toenlytje
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 718
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 40kg
Je kunt lachen wat je wilt, verklaar het eens dan?
ik durft te wedden dat het nog wel een keer aan het licht komt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand beschuldigen van gebruik door die krachtstatsJe kunt lachen wat je wilt, verklaar het eens dan?
ik durft te wedden dat het nog wel een keer aan het licht komt.

Iemand beschuldigen van gebruik door die krachtstats![]()
Ok danJe hebt duidelijk het hele verhaal niet gelezen, die krachtstats kunnen prima voor een natty. Iets verder lezen voor je begint te praten meneertje

Het is natuurlijk geen aanval op je, ik wil je graag helpen om je beste physique te krijgen. Bij een rug oefening hoor je je armen niet echt te voelen, als je dus zo erge burn in je armen hebt doe je toch teveel met je biceps ga ik vanuit
omdat ik dit zelf ook altijd met dik 50kg deed, nu doe ik het met zo'n beetje de helft, het zou zonde zijn als je dezelfde fout maakt die ik maakte terwijl ik meekijk en je kan verbeteren waardoor je meer gainz pakt in de zelfde tijd.
voel niks/nauwelijks iets in mijn armen maar de lat kan helemaal niks meer. Ik voel bij mijn gehele rug training nauwelijks mijn armen meer, rug groeit 3/4x zo hard en kan na de training gewoon biceps doen alsof ik rug niet getraind heb. Ben bij bijna elke oefenig met de helft van het gewicht gaan werken.

Die wil ik ook echt eens proberen, heb je daar een apparaat voor of maak je dit zelf met bands en schijfje?
Niet zoveel naar die pannekoek van een beukers kijken jij, wat is dat een praatjesmaker met weinig kennis zeg.
Eerste bekende fakenatty youtuber van nederland

Klopt helemaal. Ik doe het ook met veel minder gewicht, als ik het met meer doe dan trekt mijn rug het niet en ga ik met de biceps compenseren, dat is niet de bedoeling.

Leuk man. Succes!want morgen hardloopwedstrijd en wil niet teveel spierpijn hebben...
Nice treen!!
Morgen dus hard voor jezelf proberen weg te lopen
succes!![]()

Ohja, ik heb ook nog even (fasted) getraind zojuist. Effe een beetje freewheelen, want morgen hardloopwedstrijd en wil niet teveel spierpijn hebben...
Squats✔️
2 x 5 x 60kg
2 x 5 x 80kg
Smith calf raises✔️
10 x 40kg WU
10 x 60kg
10 x 80kg
10 x 100kg
Lying leg press✔️
10 x slee
10 x 80kg
3 x 10 x 100kg smal/wijd/kuiten
Plate loaded rear kick✔️
10 x 20kg
10 x 40kg
10 x 50kg
Incline chest press✔️
10 x 40kg WU
3 x 10 x 50kg
Smith behind neck press✔️
3 x 10 x 20kg
10 x 30kg slowwww
Incline DB flyes✔️
3 x 10 x 14kg
Side lat raises✔️
3 x 8 x 10kg
Delt cable flyes (1 miljoen katrollen)✔️
3 x 10 x 3,25kg
Dusss.... morgen CPC lopen en ff geen training. Leuke afwisseling!
Fijn weekend verder. Darude0306 out!![]()
Succes en veel plezier morgen met hardlopen!
Je bent gek zat dat je dan alsnog je benen en kuiten gaat trainen![]()
Leuk man, succes morgen. Hoe ver is het van de pier naar de city?
Ed: ff opgezocht... halve marathon![]()
Tis maar 5km...Succes en veel plezier morgen met hardlopen!
Je bent gek zat dat je dan alsnog je benen en kuiten gaat trainen![]()

Haha dat vind ik dus ook, mij zie je sowieso niet aan een hardloopwedstrijd mee doen laat staan de dag ervoor nog even wat squatten
Das voor menig DBB-er al veel.Nee hoor Neetje is geen halve marathonTis maar 5km...

hier was het bijna de hele dag regen. 

Gelukkig maar, das alleen voor de wedstrijdlopers dus.
2 vingers in de neus

Slecht voor de ademhaling.

Did it! 29 minuten...toch niet slecht voor een ongetrainde ex-fatty!![]()