AndroidHealthClinic

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Peiling Peiling Moeten moderators van onze topics afblijven?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Ja, jankend naar huis gaan ze hoe dan ook...Vind die dropsets wel een goed idee. Gewoon nog 2 x 10 x lager gewicht erachter plakken? Of is een dropset van 1 x 10 x lager gewicht voldoende? Ik weet niet of dat dan als dropset geldt :D
Een dropset is wanneer vrouwen hun panties droppen van jouw kracht jongeman ;)

Ja, jankend naar huis gaan ze hoe dan ook...Vind die dropsets wel een goed idee. Gewoon nog 2 x 10 x lager gewicht erachter plakken? Of is een dropset van 1 x 10 x lager gewicht voldoende? Ik weet niet of dat dan als dropset geldt :D
Voor mij is een dropset gewoon wat gewicht eraf, geen rust en doorgaan met reps totdat het niet meer wil, daarna zou je er nog wat gewicht af kunnen halen en dit herhalen totdat je niet meer kunt/durft. :D
Een dropset is wanneer vrouwen hun panties droppen van jouw kracht jongeman ;)
Euh, Ohwja? :D

Als je nog nooit dropsets hebt gedaan dan ga je wat meemaken... :) Here comes the pain!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.725
Voor mij is een dropset gewoon wat gewicht eraf, geen rust en doorgaan met reps totdat het niet meer wil, daarna zou je er nog wat gewicht af kunnen halen en dit herhalen totdat je niet meer kunt/durft. :D

Ik durf altijd...ik kan niet altijd :D Ik plak er gewoon 2 sets achteraan met steeds iets minder gewicht. Niet bij alles trouwens...

Nou ouwe l*l :p;).......succes met je dropsetjes straks he. De fik erin :fire::fire::fire:

• #1.732
  • #1.733
Ja hoor...en weer heeft een of andere vriendelijke homorator, uh moderator, mijn topictitel aangepast :scold:

Thanks hè! :hahaha:

Thanks Neet! Training ging inderdaad goed. Fijn dat ik weer kan DL-en, zonder problemen...

Ik doe rustig aan hoor met hardlopen. Mijn knieën vinden het inmiddels in ieder geval prettiger dan toen ik nog 120kg woog ;) Maar indd rustig an...Ben nog steeds aan het afvallen, dus het zal steeds makkelijker gaan :thumb:
Leuk dat hardlopen!

Zeker rustig aan doen, conditie past zich veel sneller aan aan de belasting dan pezen, spieren, botten.

Als je een uur achter elkaar kan lopen, da's echt heerlijk (vinnik)!

EDIT: heb zelf myascis gebruikt toen ik een tijdje niet gerend had om weer in conditie te komen, ook met 2x p.w. loopband en 1x buiten. Eerste paar keer is het gewoon moeilijk, als niet onmogelijk om zo langzaam te lopen. Maar laat je wel plannen naar een event.

• #1.735
Leuk dat hardlopen!

Zeker rustig aan doen, conditie past zich veel sneller aan aan de belasting dan pezen, spieren, botten.

Slowly getting there...vind lopen in de buitenlucht echt fijn. Maar kon lang niet vanwege overbelasting van mn knieën. Wordt steeds minder, naarmate mn gewicht lager wordt :thumb:

Die topic titel:roflol:

Leuk dat hardlopen!

EDIT: heb zelf myascis gebruikt toen ik een tijdje niet gerend had om weer in conditie te komen, ook met 2x p.w. loopband en 1x buiten. Eerste paar keer is het gewoon moeilijk, als niet onmogelijk om zo langzaam te lopen. Maar laat je wel plannen naar een event.
Myascis???

Terug
Naar boven