- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goeie rows doe je
nette shape, ben je er zelf tevreden mee?
Pomp en aders worden wel steeds beter zichtbaar...Dat is tof 
apart om te zien, ik vraag me af of ik 8 pullups 4 setjes haal op het moment. terwijl ik dumbell row makkelijk met 50kg kan.Thanks man...en die gaan nog redelijk eenvoudig zelfs![]()
Mooi slank aan het worden kerel!

apart om te zien, ik vraag me af of ik 8 pullups 4 setjes haal op het moment. terwijl ik dumbell row makkelijk met 50kg kan.
altijd al veel sterker in rows geweest dan pulldowns/pullups.
verder heb je nette schouders met zo'n hoog vetpercentage man !
Vet% is een gok hoor...Nog nooit officieel op laten meten 

Shape is zeker prima voor iemand die nog maar een jaar traint. Dat zou je bijna vergeten, en dat jaar stond ook nog helemaal in het teken van afvallen. Dus meer dan prima basis om verder te gaan met KT! Het vel op je buik zal ook wel uitgerekt zijn, dus maak niet de fout om te denken dat daar nog heel veel vet zit.

Er zit inderdaad overtollig vel, waar dan voor mijn gevoel nog vet onder zit. Het valt waarschijnlijk wel mee, want ik voel mijn obliques (en heupbot) er direct onder zitten.Lekker bezig Ruudje.![]()
. Doet je vast goed deze reacties hier allemaal
Ja, dit doet me echt heel erg goed zelfs! Is een vreselijk goede motivatie om zo door te gaan Mooi resultaat, zeker tov waar je vandaan komt. Je startgewicht kan ik niet terugvinden, maar ergens aan het begin van je log heb je het over 31% vet.
Ziet er goed uit hoor, zelfs een vain over je biceps en schouder![]()

Mooi resultaat, zeker tov waar je vandaan komt. Je startgewicht kan ik niet terugvinden, maar ergens aan het begin van je log heb je het over 31% vet.
Gewoon lekker doorgaan! En blijven loggen, ben wel benieuwd hoe je er van de zomer bijstaat als eea een beetje is bijgetrokken.
Startgewicht was 130kg...schommel nu tussen 97 en 98kg. Blijf zeker doorgaan man!
) Kan wel even een foto zoeken ergens in een vakantiefoto-mapje...To be continued!Tja, dan zit er niets anders op dan jezelf weer dik vreten, stoppen met trainen, een foto maken en daarna weer trainen en het gewicht verliezen.Ik heb dus (stomme zak die ik ben) geen voor-foto gemaakt...Nooit gedacht dat het nodig zou zijn (of dat ik hier zou gaan loggen)

Tja, dan zit er niets anders op dan jezelf weer dik vreten, stoppen met trainen, een foto maken en daarna weer trainen en het gewicht verliezen.![]()
![]()

Wat een verschil kerel. Keep up the good work.Oke...tis niet anders. Ik rij zo gelijk maar even naar de snackbar om een paar Mexicano's met pindasaus te scoren
Ik heb wat oude foto's gevonden...Staat mijn lijf niet heel nadrukkelijk op, maar als ik dit zie (vooral grootte van mijn hoofd) word ik heel ongelukkig. Here goes. Be gentle please
Augustus 2016:
Januari 2017:
Ja, toen genoot ik nog regelmatig van een Bacootje![]()
Wat een verschil kerel. Keep up the good work.
Waar train je eigenlijk?