XXL Nutrition

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Peiling Peiling Moeten moderators van onze topics afblijven?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Oke...tis niet anders. Ik rij zo gelijk maar even naar de snackbar om een paar Mexicano's met pindasaus te scoren :hahaha:

Ik heb wat oude foto's gevonden...Staat mijn lijf niet heel nadrukkelijk op, maar als ik dit zie (vooral grootte van mijn hoofd) word ik heel ongelukkig. Here goes. Be gentle please :o

Augustus 2016:
IMG_1815.JPG

Januari 2017:
16195345_1367507963300768_8964954951734061622_n.jpg
Ja, toen genoot ik nog regelmatig van een Bacootje :emo:
Zo'w wat een verschil man!! Laat die Mexicano's met pindasaus maar lekker bij de snackbar liggen. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.806
Zo'w wat een verschil man!! Laat die Mexicano's met pindasaus maar lekker bij de snackbar liggen. :)

Ja, die laten we lekker staan :D

:aai: there there...

:eating::eating:
Het enige wat groeit is mijn pens:woot:

:fries::pepsi::mc:

Moet je pindakaas op smeren. :)

Oppassen dat er niets op je kuiten komt!! :D

:windup:

Knappe prestatie hoor ! ik volg je inspanningen nu :thumbs:

• #1.810
Oke...tis niet anders. Ik rij zo gelijk maar even naar de snackbar om een paar Mexicano's met pindasaus te scoren :hahaha:

Ik heb wat oude foto's gevonden...Staat mijn lijf niet heel nadrukkelijk op, maar als ik dit zie (vooral grootte van mijn hoofd) word ik heel ongelukkig. Here goes. Be gentle please :o

Augustus 2016:
IMG_1815.JPG

Januari 2017:
16195345_1367507963300768_8964954951734061622_n.jpg
Ja, toen genoot ik nog regelmatig van een Bacootje :emo:

Dit heb je in zo'n 7 maanden gedaan als ik het goed heb? Erg netjes man beloofd veel voor het komende jaar, ben benieuwd hoe je reageerd op een bulk. Ik verwacht dat je snel progressie gaat maken!

• #1.817
Dit heb je in zo'n 7 maanden gedaan als ik het goed heb? Erg netjes man beloofd veel voor het komende jaar, ben benieuwd hoe je reageerd op een bulk. Ik verwacht dat je snel progressie gaat maken!

Ik ben in januari 2017 (de 6e ofzo) begonnen met een andere lifestyle. Gezond eten en sporten. Woog toen ca. 130kg. Op 31 december 2017 woog ik nog 97kg. Heb er dus wel een jaartje over gedaan om hier te komen. Bulken ga ik voorlopig zeker niet. Dat klinkt veel te eng en dan moet ik weer aankomen. Volgens mij is er nog genoeg te halen, wat vet% betreft, dus ik focus de komende maanden nog zeker op nog meer afvallen of in ieder geval vet verlagen.

Daarna zien we wel verder ;)

Ik ben in januari 2017 (de 6e ofzo) begonnen met een andere lifestyle. Gezond eten en sporten. Woog toen ca. 130kg. Op 31 december 2017 woog ik nog 97kg. Heb er dus wel een jaartje over gedaan om hier te komen. Bulken ga ik voorlopig zeker niet. Dat klinkt veel te eng en dan moet ik weer aankomen. Volgens mij is er nog genoeg te halen, wat vet% betreft, dus ik focus de komende maanden nog zeker op nog meer afvallen of in ieder geval vet verlagen.

Daarna zien we wel verder ;)

Alsnog heel goed in een jaar!

Jaa ik snap dat je nog even doorgaat met cutten, opzich heb je ook wel redeijk wat massa lijkt het. Denk als je zo doorgaat dat je bij 90kg er wel aardig strak bij gaat lopen.

Ik hoop dat ik er op die leeftijd nog strak bij kan lopen.

Jaa ik snap dat je nog even doorgaat met cutten, opzich heb je ook wel redeijk wat massa lijkt het. Denk als je zo doorgaat dat je bij 90kg er wel aardig strak bij gaat lopen.

Dat denk ik ook.

Ben benieuwd wat 2018 je gaat brengen @darude0306 :woot:

• #1.820

Op die leeftijd... :hahaha: En bedankt...

Ik ga nog wel door met cutten, tot de zomer. Dan ga ik 2 weken in een all in hotel :roflol:

Zal zo nu en dan een cheat dagje inbouwen, maar voornamelijk strict aan mijn voedingsschema houden. Vandaag lijkt zo’n (overigens ongeplande) cheatdag. Net lang in de auto en nog niet geluncht, geëindigd bij KFC. Echt meer dan een jaar niet geweest en daar ‘filet bites’ (??) gegeten, met creamy currysaus: schade 593kcals :eek: Net 2 stukjes zelfgemaakt bananenbrood: 250kcals!! :eek:

Als compensatie vanavond een salade met ruccola, spinazie, gerookte kip, mango chutney en kwamkwammer...Dan mag ik namelijk nog een handje pinda’s bij de Netflix :woot:

Maar zo eerst trainen! :flexbiceps:

Dat denk ik ook.

Ben benieuwd wat 2018 je gaat brengen @darude0306 :woot:

Me too Marvin! De échte afvalrace is achter de rug. Nog een paar kilo/% ...Nu is het vooral verder vormgeven en opbouwen... Let’s do this! :flexgrin:

Terug
Naar boven