Fitness Seller

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Peiling Peiling Moeten moderators van onze topics afblijven?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
goeie rows doe je :thumbup:
nette shape, ben je er zelf tevreden mee?

mooie pullups voor jou BW:clap:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.783
goeie rows doe je :thumbup:
nette shape, ben je er zelf tevreden mee?

Thanks kerel! :thumb:

Voor een jaar trainen, mag ik niet klagen over de shape denk ik. Ik kom van ver, met heel veel vet en overgewicht. Dus kan vanaf hier alleen maar bouwen. Moet nog wel wat % naar beneden met vet, want ik vermoed dat ik nog steeds tussen 18-20% zit. Ik geef mezelf nog tot de zomervakantie om een beetje broodjes tevoorschijn te toveren. Dat moet lukken met goede voeding en hard trainen. Vet zit bijna allemaal rond de middel en dat is echt heel frustrerend. Met shirt aan lijkt het nog enigszins wat, maar zonder shirt zit er nog wel een "schort"...Maar ik klaag niet...ik ga gewoon gestaag door ;) Pomp en aders worden wel steeds beter zichtbaar...Dat is tof :D

Thanks man...en die gaan nog redelijk eenvoudig zelfs :thumbs:
apart om te zien, ik vraag me af of ik 8 pullups 4 setjes haal op het moment. terwijl ik dumbell row makkelijk met 50kg kan.

altijd al veel sterker in rows geweest dan pulldowns/pullups.

verder heb je nette schouders met zo'n hoog vetpercentage man !

• #1.787
apart om te zien, ik vraag me af of ik 8 pullups 4 setjes haal op het moment. terwijl ik dumbell row makkelijk met 50kg kan.

altijd al veel sterker in rows geweest dan pulldowns/pullups.

verder heb je nette schouders met zo'n hoog vetpercentage man !

Dank je :) Vet% is een gok hoor...Nog nooit officieel op laten meten :o

Mooi slank aan het worden kerel! :)

Thanks man! Is altijd erg motiverend om zulke reacties te krijgen :o:thumb:

Shape is zeker prima voor iemand die nog maar een jaar traint. Dat zou je bijna vergeten, en dat jaar stond ook nog helemaal in het teken van afvallen. Dus meer dan prima basis om verder te gaan met KT! Het vel op je buik zal ook wel uitgerekt zijn, dus maak niet de fout om te denken dat daar nog heel veel vet zit.

Lekker bezig Ruudje.:bow2: :thumb::thumbs:. Doet je vast goed deze reacties hier allemaal

• #1.790
Shape is zeker prima voor iemand die nog maar een jaar traint. Dat zou je bijna vergeten, en dat jaar stond ook nog helemaal in het teken van afvallen. Dus meer dan prima basis om verder te gaan met KT! Het vel op je buik zal ook wel uitgerekt zijn, dus maak niet de fout om te denken dat daar nog heel veel vet zit.

Dank je wel Neet...waardeer je reactie echt heel erg! :yes::thumb: Dit jaar was inderdaad alleen maar afvallen, afvallen, afvallen...En dat is redelijk gelukt :o Er zit inderdaad overtollig vel, waar dan voor mijn gevoel nog vet onder zit. Het valt waarschijnlijk wel mee, want ik voel mijn obliques (en heupbot) er direct onder zitten.

Lekker bezig Ruudje.:bow2: :thumb::thumbs:. Doet je vast goed deze reacties hier allemaal

Dank je wel Koppie! :bow: Ja, dit doet me echt heel erg goed zelfs! Is een vreselijk goede motivatie om zo door te gaan :thumbs:

Drempel momentje...Hier een shape fotootje van vandaag;
IMG_4540.JPG

Ziet er goed uit hoor, zelfs een vain over je biceps en schouder :thumb:

Drempel momentje...Hier een shape fotootje van vandaag;
IMG_4540.JPG
Mooi resultaat, zeker tov waar je vandaan komt. Je startgewicht kan ik niet terugvinden, maar ergens aan het begin van je log heb je het over 31% vet.

Gewoon lekker doorgaan! En blijven loggen, ben wel benieuwd hoe je er van de zomer bijstaat als eea een beetje is bijgetrokken.

• #1.793
Ziet er goed uit hoor, zelfs een vain over je biceps en schouder :thumb:

thanks! :thumb: Ja ja...er komen veinzzz door de gainzzz :D

Mooi resultaat, zeker tov waar je vandaan komt. Je startgewicht kan ik niet terugvinden, maar ergens aan het begin van je log heb je het over 31% vet.

Gewoon lekker doorgaan! En blijven loggen, ben wel benieuwd hoe je er van de zomer bijstaat als eea een beetje is bijgetrokken.

Thanks kerel ;) Startgewicht was 130kg...schommel nu tussen 97 en 98kg. Blijf zeker doorgaan man! :thumb:

Zou wel benieuwd zijn naar een soort voor-na foto!

• #1.796
Ik heb dus (stomme zak die ik ben) geen voor-foto gemaakt...Nooit gedacht dat het nodig zou zijn (of dat ik hier zou gaan loggen ;))
Tja, dan zit er niets anders op dan jezelf weer dik vreten, stoppen met trainen, een foto maken en daarna weer trainen en het gewicht verliezen. :roflol: :roflol:

• #1.798
Tja, dan zit er niets anders op dan jezelf weer dik vreten, stoppen met trainen, een foto maken en daarna weer trainen en het gewicht verliezen. :roflol: :roflol:

Oke...tis niet anders. Ik rij zo gelijk maar even naar de snackbar om een paar Mexicano's met pindasaus te scoren :hahaha:

Ik heb wat oude foto's gevonden...Staat mijn lijf niet heel nadrukkelijk op, maar als ik dit zie (vooral grootte van mijn hoofd) word ik heel ongelukkig. Here goes. Be gentle please :o

Augustus 2016:
IMG_1815.JPG

Januari 2017:
16195345_1367507963300768_8964954951734061622_n.jpg
Ja, toen genoot ik nog regelmatig van een Bacootje :emo:

Oke...tis niet anders. Ik rij zo gelijk maar even naar de snackbar om een paar Mexicano's met pindasaus te scoren :hahaha:

Ik heb wat oude foto's gevonden...Staat mijn lijf niet heel nadrukkelijk op, maar als ik dit zie (vooral grootte van mijn hoofd) word ik heel ongelukkig. Here goes. Be gentle please :o

Augustus 2016:
IMG_1815.JPG

Januari 2017:
16195345_1367507963300768_8964954951734061622_n.jpg
Ja, toen genoot ik nog regelmatig van een Bacootje :emo:
Wat een verschil kerel. Keep up the good work.

Waar train je eigenlijk?

Terug
Naar boven