XXL Nutrition

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Peiling Peiling Moeten moderators van onze topics afblijven?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.822
...een all out hotel bedoel je eigenlijk... ;)

Het is een hotel met een prachtige fitness ruimte erbij, dus mijn voornemen weet je al... ;) Daarbij ga ik op vakantie elke dag om 7:00 uur een uur zwemmen. Dat doe ik altijd. Hier is ook nog eens een prachtig binnenbad, dus mogelijkheden genoeg. Als ik nou elke dag een uurtje sport, heb ik net dat beetje ruimte om de touwtjes af en toe wat te laten vieren :D Heb er tijd genoeg voor in ieder geval...hardloopschoenen mee...hoppa

Het is een hotel met een prachtige fitness ruimte erbij, dus mijn voornemen weet je al... ;) Daarbij ga ik op vakantie elke dag om 7:00 uur een uur zwemmen. Dat doe ik altijd. Hier is ook nog eens een prachtig binnenbad, dus mogelijkheden genoeg. Als ik nou elke dag een uurtje sport, heb ik net dat beetje ruimte om de touwtjes af en toe wat te laten vieren :D Heb er tijd genoeg voor in ieder geval...hardloopschoenen mee...hoppa
Wandelen en hardlopen doe ik ook altijd op vakantie ook al is het meer voor het idee. Als er een fitnessruimte is ga ik meestal ook nog wel wat aangepaste trainingen doen. Touwtjes een beetje laten vieren moet kunnen op vakantie. Heb je daarna tenminste weer wat te doen. ;)

• #1.824
Wandelen en hardlopen doe ik ook altijd op vakantie ook al is het meer voor het idee. Als er een fitnessruimte is ga ik meestal ook nog wel wat aangepaste trainingen doen. Touwtjes een beetje laten vieren moet kunnen op vakantie. Heb je daarna tenminste weer wat te doen. ;)

True, maar de schade moet wel beperkt blijven he...? Ik heb er te hard voor geknokt om er met een vakantie zo maar bijvoorbeeld 5 of 6 kilo bij te vreten/zuipen. En dat is sneller dan je denkt. Dat weet jij net zo goed ;)

Ach joh... vakantie is ook een beetje genieten he! En met wandelen kom je ook een heel eind. Op rustig tempo een uur wandelen doet al best wel veel. Ken iemand die van 146 naar 115 kg is afgevallen (bij 2 meter lengte) op wandelen en meer gaan eten.. en die kon niet sporten ivm gezondheidsproblemen. Dus wandelen... prima vakanie cardio ;)

eet smakelijk en train ze zo! :lifter: knallen!

Op die leeftijd... :hahaha: En bedankt...

Ik ga nog wel door met cutten, tot de zomer. Dan ga ik 2 weken in een all in hotel :roflol:

Zal zo nu en dan een cheat dagje inbouwen, maar voornamelijk strict aan mijn voedingsschema houden. Vandaag lijkt zo’n (overigens ongeplande) cheatdag. Net lang in de auto en nog niet geluncht, geëindigd bij KFC. Echt meer dan een jaar niet geweest en daar ‘filet bites’ (??) gegeten, met creamy currysaus: schade 593kcals :eek: Net 2 stukjes zelfgemaakt bananenbrood: 250kcals!! :eek:

Als compensatie vanavond een salade met ruccola, spinazie, gerookte kip, mango chutney en kwamkwammer...Dan mag ik namelijk nog een handje pinda’s bij de Netflix :woot:

Maar zo eerst trainen! :flexbiceps:

Me too Marvin! De échte afvalrace is achter de rug. Nog een paar kilo/% ...Nu is het vooral verder vormgeven en opbouwen... Let’s do this! :flexgrin:

Haha niet lullig bedoeld hoor die leeftijd ben alleen zelf pas 21.

Af en toe een cheatday hoort erbij overigens is het een goede schok voor het lichaam waardoor je metabolisme een boost krijgt. Zelf ervaar ik ook altijd extra kracht na een cheatmeal/day.

All in is altijd chill, waar ga je heen?
Je mag jezelf ook wel eens belonen met die prestatie van je!

Een cheatday is zo verkeerd nog niet hoor @darude0306. Wat @toenlytje daar zegt merk ik zelf ook duidelijk. Probeer het anders zo als je niet echt durft: haal elke dag 100 kcal van je totaal die dag af en reserveer die voor de cheatdag. Zo cheat je niet echt maar heb je wel een dag dat je een keer aan je onderhoud of iets er boven eet. Goed voor je metabolisme en ook een soort van mini reset.

• #1.831
Haha niet lullig bedoeld hoor die leeftijd ben alleen zelf pas 21.

Af en toe een cheatday hoort erbij overigens is het een goede schok voor het lichaam waardoor je metabolisme een boost krijgt. Zelf ervaar ik ook altijd extra kracht na een cheatmeal/day.

All in is altijd chill, waar ga je heen?
Je mag jezelf ook wel eens belonen met die prestatie van je!

Het was niet echt een cheatDAY te noemen merk ik...Was meer een cheatlunch :D Kom namelijk nog niet aan mijn onderhoud...Misschien effe een handje pinda's straks. Scheelt weer :eating:

Ik ga, you wouldn't have guessed, naar Turkije. Een hotel zonder Nederlanders en zonder Russen...hoe heerlijk is dat? :roflol: Heerlijk eten en drinken de hele dag...beetje sporten, zwemmen met m'n dochter...kan me er al helemaal op verheugen. Afgelopen jaar niet op zomervakantie geweest en dat hakt er goed in.

Een cheatday is zo verkeerd nog niet hoor @darude0306. Wat @toenlytje daar zegt merk ik zelf ook duidelijk. Probeer het anders zo als je niet echt durft: haal elke dag 100 kcal van je totaal die dag af en reserveer die voor de cheatdag. Zo cheat je niet echt maar heb je wel een dag dat je een keer aan je onderhoud of iets er boven eet. Goed voor je metabolisme en ook een soort van mini reset.

Ik zou vaker een cheatday moeten doen @RaceRookie...Ik zit eigenlijk elke dag al 200 tot 300 onder m'n onderhoud, dus zou in het weekend makkelijk kunnen cheaten. Maar het druist tegen mijn gevoel in. Jij herkent dat ongetwijfeld, als hard cuttende kerel.Ik moet dat nog los leren laten...Van 1 keer in de week cheaten word je niet dik. Maar krijg dat maar eens tussen de oren... :o

• #1.832
Heb ook nog maar wat getraind zojuist. Pushday FTW! Ben gesloopt..maar voldaan.

Schade: 1 uur en 45 minuten! BAMMM :wl: Score: (ondanks snel leeg) :superman::superman::superman:

DB shoulder press✔️
10 x 12kg warming up
4 x 8 x 20kg

DB press✔️
2 x 8 x 20kg
3 x 8 x 24kg

Decline bench press✔️
10 x 20kg warming up
8 x 40kg
2 x 8 x 60kg
2 x 8 x 70kg :fire::fire:

DB Triceps Extensions SS met✔️
2 x 10 x 10kg DB (zittend, per arm)
3 x 10 x 20kg (zittend, grip schijf Technogym)

Side raises✔️
3 x 10 x 6kg

Dumbbell flyes SS✔️
10 x 12kg warming up
3 x 8 x 14kg
8 x 16kg

Hammer close grip DB press✔️
8 x 14kg
2 x 8 x 12kg:fire::fire:

Triceps pushdown✔️
2 x 12 x 25kg
3 x 10 x 20kg (onderaan 2 seconden knijpen!:fire::fire::fire:)

Military press (in Smith)✔️
2 x 8 x 20kg
2 x 8 x 25kg
10 x 20kg (leeg!)

Wide chest press✔️
2 x 8 x 40kg warming up
2 x 8 x 60kg
8 x 40kg (leeg)

Cable flyes ✔️
8 x 10kg midden naar voren
2 x 10 x 10kg hoog naar beneden

Triceps pushdown v-handle✔️
2 x 10 x 20kg (2sec vast)
10 x 22,5kg pompen
10 x 25kg of verzuipen

Kaputtt...:zweet::zweet:

Nu met een flinke bak kwark en chocolate cookie whey op de bank. Netflix met de baas, misschien zo nog een handje pinda's :eyebrow:

Morgen; LEGDAY! :woot:

Fijne avond! Darude0306 out :wave2:

Het was niet echt een cheatDAY te noemen merk ik...Was meer een cheatlunch :D Kom namelijk nog niet aan mijn onderhoud...Misschien effe een handje pinda's straks. Scheelt weer :eating:

Ik ga, you wouldn't have guessed, naar Turkije. Een hotel zonder Nederlanders en zonder Russen...hoe heerlijk is dat? :roflol: Heerlijk eten en drinken de hele dag...beetje sporten, zwemmen met m'n dochter...kan me er al helemaal op verheugen. Afgelopen jaar niet op zomervakantie geweest en dat hakt er goed in.

Ik zou vaker een cheatday moeten doen @RaceRookie...Ik zit eigenlijk elke dag al 200 tot 300 onder m'n onderhoud, dus zou in het weekend makkelijk kunnen cheaten. Maar het druist tegen mijn gevoel in. Jij herkent dat ongetwijfeld, als hard cuttende kerel.Ik moet dat nog los leren laten...Van 1 keer in de week cheaten word je niet dik. Maar krijg dat maar eens tussen de oren... :o
Ik snap het psychische probleem. Ik los dat zo op: gemiddeld is mijn onderhoud 3000kcal per dag. Ik eet meestal 2400/2500 kcal per dag en op vrijdag (cheatdag) eet ik 3500 kcal. De twee dagen in het weekend beide maar 2000 kcal. Zo blijft mijn deficit gemiddeld per dag -500 kcal. Zo heb ik het ook gedaan totdat ik uiteindelijk 67kg woog, dus het werkt wel degelijk. Je lichaam kijkt niet naar maar 1 dag, het gaat om de defcit over een langere termijn. Het maakt niet uit of je over twee dagen 2x 2500 kcal eet of over twee dagen 1x 1500 kcal en 1x 3500kcal eet. Precies hetzelfde qua deficit maar misschien niet hetzelfde effect op je metabolisme.

• #1.835
Ach joh... vakantie is ook een beetje genieten he! En met wandelen kom je ook een heel eind. Op rustig tempo een uur wandelen doet al best wel veel. Ken iemand die van 146 naar 115 kg is afgevallen (bij 2 meter lengte) op wandelen en meer gaan eten.. en die kon niet sporten ivm gezondheidsproblemen. Dus wandelen... prima vakanie cardio ;)

eet smakelijk en train ze zo! :lifter: knallen!

Wandelen doe ik altijd veel op vakantie. Ik kan niet zo goed stilliggen :D Als ik het dan ook nog kan opbrengen om iedere dag effe een uurtje te sporten, dan komt dat helemaal goed. Kan ik de rest van de dag uitrusten en eten :laugh:

• #1.836
Ik snap het psychische probleem. Ik los dat zo op: gemiddeld is mijn onderhoud 3000kcal per dag. Ik eet meestal 2400/2500 kcal per dag en op vrijdag (cheatdag) eet ik 3500 kcal. De twee dagen in het weekend beide maar 2000 kcal. Zo blijft mijn deficit gemiddeld per dag -500 kcal. Zo heb ik het ook gedaan totdat ik uiteindelijk 67kg woog, dus het werkt wel degelijk. Je lichaam kijkt niet naar maar 1 dag, het gaat om de defcit over een langere termijn. Het maakt niet uit of je over twee dagen 2x 2500 kcal eet of over twee dagen 1x 1500 kcal en 1x 3500kcal eet. Precies hetzelfde qua deficit maar misschien niet hetzelfde effect op je metabolisme.

Mijn onderhoud ligt een stuk lager, zo rond de 2500kcals en ik eet er meestal tegen de 2100/2200...soms red ik dat nog niet eens. Dus ik kan het ook wel zo oplossen. In het weekend iets de teugels laten. Ik ga mijn schemaatje er eens op aanpassen. Misschien geeft dat ook net wat extra kracht bij sommige trainingen ;)

Ja hé? Misschien maak ik er wel pecannoten van...Nog erger :roflol:

Mijn onderhoud ligt een stuk lager, zo rond de 2500kcals en ik eet er meestal tegen de 2100/2200...soms red ik dat nog niet eens. Dus ik kan het ook wel zo oplossen. In het weekend iets de teugels laten. Ik ga mijn schemaatje er eens op aanpassen. Misschien geeft dat ook net wat extra kracht bij sommige trainingen ;)

Ja hé? Misschien maak ik er wel pecannoten van...Nog erger :roflol:
Probeer het gewoon eens, misschien brengt het je fysiek en qua vetverlies iets. Als je het niets vindt dan stop je er gewoon weer mee.
Pecannoten? drool:

• #1.838
  • #1.840
Zeker, maar ik mag niets meer. Ik zit al aan de 3500 kcal na mijn mokka gebakje... :eek: :D
20% dirty en 80% clean to keep my sanity. :D Toch al 1,5kg kwijt in 12 dagen.

3500kcals....damn, dat kan ik me niet eens herinneren :D Heerlijk hoor...een mokka gebakje drool:drool: Ik zit pas op 1700 en kom met een handje pinda's dus weer niet aan mijn 2500kcals. Ik denk dat ik veel...of nog...betere trainingssessies krijg, als ik wat hoger ga zitten. Ik ga even opnieuw rekenen. Terug naar de tekentafel :D

Terug
Naar boven