darude0306
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6.334
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
Ja en ik had nog wel hoger gekund voor mijn gevoel, maar nog niet gedaan. Alles op z'n tijd! Moest nog een paar oefeningen...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mooie training kerel! Lekker ook die squat PR!
Heb je je voeding nog aangepast eigenlijk?
Wait whutThanks! Mijn voeding zit nog steeds rond de 2.200kcals per dag. Wil dit weekend even naar de tekentafel...voedingsschema aanpassen en een kuurschemaatje in elkaar flansen...

Wat staat er op de planning en helemaal goed ingelezen?Ja, wordt wel een keer tijd toch? Heb het al tijden liggen...moet het toch voor de uiterste houdbaarheidsdatum opmaken?
Wat staat er op de planning en helemaal goed ingelezen?

Godver!2gr creatine in de ochtend...2gr creatine in de avond. En dan nog 2 scoop whey verdeeld over de dag. Moet nog even kijken wat de halfwaardetijd daarvan is, om goed te plannen!![]()

Wil je het wel gaan loggen? Ik ben hier ook erg benieuwd naar.........ik heb het zelf ook al gekocht, maar weet niet zo goed wat ik moet doen........en doe je een nakuurtje? Mijn dealer keek me raar aan toen ik ernaar vroeg![]()
2gr creatine in de ochtend...2gr creatine in de avond. En dan nog 2 scoop whey verdeeld over de dag. Moet nog even kijken wat de halfwaardetijd daarvan is, om goed te plannen!![]()
Eikel...2gr creatine in de ochtend...2gr creatine in de avond. En dan nog 2 scoop whey verdeeld over de dag. Moet nog even kijken wat de halfwaardetijd daarvan is, om goed te plannen!![]()
Ik dacht al...
Haha...ja, ik twijfelde. Ben nog maar een groentje hè? Dus rustig opbouwen...
Twijfel of ik wil gaan loggen...Men heeft al snel een oordeel als je gaat kuren. Nakuur zal ongeveer 3 weken 350gr kwark EOD zijn. Ma- Wo- Vr denk ik. Is dat een goed schema denk je?
Mijn vrouw is er ook achter nu sinds de BCAA kuur. Kwaad dat ze was!!thuis weten ze ook nog niks dus moet het ook nog stiekem zien te doen.
Zit nu in de nakuur (gember...
)2gr creatine in de ochtend...2gr creatine in de avond. En dan nog 2 scoop whey verdeeld over de dag. Moet nog even kijken wat de halfwaardetijd daarvan is, om goed te plannen!![]()

Ja dat oordeel ben ik ook wel bang voor inderdaad.........thuis weten ze ook nog niks dus moet het ook nog stiekem zien te doen.......wil dus zeker niet te snel groeien (anders valt het op), dus denk dat ik jouw doseringen maar halveer dan........mhmmmmm die nakuur lijkt me wel okay inderdaad

Mijn vrouw is er ook achter nu sinds de BCAA kuur. Kwaad dat ze was!!Zit nu in de nakuur (gember...
)

Lekker PR gehaald, altijd een goed gevoel
Ik krijg trouwens moeite om het 5x5 nog te herkennen in je training.![]()
Klopt...die 5x5 zoek ik ook nog. Heb toch maar vastgehouden aan m'n oude schema, wat ik af en toe nog wel afwissel met een pull/push dagje tussendoor. Voel ik me goed bij. Zie geen groei (interesseert me ook niet echt), maar zie wel dat het allemaal net iets strakker wordt. Broodjes voor de zomer, is het streven. Is erg lastig