5 proberen vol te houden met de dagen ertussen cardio. Op een gegeven moment zal 5 x 5 zo zwaar worden, dat extra oefeningen niet meer nodig zijn. Althans, daar ga ik vanuit...dat is wel de bedoeling... dat je geen 'havermout' meer kan zeggenOp een gegeven moment zal 5 x 5 zo zwaar worden, dat extra oefeningen niet meer nodig zijn. Althans, daar ga ik vanuit...

Ik ging voor 5 x 5 ...en was niet voldaanGa donderdag toch Workout B proberen en wil dan 3x per week de 5 x 5 proberen vol te houden met de dagen ertussen cardio. Op een gegeven moment zal 5 x 5 zo zwaar worden, dat extra oefeningen niet meer nodig zijn. Althans, daar ga ik vanuit...
dat is wel de bedoeling... dat je geen 'havermout' meer kan zeggen![]()

5x5 is een prima schema om wat kracht op te bouwen als je hier nog niet echt op gefocust hebt, waar heb je de begin gewichten op gebaseerd?
ik zou op zo'n 80% van je 5 rep max beginnen, lowerbody lifts verhoog je met 5kg per training, echter doe jij het 3x en zou 15kg wel erg veel zijn in 1 week, wat ik zelf zou doen in joun is 5x5 en 5x3 af te wisselen, zo kun je bij de 5x3 je gewicht verhogen, de volgende training verhoog je de reps met 2.
als voorbeeldje (lowerbody) 5rm 100kg
training 1
5x5 80kg
training 2
5x3 85kg
training 3
5x5 85kg
training 4
5x3 90kg
Bij upperbody zou ik kiezen voor een 2,5kg verhoging. indien 5x3 te weinig is kan je ook nog kiezen voor 8x3 indien je het te weinig volume vind, echter denk ik dat 5x3/5x5 genoeg is.
Havermauuwwwwwt.... is het dan toch?
Die begin gewichten waren gebaseerd op eerdere 5 x 5 trainingen, minus een paar kilo. Om gewoon weer van voren af aan te beginnen zeg maar...
het zal in het begin makkelijk zijn ja, hoe ga je progressen? lineair?

Geen idee wat je daarmee bedoelt...Ik ben 40...dan is elke progressie meegenomen. Lineair, circulair, airwick, culinair, familiair![]()
oh haha, lineair is gewoon elke training gewicht verhogen met hetzelfde aantal, bijvoorbeeld elke keer 2,5kg

)

Prima workouts! Stevige V-squat ook op dat volume!!

Klinkt goed dit!Thanks! Begin ook wat krachtprogressie te merken in mijn benen. Mocht een keer tijd worden. Kuiten gaan ook goed. Beginnen wat veinnzzzz zichtbaar te worden![]()