XXL Nutrition

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Peiling Peiling Moeten moderators van onze topics afblijven?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.341
Ja dat is waar bro, kijk er iig mee uit.
Je hebt natuurlijk ook nog de plate loaded (zittend) variant --- is iig zo goed als dezelfde beweging en je kunt ook zwaar gaan.

:thumbs:

Wij hebben deze ook staan in de gym, maar die pakt voornamelijk bovenkant rug...

upload_2018-3-7_9-19-28.png

Verder ook nog wel wat plate loaded pulls, maar geen plate loaded row die echt van beneden naar boven gaat.

Ik dacht dat je deze deed met 100 kg, dat kan bijna niet....

Weighted Tricep Dips | WorkoutLabs

Was het maar zo'n feest! Damn :D

spit is een spierblessure in je rug he, en zal minder of niet meer voorkomen als je rugspieren sterker worden. Doe dus ook niet te voorzichtig met de rug.

Ik heb (helaas) een historie met veel lage rugklachten, dus ik doe toch echt wel voorzichtig (vandaar de belt). Maar zodra ik voel dat het goed gaat, dan ga ik met rug ook volledig los. Ik vind het de fijnste spiergroep om te trainen, icm biceps...Heerlijk! :flexgrin:

Ja okay, ik weet alleen dat ik de spit opgelopen heb door de Bor.
Sindsdien vind ik het een wat gevaarlijke oefening (ik doe hem alleen nog licht), tuurlijk is mijn mening wat gekleurd door eigen ervaring.

Maar toch, zekers ook weer niet te voorzichtig. Het lijkt me iig niet onverstandig om de "waarschuwing" ergens in het achterhoofd te houden.
precies.... ergens in het midden ligt meest de verstandige oplossing

• #2.344
Vandaag weer een zwaar avondje achter de rug (pun intended :D)

Schade; 1 uur en poeh 40 minuten? Score: :superman::superman::superman::superman: (omdat dit toch mijn favoriete workout is!)

DL✔️
5 x 80kg
5 x 100kg
3 x 5 x 120kg

Nautilus shruggs✔️
3 x 8 x 100kg

Plate loaded pulldown✔️
2 x 8 x 80kg
2 x 8 x 120kg

Plate loaded rows✔️
2 x 8 x 60kg
2 x 8 x 100kg

Plate loaded low rows✔️
2 x 8 x 60kg smal/wijd
2 x 8 x 80kg smal/wijd

DB rows op bankje✔️
3 x 8 x 38kg:fire::fire:

Lat pulldown (front, small grip)✔️
10 x 50kg
8 x 60kg
2 x 8 x 70kg

Lat pulldown (behind neck, wijd)✔️
10 x 50kg
8 x 60kg
2 x 8 x 70kg:fire:

LifeFitness seated row✔️
3 x 8 x 27kg:fire:

Leegpompen;
EZ preacher curls✔️

3 x 8 x 28kg:fire::fire:

EZ upright rows✔️
3 x 8 x 28kg

Technogym arm curl✔️
3 x 8 x 25kg

Cable curls✔️
3 x 10 x 20kg

Touwtje met schijf oprollen
3x op, 3x af x 2,5kg:fire::fire::fire: gruwelijke pomp in onderarmen...

upload_2018-3-8_22-43-23.png

Genoeg! Nu naar bed :zzz:

Truste en tot later. Darude0306 out! :wave2:

Yep, waren enkele...Had het gevoel dat mijn armen er op het gegeven moment afvielen :D

Meer met je elleboog tillen, ik deed dit vroeger ook zoala jou. Kijk is naar de anatomie van de latissimus dorsi en till vanuit je elleboog naar je heup, weet zeker dat je met de helft van het gewicht meer in je rug voelt

• #2.348
Meer met je elleboog tillen, ik deed dit vroeger ook zoala jou. Kijk is naar de anatomie van de latissimus dorsi en till vanuit je elleboog naar je heup, weet zeker dat je met de helft van het gewicht meer in je rug voelt

Hoe weet jij hoe ik deze oefening uitvoer? :p Ik til ook vanuit m'n elleboog, richting mijn heup (dus schuin naar achteren)...

Normaal doe ik deze met minder gewicht, maar wilde gisteren gewoon even de schijven door het dak gooien!! :D

Hoe weet jij hoe ik deze oefening uitvoer? :p Ik til ook vanuit m'n elleboog, richting mijn heup (dus schuin naar achteren)...

Normaal doe ik deze met minder gewicht, maar wilde gisteren gewoon even de schijven door het dak gooien!! :D
Maar dat was ook mijn gedachte hoor bij 'mijn armen vielen er af', dan moet je meer lats gebruiken :D
Die oefening met touwtje heb ik al eens vaker mensen op horen schelden, dat is blijkbaar zwaarder dan het lijkt....

• #2.350
Maar dat was ook mijn gedachte hoor bij 'mijn armen vielen er af', dan moet je meer lats gebruiken :D
Die oefening met touwtje heb ik al eens vaker mensen op horen schelden, dat is blijkbaar zwaarder dan het lijkt....

Zooo...dat touwtje...jemig wat zwaar! En dan hing er maar een schijfje van 2,5kg aan, op een gegeven moment gaat het gewoon niet meer. Branden... :fire::fire::emo:

Het is natuurlijk geen aanval op je, ik wil je graag helpen om je beste physique te krijgen. Bij een rug oefening hoor je je armen niet echt te voelen, als je dus zo erge burn in je armen hebt doe je toch teveel met je biceps ga ik vanuit

omdat ik dit zelf ook altijd met dik 50kg deed, nu doe ik het met zo'n beetje de helft, het zou zonde zijn als je dezelfde fout maakt die ik maakte terwijl ik meekijk en je kan verbeteren waardoor je meer gainz pakt in de zelfde tijd.
voel niks/nauwelijks iets in mijn armen maar de lat kan helemaal niks meer. Ik voel bij mijn gehele rug training nauwelijks mijn armen meer, rug groeit 3/4x zo hard en kan na de training gewoon biceps doen alsof ik rug niet getraind heb. Ben bij bijna elke oefenig met de helft van het gewicht gaan werken.

Het is natuurlijk geen aanval op je, ik wil je graag helpen om je beste physique te krijgen. Bij een rug oefening hoor je je armen niet echt te voelen, als je dus zo erge burn in je armen hebt doe je toch teveel met je biceps ga ik vanuit

omdat ik dit zelf ook altijd met dik 50kg deed, nu doe ik het met zo'n beetje de helft, het zou zonde zijn als je dezelfde fout maakt die ik maakte terwijl ik meekijk en je kan verbeteren waardoor je meer gainz pakt in de zelfde tijd.
voel niks/nauwelijks iets in mijn armen maar de lat kan helemaal niks meer. Ik voel bij mijn gehele rug training nauwelijks mijn armen meer, rug groeit 3/4x zo hard en kan na de training gewoon biceps doen alsof ik rug niet getraind heb. Ben bij bijna elke oefenig met de helft van het gewicht gaan werken.
Klopt helemaal. Ik doe het ook met veel minder gewicht, als ik het met meer doe dan trekt mijn rug het niet en ga ik met de biceps compenseren, dat is niet de bedoeling.

Hard gewerkt man!! Mooie workout weer!:cheer:

Zou hij kuren voor dat fysiek??

Niet perse voor massa, voor kracht ben ik er vrij zeker van.

ik dacht dat zijn lifts ongeveer 130kg bench, 160kg sq en 220kg dl waren tenminste dat heb ik hem dacht ik ooit een keer zien doen.
Als je nagaat dat hij rond de 190-195 is dacht ik, lange armen met een smalle bouw (kijk maar naar polsen en enkels), hij was ooit een keer 90kg toen hij die lifts haalde, en hij is eigenlijk het hele jaar 10% of lager. Alles te samen brengt al wel wat twijfels op aangezien dat toch goede lifts zijn. Daarnaast is die andere gast ome wutru 100% niet natty, heeft ook wedstrijden gedraait, en hij tilt hetzelfde en soms zelfs minder als beukers, heeft veel meer massa en betere leverages.De techniek die ze beide gebruiken is soms ook echt om te huilen. Ik kijk heel soms is een klein stukje van zo'n filmpje en natuurlijk betere lifts trekken meer kijkers, dus warom zou hij het niet doen?
Een beetje anavar zou ik niet raar van op kijken.

er zijn genoeg goeie mensen op joeptjoep, je hoeft echt niet naar pannekoeken te kijken :D

Niet perse voor massa, voor kracht ben ik er vrij zeker van.

ik dacht dat zijn lifts ongeveer 130kg bench, 160kg sq en 220kg dl waren tenminste dat heb ik hem dacht ik ooit een keer zien doen.
Als je nagaat dat hij rond de 190-195 is dacht ik, lange armen met een smalle bouw (kijk maar naar polsen en enkels), hij was ooit een keer 90kg toen hij die lifts haalde, en hij is eigenlijk het hele jaar 10% of lager. Alles te samen brengt al wel wat twijfels op aangezien dat toch goede lifts zijn. Daarnaast is die andere gast ome wutru 100% niet natty, heeft ook wedstrijden gedraait, en hij tilt hetzelfde en soms zelfs minder als beukers, heeft veel meer massa en betere leverages.De techniek die ze beide gebruiken is soms ook echt om te huilen. Ik kijk heel soms is een klein stukje van zo'n filmpje en natuurlijk betere lifts trekken meer kijkers, dus warom zou hij het niet doen?
Een beetje anavar zou ik niet raar van op kijken.
:roflol::roflol::roflol:

Terug
Naar boven