XXL Nutrition

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Peiling Peiling Moeten moderators van onze topics afblijven?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.701
10km is goed te doen en een mooie afstand. Perfecte balans tussen goede conditie en niet te lange afstanden.

Ik ben nog in training Rook! :D Heb 3 jaar niet gerend en afgelopen jaar volledig gefocust op kracht. Lopen is niet echt mij ding, wat postuur betreft. Maar ik vind het wel heerlijk...Dus in ieder geval 1x per week naar buiten en minstens 2x per week op de loopband.

giphy.gif

Snap ik. 5 maanden zou moeten kunnen van 4km naar 10km. Heb je ook een snelheid of tijd in gedachten waar je voor wilt gaan?

• #1.703
  • #1.705
  • #1.709
Eerste echte workout van 2018 gisteren...heb mijn pull/push schema weer eens uit het stof getrokken. Gisteren was pull aan de beurt...beetje opgeleukt met extra oefeningen. Het voelde goed...

Schade: 1 uur en 40 minuten Score: :superman::superman::superman:

Deadlifts (1e keer na operatie)✔️
5 x 60kg warmup
3 x 5 x 100kg
5x120kg

Lat pulldowns (behind neck)✔️
10 x 70kg warming up
2 x 10 x 80kg

Pulldowns (front, smal)✔️
10 x 70kg warming up
2 x 10 x 80kg

Seated cable rows (small grip)✔️
2 x 10 x 45kg
2 x 10 x 50kg

Face pulls✔️
4 x 10 x 15kg

Pullups✔️
3x8xBW

DB Hammer curls SS✔️
2 x 10 x 14kg
2 x 10 x 16kg

Reverse grip BB curls✔️
2 x 10 x 18kg
2 x 10 x 23kg

Dumbbell curls✔️
3 x 10 x 14kg

Shruggs (Nautilus)✔️
10 x 80kg
2 x 8 x 80kg (grip weg)

Technogym Plate loaded low row✔️
10 x 40kg
10 x 60kg
2 x 10 x 30kg per arm smal/wijd

Vertical traction✔️
10 x 80kg warming up
3 x 10 x 90kg

We hadden pomp! :D

704CFADF-00CB-4350-A4D2-7D6CFF04383A.jpeg 27FBFA88-DF0A-4B04-9A7A-0858B5E0211C.jpeg

Vanavond weer een cardio-avondje :loopband:

Voor nu: Fijne dag! Darude0306 out :wave2:

Nette training man. En fijn dat je de buikwand toestand nu achter de rug hebt.
Wat hardlopen betreft: doe maar voorzichtig met je 97 kg. De enkels en knieeen moeten flinke klappen verwerken bij iedere stap en je hebt zo blessures als je te fanatiek van start gaat. Easy does it :)

• #1.713
Nette training man. En fijn dat je de buikwand toestand nu achter de rug hebt.
Wat hardlopen betreft: doe maar voorzichtig met je 97 kg. De enkels en knieeen moeten flinke klappen verwerken bij iedere stap en je hebt zo blessures als je te fanatiek van start gaat. Easy does it :)

Thanks Neet! Training ging inderdaad goed. Fijn dat ik weer kan DL-en, zonder problemen...

Ik doe rustig aan hoor met hardlopen. Mijn knieën vinden het inmiddels in ieder geval prettiger dan toen ik nog 120kg woog ;) Maar indd rustig an...Ben nog steeds aan het afvallen, dus het zal steeds makkelijker gaan :thumb:

Aders, aders, aders:woot:

• #1.715
Best fijne spierpijn na afgelopen training :D Gisteren een cardio-avondje ingepland :loopband:

Loopband✔️
40 minuten, ren/wandel/ren :zweet:

Crosstrainer✔️ (blijft een kutapparaat :fire:)
10 minuten

Total abdominal✔️
4x25x50kg

Hanging knee raises✔️
3x10

Loopband✔️ :zweet:
20 minuten interval

Vanavond weer tijd voor een push training...Can't wait! :wl:

• #1.716
Ik post mijn voorgenomen training maar vast (gewichten zijn nog niet in beton gegoten, kan hoger, kan lager :p) Kan ik alvast aan het idee wennen, dat die eraan zit te komen :D :lifter:
Push: 5-1-2018

OHP
4 x 5 x 40kg

Bench press
3 x 10 x 60kg

Incline Bench press
3 x 10 x 50kg

Skull Crushers SS met
3 x 15 x 25kg

Front raises
3 x 10 x 5kg

Wide chest press
3 x 10 x 60kg

Dumbbell Triceps Extensions SS met
3 x 15 x 15kg

Side raises
3 x 10 x 5kg

Dumbbell flyes
3 x 10 x 14kg

Lijkt voor mijn gevoel zo'n kort lijstje...Nog tips voor aanvullende oefeningen?

Nog tips voor aanvullende oefeningen?
Front raises en OHP? Lijkt me een beetje onzinnig die front raises hoor. Je hebt de voorkop van de delts dan al vernietigd met OHP en BP. Beiden pakken de voorkop aan. Ook de triceps extensions na de skulls zou ik niet doen. Ik zou eerder een compound erin gooien zoals Dips en dan de Skulls of triceps extensions daarna.

• #1.718
Front raises en OHP? Lijkt me een beetje onzinnig die front raises hoor. Je hebt de voorkop van de delts dan al vernietigd met OHP en BP. Beiden pakken de voorkop aan. Ook de triceps extensions na de skulls zou ik niet doen. Ik zou eerder een compound erin gooien zoals Dips en dan de Skulls of triceps extensions daarna.

Thanks Rook! Die SS combi komt uit een trainingsschema, wat ik ergens heb gelezen. Heb geen verstand van voorkoppen etc., dus heb het er zo in laten staan :o

Heb dips toegevoegd en front raises eruit geflikkerd... :flexbiceps:

Thanks Rook! Die SS combi komt uit een trainingsschema, wat ik ergens heb gelezen. Heb geen verstand van voorkoppen etc., dus heb het er zo in laten staan :o

Heb dips toegevoegd en front raises eruit geflikkerd... :flexbiceps:
Als het lijstje te kort is (of je vindt het te kort) dan zou ik i.p.v. meer oefeningen gewoon meer sets toevoegen. Een extra set of als extra ook nog een dropset aan het eind. Jankend naar huis moeten ze die spieren van je! :flexgrin:

• #1.720
Als het lijstje te kort is (of je vindt het te kort) dan zou ik i.p.v. meer oefeningen gewoon meer sets toevoegen. Een extra set of als extra ook nog een dropset aan het eind. Jankend naar huis moeten ze die spieren van je! :flexgrin:

Ja, jankend naar huis gaan ze hoe dan ook...Vind die dropsets wel een goed idee. Gewoon nog 2 x 10 x lager gewicht erachter plakken? Of is een dropset van 1 x 10 x lager gewicht voldoende? Ik weet niet of dat dan als dropset geldt :D

Terug
Naar boven