XXL Nutrition

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Peiling Peiling Moeten moderators van onze topics afblijven?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Nice train! en nice Vein! :D

Gaat lekker hier. Relaxte Paas workout! :thumb:
Lekker "bankzaken" doen vanavond! :D

1 miljard katrollen en nog steeds zo weinig gewicht?:trollface:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.508
Training van vanavond...Heb de training van @toenlytje eens geprobeerd na te doen. Ongetwijfeld met lichtere gewichten, maar het gaat om de inzet :flexgrin:

Schade; 1 uur en 34 minuten? Niet exact bijgehouden... Score; :superman::superman::superman: (vanwege fijne pomp vanaf de eerste superset... :fire::fire:)

Superset 1 (deze volledig superset)✔️
Bent over row

4 x 12 x 60kg
Standing side lateral raise
4 x 12 x 8kg
Seated dumbell curl
4 x 12 x 12kg

Superset 2 (oefeningen achter elkaar ivm drukte, zonder pauze)✔️
Vertical traction

4 x 15 x 80kg
Machine shoulder press
2 x 12 x 25kg
12 x 22,5kg:fire::fire:
12 x 20kg:fire::fire:
EZ bar preacher curl
4 x 15 x 23,5kg

Superset 3 (oefeningen achter elkaar ivm drukte, zonder pauze)✔️
Dumbell row

4 x 15 x 24kg
Rear delt fly machine
4 x 15 x 33kg
Two arm cable curl
4 x 15 x 17,5kg

Superset 4 (deze volledig superset)✔️
Underhand grip row

4 x 15 x 40kg
Dumbell front raise
4 x 15 x 6kg
One arm (DB) preacher curl
4 x 8 x 12kg:fire::fire::fire:

Leuke workout zo, flink pompen...Gaan we vaker proberen.

Beetje pomp proberen vast te leggen...

IMG_4828.JPG IMG_4830.JPG IMG_4831.JPG IMG_4832.JPG

Nu...naar bed! :zzz:

Truste en tot later. Darude0306 out! :wave2:

Ouwe pompert :D

Training van vanavond...Heb de training van @toenlytje eens geprobeerd na te doen. Ongetwijfeld met lichtere gewichten, maar het gaat om de inzet :flexgrin:

Schade; 1 uur en 34 minuten? Niet exact bijgehouden... Score; :superman::superman::superman: (vanwege fijne pomp vanaf de eerste superset... :fire::fire:)

Superset 1 (deze volledig superset)✔️
Bent over row

4 x 12 x 60kg
Standing side lateral raise
4 x 12 x 8kg
Seated dumbell curl
4 x 12 x 12kg

Superset 2 (oefeningen achter elkaar ivm drukte, zonder pauze)✔️
Vertical traction

4 x 15 x 80kg
Machine shoulder press
2 x 12 x 25kg
12 x 22,5kg:fire::fire:
12 x 20kg:fire::fire:
EZ bar preacher curl
4 x 15 x 23,5kg

Superset 3 (oefeningen achter elkaar ivm drukte, zonder pauze)✔️
Dumbell row

4 x 15 x 24kg
Rear delt fly machine
4 x 15 x 33kg
Two arm cable curl
4 x 15 x 17,5kg

Superset 4 (deze volledig superset)✔️
Underhand grip row

4 x 15 x 40kg
Dumbell front raise
4 x 15 x 6kg
One arm (DB) preacher curl
4 x 8 x 12kg:fire::fire::fire:

Leuke workout zo, flink pompen...Gaan we vaker proberen.

Beetje pomp proberen vast te leggen...

IMG_4828.JPG IMG_4830.JPG IMG_4831.JPG IMG_4832.JPG

Nu...naar bed! :zzz:

Truste en tot later. Darude0306 out! :wave2:

netjes kerel, nog niet high genoeg in reps eigenlijk he :cool:

wat vond je ervan?

Ziet er weer strak uit allemaal!
Top training en Nice pica's :D

Had al een tijdje hier niet gekeken, maar gast je gaat lekker vooruit man! :thumb:

• #2.514

:flexgrin:

netjes kerel, nog niet high genoeg in reps eigenlijk he :cool:

wat vond je ervan?

Thanks! Ik vond het een hele fijne training. Heb nog een opgepompt gevoel in mijn rug man haha...Zou ook graag de chest/push training voorbij zien komen, om uit te proberen ;) Zat inderdaad nog wat laag in reps, maar komt omdat ik het gewicht simpelweg te hoog pakte. Gaan we de volgende keer anders doen, dan is de pomp nog heftiger denk ik...

Ziet er weer strak uit allemaal!
Top training en Nice pica's :D

Thanks Marina! :kiss:

Had al een tijdje hier niet gekeken, maar gast je gaat lekker vooruit man! :thumb:

Thanks kerel...jouw logje gaat ook als een speer man! :flexbiceps:

Ik las in eerste instantie "Nice pizza's" :D

Dat ga ik denk ik dit weekend maar weer eens maken! Zit in een kleine bulk (op ca. 2.500kcals p/d) en merk dat dit mijn kracht goed doet. Ben wel wat zwaarder/voller geworden, ongeveer 2 kilo in 2 weken, maar dat kan ook vocht zijn door creatine inname. Hier ben ik vandaag mee gestopt om te kijken of ik dat weer kwijt raak...Zolang ik maar niet te veel vet aanzet, maar dat lijkt mee te vallen ;)

Dat ga ik denk ik dit weekend maar weer eens maken! Zit in een kleine bulk (op ca. 2.500kcals p/d) en merk dat dit mijn kracht goed doet. Ben wel wat zwaarder/voller geworden, ongeveer 2 kilo in 2 weken, maar dat kan ook vocht zijn door creatine inname. Hier ben ik vandaag mee gestopt om te kijken of ik dat weer kwijt raak...Zolang ik maar niet te veel vet aanzet, maar dat lijkt mee te vallen ;)
Waar het hoofd van vol is ... :D
Niks mis met een pizza met een beetje extra kip en groente bv, en wat voorzichtiger in vet en kaas.
Het kan toch bijna niet dat een grote vent als jij veel vet aanzet met 2500 kC, dat kan je best hebben hoor :thumb:

Gains have been made!

Lekkere workout hoor! Ik hou ervan..lekker volume, giant sets..hop hop!:woot:

• #2.517
Waar het hoofd van vol is ... :D
Niks mis met een pizza met een beetje extra kip en groente bv, en wat voorzichtiger in vet en kaas.
Het kan toch bijna niet dat een grote vent als jij veel vet aanzet met 2500 kC, dat kan je best hebben hoor :thumb:

Vind het nog steeds heel eng Neet, om hoog in kcals te gaan zitten...Maar ik weet nu dat het er ook weer af kan en dat is een fijne gedachte. Dus een kleine bulk voor krachtgains is op z'n tijd helemaal niet zo gek ;)

Gains have been made!

Lekkere workout hoor! Ik hou ervan..lekker volume, giant sets..hop hop!:woot:

Working on it! Ja, dit was een fijne workout. Eindelijk weer eens het gevoel dat ik een volledige spiergroep heb aangepakt. Die houden we erin... :D

Vind het nog steeds heel eng Neet, om hoog in kcals te gaan zitten...
Ik snap het wel hoor, als je nu naar jezelf kijkt en bedenkt hoe dik je was, dat je dan denkt: dat nooit meer.
Maar je moet wel in een situatie komen waarbij het gewicht minstens in evenwicht is, en je voldoende energie hebt om kracht op te blijven bouwen.

• #2.519
Ik snap het wel hoor, als je nu naar jezelf kijkt en bedenkt hoe dik je was, dat je dan denkt: dat nooit meer.
Maar je moet wel in een situatie komen waarbij het gewicht minstens in evenwicht is, en je voldoende energie hebt om kracht op te blijven bouwen.

Zeker! En daarom nu een kleine bulk...kijken wat dat doet. Als ik tevreden ben hoe dat er over een maandje uitziet, dan heb ik altijd nog tijd om voor de zomer weer wat kwijt te raken :loopband:

2kg komt waarschijnlijk door verhoging van koolhyrdaten = meer vocht vasthouden. Kan een soort rebound effect zijn waarbij je van een hele lange cut ineens in een bulk gaat. Goede keuze even wat kgs pakken!

Terug
Naar boven