XXL Nutrition

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Peiling Peiling Moeten moderators van onze topics afblijven?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.761
Vandaag rustdagje van gemaakt...ook maar niet gaan hardlopen :o

Jullie hadden nog een gezond soepje tegoed, so here goes;

Is echt heel lekker, zo klaar en een vitaminebom!

Lekker.

Ja, dat was fijn. Wat minder reps, maar kon daardoor wel een paar keer hoger gewicht pakken. Die squat op 80kg ging nog vrij eenvoudig *whoop whoop
Dat is ook wel lekker toch? Iets meer gewicht en minder reps.
Ik ben gisteren een beetje overboard gegaan met de schouders. Wilde eigenlijk een circuit doen maar deed voor twee kennissen een oefening voor met myo reps. Uiteindelijk voor de seated side lateral raises 10 minuten aan myo reps gedaan. Iedere keer 15 sec. rust en weer verder. Ik voel ze vandaag redelijk goed... :rolleyes:

• #1.765
Dat is ook wel lekker toch? Iets meer gewicht en minder reps.
Ik ben gisteren een beetje overboard gegaan met de schouders. Wilde eigenlijk een circuit doen maar deed voor twee kennissen een oefening voor met myo reps. Uiteindelijk voor de seated side lateral raises 10 minuten aan myo reps gedaan. Iedere keer 15 sec. rust en weer verder. Ik voel ze vandaag redelijk goed... :rolleyes:

Haha...ja die voel je nog wel even dan! Mijn beentjes zijn ook aardig brak :D

ik zal mij hier ook eens in gaan mengen, zag een paar mooie trainingen op eerdere pagina's.

nog steeds bezig met cutten?

• #1.769
ik zal mij hier ook eens in gaan mengen, zag een paar mooie trainingen op eerdere pagina's.

nog steeds bezig met cutten?

Welkom....ennuh...ja #Cut4Life hier denk ik, met een aangeboren vetzucht :D

Dit jaar staat nog sowieso in het teken van cutten, want ik vind mijn vet% nog te hoog. Al zijn mijn vrouw en kids dat niet met me eens. Dit jaar, voor de vakantie, moeten er gewoon abs te zien zijn en dat betekent maar 1 ding; Vet% naar beneden! Dus ik blijf hard trainen, goed eten en dan komt het uiteindelijk wel. Ben net een jaar bezig en dat is in deze wereld nog helemaal niet zo lang volgens mij ;)

Welkom....ennuh...ja #Cut4Life hier denk ik, met een aangeboren vetzucht :D

Dit jaar staat nog sowieso in het teken van cutten, want ik vind mijn vet% nog te hoog. Al zijn mijn vrouw en kids dat niet met me eens. Dit jaar, voor de vakantie, moeten er gewoon abs te zien zijn en dat betekent maar 1 ding; Vet% naar beneden! Dus ik blijf hard trainen, goed eten en dan komt het uiteindelijk wel. Ben net een jaar bezig en dat is in deze wereld nog helemaal niet zo lang volgens mij ;)

een jaar is zeker niet lang, duurde bij mij een aantal jaren om er echt serieus mee bezig te gaan. van 14 tot 17 heb ik eigenlijk maar wat aangekloot qua training en voeding. Zomer is nog ver weg dus dat moet zeker lukken, welk vet% schat je jezelf nu op?

• #1.772
een jaar is zeker niet lang, duurde bij mij een aantal jaren om er echt serieus mee bezig te gaan. van 14 tot 17 heb ik eigenlijk maar wat aangekloot qua training en voeding. Zomer is nog ver weg dus dat moet zeker lukken, welk vet% schat je jezelf nu op?

Poeh, dat vind ik echt moeilijk hoor...Ik schat net onder de 20%? Ben van 130kg naar 97kg gegaan afgelopen jaar, dus is een flinke vooruitgang. Maar vet% schatten, vind ik moeilijk...Zit voornamelijk bij mijn zij en rug nog. Buik is redelijk droog aan het worden en beginnen lijntjes te verschijnen :woot:

• #1.774
Ik hoop dat je dat gaat redden. Ik heb er in totaal ook twee jaar over gedaan om van rond de 100kg naar mijn all time low te gaan.

Ga er keihard aan werken Rook...Discipline genoeg gelukkig. Het is een streven...als het niet lukt, ook prima. Dan heb ik de rest van het jaar ;)

ik denk dat je rond de 20% toch wel een % per week kan pakken, moet dus goed te doen zijn voor de zomer. veel hiit trainingen doen dan ben je in no time 10%

• #1.777
Blijft knap hoor. Super prestatie!

Thanks! Heb nog steeds een goed voorbeeld hier op het forum :thumb::bow2:

Daar twijfel ik geen moment aan! Blijf pushen!

Uiteraard... :flexbiceps:

ik denk dat je rond de 20% toch wel een % per week kan pakken, moet dus goed te doen zijn voor de zomer. veel hiit trainingen doen dan ben je in no time 10%

Heb sowieso 2x per week cardio dag :loopband: (in de sportschool of buiten hardlopen) En doe 1x per week een HiiT circuittraining en 2x per week Push/Pull...Dat hou ik goed vol zo.

Thanks! Heb nog steeds een goed voorbeeld hier op het forum :thumb::bow2:

Uiteraard... :flexbiceps:

Heb sowieso 2x per week cardio dag :loopband: (in de sportschool of buiten hardlopen) En doe 1x per week een HiiT circuittraining en 2x per week Push/Pull...Dat hou ik goed vol zo.

klinkt goed man, vooral doen wat jij lekker vind.

om de push/pull workouts nog wat effectiever te maken qua vetverbranding kan je actieve rustperiodes toevoegen.
wat ik zelf deed in de cut was bijvoorbeeld ;

pulldown 10 reps, 1 minuut rust en dan in die 1 minuut rust doet je nog eens 20 reps crunches of een andere makkelijke oefening. zo hou je je hartslag constant hoog en blijf je verbranden, werkte voor mij erg goed kijk maar eens of je het wat vind. omdat het een lichte oefening is en 20 reps geen minuut duurt heb je er bij je main oefening (pulldown in dit geval) geen last van.

• #1.779
klinkt goed man, vooral doen wat jij lekker vind.

om de push/pull workouts nog wat effectiever te maken qua vetverbranding kan je actieve rustperiodes toevoegen.
wat ik zelf deed in de cut was bijvoorbeeld ;

pulldown 10 reps, 1 minuut rust en dan in die 1 minuut rust doet je nog eens 20 reps crunches of een andere makkelijke oefening. zo hou je je hartslag constant hoog en blijf je verbranden, werkte voor mij erg goed kijk maar eens of je het wat vind. omdat het een lichte oefening is en 20 reps geen minuut duurt heb je er bij je main oefening (pulldown in dit geval) geen last van.

Zal eens kijken of ik het kan inpassen...mijn trainingen duren gemiddeld al 1:30 uur, dus dan is die rust tussen die sets erg welkom ;) Maar zeker thanks voor je tip...

• #1.780
Vanavond pull workoutje...Ging heerlijk. Flinke pomp en beste gewichten (vind ik :D)

Schade: Weet ik niet meer...was een beetje opgejaagd, want moest mijn dochter helpen met Scheikunde huiswerk. Score: :superman::superman::superman: (was toch wel een fijne)

Barbell rows✔️
7 x 60kg
3 x 5 x 80kg :flexgrin:

Rom. DL✔️
8 x 80kg
3 x 5 x 100kg

Pullups✔️
4 x 8 x BW

CG Pulldowns Lifefitness pulldown✔️
10 x 30,5kg (per arm)
2 x 8 x 34kg (per arm)
2 x 8 x 37,5kg (per arm)

Dumbbell Rows✔️
8x 26kg
2 x 8 x 28kg

T-Bar✔️
10 x 20kg close grip
2 x 8 x 40kg wide
8 x 60kg close :fire:
8 x 50kg close

Plate shruggs✔️
3 x 8 x 20kg schijf (per arm)

Upright rows✔️
3 x 8 x 30kg:fire::fire:

Rear Delt flyes(machine)✔️
2 x 10 x 47kg
2 x 10 x 54kg

Barbell curls✔️
2 x 12 x 20kg
2 x 12 x 20kg reverse grip

Shruggs Nautilis✔️
3 x 10 x 80kg:fire::fire:

Lekker een bakkie kwark met Tiramisu-whey en het periodiek systeem leren. Leuke afsluiting van de dag :D

Drempel momentje...Hier een shape fotootje van vandaag;
IMG_4540.JPG

Truste voor straks. Darude0306 out! :wave2:

Terug
Naar boven