XXL Nutrition

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Peiling Peiling Moeten moderators van onze topics afblijven?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.521
2kg komt waarschijnlijk door verhoging van koolhyrdaten = meer vocht vasthouden. Kan een soort rebound effect zijn waarbij je van een hele lange cut ineens in een bulk gaat. Goede keuze even wat kgs pakken!

Is wel eng hoor...om je gewicht 's-ochtends op 96kg te zien en 's-avonds ineens op 99kg :eek: Uiteraard gewoon maaginhoud (drink ook ca. 3,5ltr water per dag), maar tochhhhh...

Is wel eng hoor...om je gewicht 's-ochtends op 96kg te zien en 's-avonds ineens op 99kg :eek: Uiteraard gewoon maaginhoud (drink ook ca. 3,5ltr water per dag), maar tochhhhh...

haha, dat is vind ik juist het mooiste wat er is, zwaarder worden. als ik 2500kcal eet ben ik binnen 2 maand weer 80kg denk ik

Tuurlijk is het eng om meer te gaan eten als je een wat 'voller' verleden nog op je netvlies hebt.

Maar je bent er zelf bij en jij weet dondersgoed wat je wel en niet moet doen om je resultaat te halen.

Dus lekker genieten van die pizza :D
Muscle meat high protein ;)
Dan heb je daarna nog ruimte voor een toetje ook en zit je misschien net aan aan de 1000 kcal. Das keurig toch! ;)

• #2.524
haha, dat is vind ik juist het mooiste wat er is, zwaarder worden. als ik 2500kcal eet ben ik binnen 2 maand weer 80kg denk ik

Ik zie mijn gewicht nu liever nog wat omlaag gaan dan omhoog, maar af en toe wat meer voedingsmiddelen erin kan denk ik geen kwaad. Zolang ik maar niet doorstoom naar de 110kg, vind ik het prima. Tenzij het VVM is ;)

Tuurlijk is het eng om meer te gaan eten als je een wat 'voller' verleden nog op je netvlies hebt.

Maar je bent er zelf bij en jij weet dondersgoed wat je wel en niet moet doen om je resultaat te halen.

Dus lekker genieten van die pizza :D
Muscle meat high protein ;)
Dan heb je daarna nog ruimte voor een toetje ook en zit je misschien net aan aan de 1000 kcal. Das keurig toch! ;)

1000kcals voor avondeten? :eek::eek: Pfff...dat kan ik me niet meer herinneren hoor. Ik maak er zelf een high protein pizza van. Bloemkoolbodem....zelfgemaakte tomatensaus, Musclemeat kipfilet chunks en Musclemeat paprikareepjes, knoflook, kruiden en een beetje 30+ kaas. Kan me er nu al op verheugen! drool:

Ziet er aardig buf uit man !

goed fysiek :thumbup:
hard voor gewerkt kerel
beetje meer eten kan geen kwaad als je al zo lang aan het afvallen bent, en voller zijn is niet perse dikker zijn, je weet hoe het spelletje gaat nu.

• #2.528
Zaterdagochtend (fasted) workout...Godskolere wat een zware training! Maar wel met een heerlijk gevoel de sportschool uit :flexgrin:

Schade: 1 uur en 40 minuten Score: :superman::superman::superman::superman:
V-squat✔️
15 x 40kg
15 x 60kg
15 x 80kg
10 x 120kg

Incline plate loaded leg press (zonder slee)✔️
10 x 80kg warming up
12 x 120kg
12 x 160kg
12 x 200kg

Leg extensions✔️
10 x 40kg warming up
12 x 45kg
12 x 50kg
12 x 55kg

Lying leg curls✔️
15 x 20kg
15 x 25kg
15 x 30kg
15 x 35kg

Incline plate loaded calf raises✔️
15 x 80kg
15 x 100kg
15 x 120kg

Standing plate loaded leg curls✔️
3 x 15 x 15kg

Seated calf raises✔️
15 x 40kg
15 x 60kg
15 x 80kg

Ab- & adductor✔️
3 x 15 x 60kg

Ab work

Incline Russian twists SS ✔️

3 x 15 +10kg schijf

Incline abs bank✔️
3 x 15 x BW

Crunches✔️
4 x 20 +5kg

Hanging knee raises✔️
3 x 10 x BW

Done! En leeg...en honger...en moe...enzo! :D

Nu gezellig met m'n dochter de stad in om spullen voor haar schoolkamp te kopen...Fijne zaterdag!

Darude0306 out! :wave2:

DE TE-RING!

Wat een workout weer man! Kon je nog uit bed komen vandaag?

• #2.530
slaap je tenminste wel goed :D

• #2.532
En wat doe je op je vrije zondag? Juist...je traint thuis! :flexgrin:

Thuis workout...Mix van wat voorhanden was :)

Alle pulls/rows volledig TUT en MMC en 2 seconden heen, 2 seconden terug...Ondanks lage gewicht lekker branden :fire:

Seated rope rows✔️
4 x 12 x 30kg

Lat pulls behind neck✔️ SS
4 x 12 x 30kg

Lat pulls front to chest✔️
4 x 12 x 30kg

Straight BB curls✔️
4 x 10 x 30kg

Wide grip rows✔️ SS
4 x 12 x 30kg

BB OHP✔️
4 x 12 x 30kg

EZ bar curls✔️ SS
4 x 12 x 25,5kg

Side raises✔️
4 x 10 x 9,5kg

Nu lekker UFC kijken...en beetje chillen. Fijne zondag nog.

Darude0306 out! :wave2:

• #2.535
Dusssss...ik heb voor mezelf een soort challenge ingesteld. Ik ga t/m 9 mei a.s. iedere dag 100 pushups doen en 4 * 30 seconden planken. Gewoon kijken of ik iets aan m'n lijf zie veranderen (en tis ook nog eens goed voor m'n core ;)) Vanavond gelijk begonnen...

25 pushups en direct 30 seconden plank

4 "sets" achter elkaar...Minuut tussen elke set. Flink vermoeiend vond ik het.

Who's with me?

Niemand natuurlijk...doe eens normaal man! Met je gekkigheid... :roflol:

Dusssss...ik heb voor mezelf een soort challenge ingesteld. Ik ga t/m 9 mei a.s. iedere dag 100 pushups doen en 4 * 30 seconden planken. Gewoon kijken of ik iets aan m'n lijf zie veranderen (en tis ook nog eens goed voor m'n core ;)) Vanavond gelijk begonnen...

Who's with me?

gaat dat je training niet in de weg zitten? ik pass, meer is niet altijd beter

• #2.537
gaat dat je training niet in de weg zitten? ik pass, meer is niet altijd beter

Geen idee of het iets in de weg zit...Voor m'n core kan het sowieso geen kwaad denk ik. Al 20 jaar last van lage rugklachten en sinds ik (weer) ben begonnen met trainen is dit aanzienlijk minder. Extra core-kracht is in mijn geval dus zeker positief!

What doesn't kill you, makes you stronger... :flexgrin:

Je doet vind ik al heel erg veel volume maargoed als jij het aan kunt dan zou ik zeggen go for it

Who's with me?

Nou vooruit, ik doe met je mee. T/m 9 april :p

• #2.540
Je doet vind ik al heel erg veel volume maargoed als jij het aan kunt dan zou ik zeggen go for it

equaliser_volume.gif

Nou vooruit, ik doe met je mee. T/m 9 april :p

:roflol:

Terug
Naar boven