XXL Nutrition

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Peiling Peiling Moeten moderators van onze topics afblijven?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.421
Gisteren een quality dagje gehad met de baas. Heerlijk gaan sauna-en in Bussloo. Wat was dat weer relaxed zeg. Maar wel errug koud :shake:

Vanochtend weer een traininkie gedaan. Half legs, half chest + wat ab shit...dinsdag de andere helft! :D

V-squat✔️
10 x 40kg
8 x 80kg
8 x 100kg
10 x 120kg

Lying leg curls✔️
10 x 25kg
10 x 30kg
10 x 40kg

Incline/decline calf raises✔️
10 x 80kg
10 x 120kg
10 x 140kg

Bench press✔️
10 x bar
3 x 8 x 60kg

Decline bench✔️
10 x bar
3 x 8 x 60kg

Cable flyes✔️
10 x 10kg
2 x 10 x 12,5kg
10 x 7,5kg

Ab work:
Incline Russian twists SS ✔️

3 x 15 +10kg schijf

Incline abs bank✔️
3 x 15 x BW

Plank
1 minuut 2:fire:
38 seconden:fire::fire:
1 minuut 2:fire::fire::fire:

30 minuten loopband...

En voor velen zal dit niet zo bijzonder zijn, maarrrrrrr....er zat vanochtend een kleine zichtbare vein op mijn buik !!! :huilen: van geluk.... :roflol:

Niet schrikken...het is nogal close-up! :hahaha:

IMG_4760.JPGIMG_4759.JPG

Fuark, in.

Wat is een V-squat? #durftevragen

Lijkt me overigens geen vetpercentage van 50% + hoor.

• #2.424
Fuark, in.

Wat is een V-squat? #durftevragen

Lijkt me overigens geen vetpercentage van 50% + hoor.

Welkom! Leuk dat je meekijkt.

Dit is een v-squat. Dit model hebben wij staan, zijn er veel van...
X17-750x750.png

Vet% is gelukkig nooit zo hoog geweest, maar dat staat voor de lol in mijn profiel. Ik weet niet wat het is, maar ik kom van 130kg, naar nu 95kg, dus het zal wel aardig wat gezakt zijn :D

Je hebt zijn hoofd dan ook niet gezien. ;)

:D

:roflol: lullo haha

Vet% is gelukkig nooit zo hoog geweest, maar dat staat voor de lol in mijn profiel. Ik weet niet wat het is, maar ik kom van 130kg, naar nu 95kg, dus het zal wel aardig wat gezakt zijn :D
Netjes zeg! Flink gewichtsverlies, hoe lang over gedaan?

Ben zelf ook ongeveer 20kg kwijt over 2 jaar.

• #2.428
Netjes zeg! Flink gewichtsverlies, hoe lang over gedaan?

Ben zelf ook ongeveer 20kg kwijt over 2 jaar.

Ik heb er een jaar over gedaan. Laatste loodjes nu, voordat ik tevreden ben. Heb geen podium of bodybuilders fysiek ambities, dus ik mag tevreden zijn. Wat droger en gespierder is natuurlijk prima, maar het moet ook leuk blijven... ;) En ben ook geen 18 meer...

Da’s fijn he Rook?! :thumb: Dat gevoel zul jij herkennen...

Ik heb er een jaar over gedaan. Laatste loodjes nu, voordat ik tevreden ben. Heb geen podium of bodybuilders fysiek ambities, dus ik mag tevreden zijn. Wat droger en gespierder is natuurlijk prima, maar het moet ook leuk blijven... ;) En ben ook geen 18 meer...
Hoe heb je het aangepakt? Groot calorietekort, veel cardio of wat?

Ik ken menigeen van 18 waarvan jij het dubbel en dwars wint hoor! :thumb:
Je mag zeker tevreden zijn vind ik.. je hebt al een top prestatie neergezet en dat doen niet veel mensen je na. Dus lekker doorgaan en gewoon genieten van de weg naar nog tevredener worden. :)

• #2.434
:roflol: eens met @Skatermarvin ... aparte zin om zo te lezen...
Maar ach.. alles beter dan op je knieen onder het bureau :p :D :rolleyes:

Dat ligt er toch aan bij wie je onder het bureau mag... :roflol: Toch? :eyebrow:

Hoe heb je het aangepakt? Groot calorietekort, veel cardio of wat?

Eetpatroon op de schop, sportschoolabonnement weer in gebruik nemen en volhouden!

Ik ben uiteraard veel gezonder gaan eten, letten op wat voor soort calorieën ik nou binnen krijg. Ik haal ze voornamelijk uit eiwitten en koolhydraten en zit (meestal) laag in vet. Tis is als oud dikkerdje ook heel eng om vet te eten, maar je hebt ze zo hard nodig...

Daarnaast gewoon hard gaan sporten. Was een zwaar jaar, maar de moeite waard.

• #2.435
  • #2.438
Terug
Naar boven