XXL Nutrition

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Peiling Peiling Moeten moderators van onze topics afblijven?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
3500kcals....damn, dat kan ik me niet eens herinneren :D Heerlijk hoor...een mokka gebakje drool:drool: Ik zit pas op 1700 en kom met een handje pinda's dus weer niet aan mijn 2500kcals. Ik denk dat ik veel...of nog...betere trainingssessies krijg, als ik wat hoger ga zitten. Ik ga even opnieuw rekenen. Terug naar de tekentafel :D
Doe dat. Je moet niet te laag gaan zitten. Heeft totaal geen zin. Als je dan een plateau raakt, wat wil je dan gaan doen? Nog minder eten? Af en toe meer eten geeft je metabolisme even een boost.

3500kcals....damn, dat kan ik me niet eens herinneren :D Heerlijk hoor...een mokka gebakje drool:drool: Ik zit pas op 1700 en kom met een handje pinda's dus weer niet aan mijn 2500kcals. Ik denk dat ik veel...of nog...betere trainingssessies krijg, als ik wat hoger ga zitten. Ik ga even opnieuw rekenen. Terug naar de tekentafel :D
3500 kcal kan ik eten op 70kg zonder aankomen zonder iets te doen van sport :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.843
Doe dat. Je moet niet te laag gaan zitten. Heeft totaal geen zin. Als je dan een plateau raakt, wat wil je dan gaan doen? Nog minder eten? Af en toe meer eten geeft je metabolisme even een boost.

Dan gaan we dat eens even boosten!! Vanaf komende week trek ik ’m eens door naar ca. 2.800kcals. Dat zal niet zorgen voor erg veel aankomen vermoed ik... ;)

3500 kcal kan ik eten op 70kg zonder aankomen zonder iets te doen van sport :trollface:

Jong ventje zeker nog? :D Toen kon ik ook 14 boterhammen met pindakaas per dag vreten... ;)

Hoop discipline weer hier.

Ben benieuwd wat het je gaat brengen als je wat hoger zit.

enne.. macadamianoten... :o jammer dat ze zo duur zijn... Maar net als pecan ook zo lekker! :D

Dan gaan we dat eens even boosten!! Vanaf komende week trek ik ’m eens door naar ca. 2.800kcals. Dat zal niet zorgen voor erg veel aankomen vermoed ik... ;)

Jong ventje zeker nog? :D Toen kon ik ook 14 boterhammen met pindakaas per dag vreten... ;)

Ik eet zo'n 5700 in de bulk zonder aan te komen :).

Cutten ook erg makkelijk, kan eerste paar weken het zelfde eten en wat cardio toevoegen. Daarnaa eindigt me cut rond 4000/4500.

Zo leuk is dat ecto zijn niet voor de portemonne

Dat is dan ook het enige nadeel.

Echter..koolhydraat en vet bronnen zijn zo duur nog niet..:o

Klopt maarja, was wel altijd het dubbele aan boodschappen kwijt als een vriend van me.

Elke rijst/pasta/aardappel maaltijd wil ik toch wel wat vlees of vis bij hebben anders word het eten er ook niet leuker op. 5x op een dag zo'n maaltijd, 2a 3 shakes met haver whey melk fruit pindakaas en dan soms nog 4 boterhammen met ei tikt toch alles tesamen wel aan hoor, zeker in een studenten portemonnee.

En het aankomen kan we lastig zijn in het begin als je gewoon niet gewend bent aan het eten. Cutten daarentegen kost mij tot ca 9/10% nauwelijks moeite, daaronder moet ik we wat aanpassingen maken.

Klopt maarja, was wel altijd het dubbele aan boodschappen kwijt als een vriend van me.

Elke rijst/pasta/aardappel maaltijd wil ik toch wel wat vlees of vis bij hebben anders word het eten er ook niet leuker op. 5x op een dag zo'n maaltijd, 2a 3 shakes met haver whey melk fruit pindakaas en dan soms nog 4 boterhammen met ei tikt toch alles tesamen wel aan hoor, zeker in een studenten portemonnee.

En het aankomen kan we lastig zijn in het begin als je gewoon niet gewend bent aan het eten. Cutten daarentegen kost mij tot ca 9/10% nauwelijks moeite, daaronder moet ik we wat aanpassingen maken.
Het gras is altijd groener....

Ik snap je wel hoor. Wordt een prijzige bedoeling..en waar stopt het dan ook qua kcals wanneer je nog groter wilt worden..

• #1.856
Zo wat een drukte hier! :woot:

Doe het gewoon een keer 1dag per week. Kijken of het bevalt.

Ga het op de dinsdagen inplannen. Dan eet ik niet thuis en kan ik zonder moeite de 2800 aantikken ;)

Ja toch Neet...zoals het hoort :)

Ben benieuwd wat het je gaat brengen als je wat hoger zit.

enne.. macadamianoten... :o jammer dat ze zo duur zijn... Maar net als pecan ook zo lekker! :D

Ja die zijn misschien nog wel lekkerder. Inderdaad wel een flinke rib uit je lijf drool:

Nou nou...het is nog geen vrijdag :grinny:

There there...ooit word je een grote jongen :aai:

ach jongen... ooit wordt je ook nog 90 kg hoor :aai:

Dit dus...

Ik eet zo'n 5700 in de bulk zonder aan te komen :).

Cutten ook erg makkelijk, kan eerste paar weken het zelfde eten en wat cardio toevoegen. Daarnaa eindigt me cut rond 4000/4500.

Zo leuk is dat ecto zijn niet voor de portemonne

Als ik 5700kcals eet, heb ik het gevoel dat ik 1,5kg per dag aankom...

Cutten met 4500kcals :treuren:

Dat is dan ook het enige nadeel.

Echter..koolhydraat en vet bronnen zijn zo duur nog niet..:o

True...

Speaking of fat... wat kostte die 1kg burger eigenlijk @Skatermarvin?

Was ik ook al benieuwd naar....

Pffff da’s een flink bedrag...Had overigens wel verwacht dat je ‘m binnen de tijd op zou krijgen :eating::burger:

Dat vreten...daar doe ik een week over :D

Geef mij een beetje van jouw metabolisme svp...Cutten naar 15% is voorlopig genoeg ;)

t*ring, wat onhandig om dit op je telefoon te doen. 20 minuten bezig haha :D

• #1.859
Gisteren nog gaan trainen...niet de uitkomst die ik had gehoopt :treuren:

40 minuten loopband✔️

Adductor✔️
10 x 50kg
2 x 10 x 60kg

Abductor✔️
10 x 50kg
2 x 10 x 60kg

Leg press✔️
10 x 100kg
10 x 140kg
2 x 10 x 160kg (hoog-laag)

Rear kick (plate loaded)✔️
10 x 30kg
10 x 40kg
10 x 50kg

Total abdominal
25 x 50kg
13 x 60kg krak in rug...Gelijk einde training :splat:

Nu pijn met lopen, zitten en staan...Klotezooi :scold:

Dat zou wel eens ruim een week zonder trainen kunnen worden :sad: Ga wel wandelen straks, al is het niet van harte want het doet flink zeer. Maar moet in beweging blijven.

Shit happens...

Fijne zondag, Darude0306 out! :wave2:

Da’s balen kerel. Inderdaad blijven bewegen en toch zoveel mogelijk ontzien. Ik liep er een paar maanden geleden mee rond.

Terug
Naar boven